Het lijkt nu net of ik altijd stomdronken was zoals het er staat. Drink echt normaal alleen maar met oud en nieuw en af en toe een rose op verjaardag. Meestal ben ik de bob. Slapen nu ook bij vrienden, want is daar vlakbij. Het erge is dat zij al vijf jaar bezig zijn voor een kindje en ik het ze straks moet vertellen.
Hahaha nee ik snapte hem al hoor annie! Maar anders verzin je een smoesje dat je niet zo heel erg lekker bent ofzo en dan bang bent dat de alcohol verkeerd valt?
hier ook weer vanmorgen getest is ook verslavend zeg!! hoop dat dit werkt: (anders staat in mijn album) http://www.zwangerschapspagina.nl/members/67663-albums11548-picture70566.jpg yeaaaah blij
Nee weekend werk ik nooit haha. Ik werk als hulp in de huishouding dus is alleen door de weeks gelukkig
Nee dit weekend lekker niks.. Even bij komen van de drukke kerstdagen.. Maandag ga ik naar mn moeder in Almere voor oud en nieuw. En dan is alle drukte weer voorbij gelukkig..
kga maandag tot en met vrijdag ook even naar familie (manlief blijft thuis die moet werkenjmmr)....dus kga volgende week jammer genoeg geen internet hebben.... kga moeten afkicken haha
Wauw veel gekletst dames! Hier vandaag een CB gedaan en een mooie 2-3 stond erop! Morgen de Vk bellen, was vandaag niet bereikbaar.
Duidelijk pinkie en saja! Thnx dat jullie niet denken dat ik alcolist ben Die vrienden kwamen net cadeautje brengen voor dochter. Lag nog onder de kerstboom. Ook een cadeautje voor ons. Na vijf jaar zijn ze gewoon zwanger! Yeah! Zo blij voor ze. Gelijk maar het goede nieuws van ons verteld. Daar stonden we dan allemaal te janken van vreugde!