Hier ook geen combinatietest. Namelijk in de eerste instantie is het toch alleen maar een kaasberekening. Ik heb ook begrepen dat een hoge kans berekening nog niets wil zeggen. Meerderheid heeft uiteindelijk een gezond kind op de wereld gezet! Bovendien als de kans hoger is/ en wel een goed gezond kindje in je buik zit, heb je daarna alleen een K zwangerschap! Lijkt mij. Vooral het idee dat je ook nog zelf de kosten moet betalen (lijkt mij alleen maar een luxe) maar toch moet je uiteindelijk doen waar je gevoel het beste bij voelt.
Ik zou willen dat ik was aangekomen... Ik val nl alleen maar af Niet van t spugen, want dat valt reuze mee, maar ik kan gewoon zo weinig eten! Op internet kan ik weer niks vinden over die stomme prikpost... Dacht te weten dat t op dinsdag ochtend was, dacht, nu ik toch nog in de ziektewet zit, ga ik dan morgen maar. (kan t maar gehad hebben... Al snij ik liever in mn eigen arm, zodat ze bloed kunnen pakken...) Maar nu vind ik dus allemaal verschillende info op verschillende sites, en op de site van de HA staat niks... Ik kan dus nu niet slapen, in de stress over dat bloedprikken! Voor dat iedereen met heel goed bedoelde adviezen komt, dat t echt geen zeer doet, en je binnen 5 minuten weer buiten staat... Ik weet t! Ben ook niet bang van pijn, niet van bloed... Niet eens van naalden! Maar bloedprikken en infusen... Daar heb ik dus echt nachtmerries van! Pfff... Nou, poging twee om te pitten... welterusten!
Bedankt iedereen voor antwoorden! We hebben samen besloten dat we het niet doen. Jane mooie echo! Groot al! Wil iemand op de lijst zetten 11feb intake verloskundige? Echo weet ik nog niet moet ik nog voor bellen als ik alles van hun binnen heb (info)
Ben weer gebroken, slaap zelf slecht door t hoesten en de situatie en mijn zoontje ook nog eens! Ben echt helemaal op!
Veerr komt goed meid!! Succes!! Veertje87, Ik bben ook al zo verschrikkelijk moe. Sinds vrijdag slaap ik hoog uit 2/3 uur per nacht ben gebroken!
Ja alleen ben ik een single moeder Saja87! Mijn vent liet me nu weer alleen met deze zwangerschap (andere papa)!
Jeetje wat erg zeg. En jullie hadden samen besloten voor n kindje te gaan en nu gaat ie er ineens vandoor? En dat is al de 2e vent die je dat flikt? Wat erg zeg waren jullie al lang samen? En zag je zoontje m als papa? Echt ergeid sterkte
Ben benieuwd naar de echo's! Veertje en Saja Ik gun jullie extra slaap, ik zou bijna zeggen pak wat van mij ik slaap alleen maar en doe het liefst niks... maar jullie mama's moeten wel! Zieken Wederom beterschap! *Hug* Straks weer werken vandaag en morgen sta ik met een zeer slome leerling dus dat word doorwerken voor mij...
Ja de vorige vent was ik mee getrouwd enzo, maar hij was niet goed voor me, dus vluchte weg op het einde, nooit omgekeken naar mijn zoontje. De eerste 9 maanden alleen gedaan! Nu waren we compleet verrast met deze zwangerschap (alhoewel we niks deden om t te voorkomen). 4 maanden samen en oeps... Hij nam mijn zoontje goed op, deed veel voor hem, maar mijn zoontje is pas 13 maand dus mist hem nu niet, en krijgt weinig tot niks mee hiervan! Nu 8 weken en al alleeenen nu zegt hij zoek t maar uit, ik sta erniet achter, dus ik draai er ook niet voor op, prima weer rust, scheelt een hoop gedoe met omgang enzo! Mijn zoontje heeft ook maar 1 ouder op papier ideaal!
Ik ken het veer ik mocht ook pas over 2 weken het is dat ik opgenomen werd anders had ik ook nog geen echo gehad.
He meiden! Angsten waren ongegrond! Heel mooi sterk kloppend hartje gezien! Was op van de spanning en lag bijna te janken op het bed daar van blijdschap. Mag over 2 weken weer met de termijnecho. Weet dat het "gevaar" nog niet geweken is, maar de kans dat het nu nog mis gaat is nu natuurlijk een stuk kleiner. En nu lekker mijn bedje in, want heb gisteren geen oog dichtgedaan