Oh meiden ik kan wel janken! Ik ben zo verschrikkelijk moe Ik word echt honderd keer wakker in de nacht omdat ik het zo benauwd hebt ik blijf maar hoesten zo erg dat ik er van ga overgeven mn neus zit dicht mn hoofd doet zo'n zeer en daar word ik dus elke keer wakker van Ik wil zo graag lekker slapen
Susan: Lekker genieten van de carnaval! Vind dat je er super positief tegen aan kijkt. Hoop voor jullie dat ik snel op een ander forum lees dat je zwanger bent! Steefsel: Bah die misselijkheid. Hoop voor je dat het binnenkort beter gaat. Kwaaltjes: Hier ook nog steeds misselijk, maar kan gelukkig wel eten. Vermoeidheid blijft, dus vroeg naar bed. Niet echt gezellig voor ml. Vanmiddag ga ik een 9 maanden boek kopen om bij te houden en een leuk boek voor onze zoon over het worden van een grote broer. Hij mag graag boekjes "lezen", dus dat vindt hij vast leuk.
meiden, beterschap hoor!! afspraak is veranderd net belde assistente van gyn om afspraak 2 dagen eerder te zetten... dus ga weer naar de zelfde!! wil iemand het veranderen want zit op gsm bezig.... afspraak: ipv 22februari nu 20 februari 12 wk echo.... xx
Net bij verloskundige geweest en word toch weer opgenomen waarschijnlijk ben al weer aan het uitdrogen dus vanmiddag naar ziekenhuis toe. Krijg dan te horen of ze infuus doen voor 2 dagen en dan met medicatie naar huis of eerst thuis aankijken...zoals ik me voel zeg ik duw er voor 2 dagen maar vocht in..wat een gedoe weer zeg bah zwanger zijn hoort leuk te zijn.
Ja alles voor dat wormpje hoor vind het geen ramp en weet dat ik van het vocht zal opknappen maar leuk is anders. Schijnbaar heeel gevoelig voor hcg had dit bij mijn zoontje ook al.
♥Zwangerschapslijst 1 - 15 september Mama's ♥ 53 Mama's Meisje / Jongen / Verrassing Bevallingslijst annie1979: 1 september (29 augustus) - 33 jaar - tweede kindje Liefjes: 1 september - 30 jaar - eerste kindje Saja87: 1 september - 25 jaar - tweede kindje Bellybell: 1 september - 26 jaar - tweede kindje Frutsel: 2 september - 28 jaar - tweede kindje Liekj: 2 september - 24 jaar - eerste kindje NoLi: 2 september - 25 jaar - eerste kindje Veratje: 2 september - ?? jaar - eerste kindje bianca1374: 2 september - 38 jaar - derde kindje Mistymax: 3 september - 29 jaar - derde kindje ano: 3 september - 28 jaar - tweede kindje Ior: 4 september - 27 jaar - eerste kindje Liefde 1987: 4 september - 25 jaar - eerste kindje Fritsie: 4 september - 27 jaar - eerste kindje Tbtje: 5 september - 20 jaar - eerste kindje Firsttimemom: 5 september - 26 jaar - eerste kindje Eitje85: 5 september - 27 jaar - eerste kindje Sanwes: 5 september - 26 jaar - eerste kindje Inge88: 5 september - 24 jaar - tweede kindje Babbelbol: 6 september - 32 jaar - derde kindje Bibinijmegen: 7 september - 32 jaar - tweede kindje Jane1981: 7 september - 31 jaar - derde kindje ** KiGekko: 7 september - 26 jaar - eerste kindje Steefsel: 7 september - 26 jaar - tweede kindje Boomie2012: 7 september - ?? jaar - tweede kindje * Danjo: 7 september - ?? jaar - tweede kindje *** JoniBlue: 7 september - 28 jaar - tweede kindje Asd: 7 september - 30 jaar - eerste kindje Tommatje: 8 september - ? jaar - tweede kindje Veerr: 8 september - 25 jaar - eerste kindje vrouwtje80: 8 september - 32 jaar - derde kindje Pruts27: 8 september (30 augustus) - 32 jaar - tweede kindje Juffie87: 8 september - 25 jaar - eerste kindje Dooo88: 9 september - 24 jaar - eerste kindje Veertje87: 9 september - 25 jaar - tweede kindje Dotjes: 10 september - 23 jaar - eerste kindje Zhilla: 10 september - 30 jaar - tweede kindje * Jill85: 10 september - 27 jaar - eerste kindje Jtje83: 10 september - 29 jaar - derde kindje Charlie78: 10 september - 34 jaar - tweede kindje Littlejoy: 10 september - 33 jaar - tweede kindje Mamadaisy: 11 september - ? jaar - derde kindje Mixedbeeb: 11 september - 31 jaar - derde kindje Mi Vida: 11 september - ?? jaar - ?? kindje Caroooola: 11 september - 23 jaar - tweede kindje sharonnetje: 13 september - 25 jaar - tweede kindje honey23: 13 september - 24 jaar - eerste kindje Koetje: 13 september - 30 jaar - derde kindje LizzyWizzy: 14 september - 30 jaar - eerste kindje Florabella: 15 september - 31 jaar - tweede kindje anna8: 15 september - 27 jaar - eerste kindje Emm82: 16 september - 30 jaar - eerste kindje Afspraken, controle & echo's Inge88: 29 januari intake + echo Veerr: 29 januari intake vlk Vrouwje80: 29 januari echo Veertje87: 30 januari termijn echo Dotjes 30 januari intake + echo LizzyWizzy 30 januari echo mixedbeeb 30 januari intake + echo Florabella 30 januari echo eitje85 1 februari intake honey23 4 februari echo bibinijmegen 4 februari controle Liekj 8 februari echo sharonnetje 11 februari termijn echo vrouwtje80 11 februari intake + echo Babbelbol 11 februari termijn echo Caroooola 12 februari intake Danjo 12 februari echo NoLi 14 februari termijn echo Firsttimemom 14 februari termijn echo Littlejoy 14 februari intake Saja87 14 februari termijn echo eitje85 14 februari echo Pruts27 15 februari termijn echo bibinijmegen 20 februari echo Annie1979 20 februari termijn echo tbtje 22 februari 12w echo Babbelbol 27 februari controle Saja87 23 maart geslachtsbepaling ☆Sterren mama's☆ Pinkiepink: 4 september - 31 jaar - tweede kindje Lv83: 4 september - 29 jaar - eerste kindje Inne: 6 september - 28 jaar - tweede kindje susan84: 3 september - 28 jaar - eerste kindje
Pfff meiden, De vraag is al vaker gesteld, maarre wat doen jullie met de combinatietest?? Ik heb net aan de lijn gezeten om mijn eerste afspraak te maken bij de verloskundige en gelijk komen ze daarmee. Omdat ik al 8 weken ben word het tijd vast te beslissen zodat ze eventueel onderzoek dan ook in gang kunnen zetten, logisch maar jee... ik twijfel zo. Syndroom van Down vind ik echt geen probleem, daar zou ik een zwangerschap nooit voor afbreken. Maar die trisome 13 en 18 wat niet levensvastbaar is... moeilijk hoor.. Kunnen jullie zeggen waarom wel en waarom je het niet doet? Straks werken pfff zit ik aan dit soort dingen te denken...
ik zou het echt niet weten!! maar de gyn heeft er bij mij niks over gezegd,dan denk ik dat ik het zo laat als er niets over word gezegt maar als het niet schadelijk is voor het kind, en ze vroegen me het ja dan zou ik het misschien toch overwegen.maar het blijft moeilijk
Combinatietest is inderdaad niet schadelijk maar als daar een hoge kans uit komt dan volgt er ander aanvullend onderzoek... Mama's met meer ervaring???
Helaas geen ervaring met combitest. Wij doen alleen 20 weken echo en geen andere test. Moet alleen rond 20 weken uitstrijkje laten maken i.v.m. streptokokken. Net in de stad geen 9 maandenboek te vinden grrr... Internet maar eens afstruinen...