Veertje87, Ik ben het eens met Jane! Een baby kun je zo duur maken als je zelf wilt! Is een duo wagen een must nee! Is d,slaapkamer opknappen een must? Nee! Wij wonen in een 2kamer apartment eigenlijk 1kamet de 2e moet nog komen ditkl kindje komt eerst bij ons te slapen daarna bij zijn broer.. Dit omdat we momenteel financieel gezien niet kunnen verhuizen.. Spulletjes kun je ook 2e hands kopen via mp soma zelfs gratis f te halen is het dan mooi waarschijnlijk niet. En je zegt ik wist niet dat hij er vandoor zou gaan alsbik zwanger zou zijn maar lieve schat jullie waren 4mnd samen dan kun je nog nergens vanuit gaan! Je kent elkaar net je weet niet hoe iemand in elkaar zit! En daarbij als je al moeilijk zwanger kunt raken snap ik helemaal niet dat abortus in je op komt daar je van een abortus onvruchtbaar kunt worden! Ik vind je best cru.. Hier had je van te voren over na moeten denken want de kans is altijd aanwezig dat je vent bij je weg gaat.. Sorry voor de spelfouten zit op mn telefoon
@veertje87 Er is ook een deel in dit forum genaamd "alleen en zwanger" misschien kun je daar eens kijken en praten, denk dat dat forum beter aansluit bij dit onderwerp. Mensen daar weten denk ik beter wat je doormaakt
Oh en van mijn zoontje ben ik bijna 3 jaar bezig geweest we hadden de term onverminderd vruchtbaar zonder reden al gekregen iui stond gepland.. Toch spontaan zwanger na al die tijd.. Mn mk vloepte er zo tussendoor en nu 3mnd na de mk weer zwanger.. Dus nee ik spreek de artsen tegen want blijkbaar ben ik wel vruchtbaar..
Ow en sorry dat ik erop doorga, maar je hebt toch echt in een topic gezet dat de 1e ook ongepland was hoe kan je nu dan in godsnaam zeggen dat je al zo lang bezig was?
Hoezo 2 keer? Dat moet je me eens uitleggen. Ik ken hem al 7 jaar hè, 2x keer samen. Maar goed. Ik zeg toch ook dat ik het helemaal niet wil,een abortus, maar zo eenvoudig is de situatie niet...mijn voor het begrip pfff! Probeer juist te kijken wat voor de kinderen goed is, niks mis mee toch dat ik alles afweeg...
Ja de eerste was 1,5jaar en lukte niet dus onderzoeken inhet ziekenhuis en ineens onverwachts zelf zwanger...
Meid in een ander topic zeg je dat je eerste die met he ex ook niet gepland was en deze ook niet. Maar dat je dingen afweegt dat is aan jou. Maar doe dat ajb niet in dit topic. Ik ben eindelijk zwanger na 10 jaar geleden mijn dochter te zijn verloren, diverse vmk's en een bbz. Ik wil mee kunnen kletsen met danes die verlangen naar hun kindje en dit met elkaar delen en niet met anderen die twijfels hebben en een abortus overwegen. Dat past hiet niet thuis. Mijn mening is dat je beter tot je beslissing in je eigen topic twijfeld.
Helemaal mee eens. Er zijn denk ik heel veel meiden die je hier mee kwetst. Je bent er zelf bij geweest en je had er zelf aan moeten denken dat je zwanger kon raken en dan had je bij jezelf te raden moeten gaan, van wil ik dat wel. Tuurlijk is je situatie anders dan die van ons als je er alleen staat, maar dat is in mijn ogen zeker geen reden tot een abortus. Vindt echt dat je hier je verantwoordelijkheid in moet dragen. Weet zelf hoe het is om niet zwanger te raken. Ben nu zwanger van de derde. Eerste 2 zonder problemen en bij de derde bleek het zaad van mijn man ineens niet meer goed en zijn we 5 jaar bezig geweest en had de hoop al lang opgegeven. Ben alleen zeer dankbaar dat het mij bij de eerste bespaard is gebleven, maar er zijn er genoeg die al heel lang bezig zijn voor een eerste.
Jammer dat een forum al snel leidt tot één of andere klaagmuur. @jane en saja ben het met jullie eens dat de verhalen van veertje87 niet in dit topic horen. Af en toe klagen over de kwaaltjes is natuurlijk lekker, maar dit topic hoeft niet te draaien om het levensverhaal van één persoon. Laten we met elkaar ook de positieve berichten niet vergeten! Wij hebben afgelopen weekend voor het eerst iets voor ons kleintje gekocht! Merk dat ik het zo leuk vind om het een beetje echter te maken. Hebben jullie ook stiekem al iets gekocht of wachten jullie nog even?
Ja dat doet het inderdaad. En heb dus echt geen zin in deze verhalen. Had je gvd je poten bij elkaar moeten houden. Ik kan echt woest worden om zulke dingen. Je bent verdorie 25 oud en wijs genoeg dus. N**k of met anticonceptie of niet zo niet en t is raak jammer dan maar wees dan ook zo volwassen genoeg om je verantwoordelijkheid te nemen.
Leuk dat jullie al wat gekocht hebben. Wij hebben nog heel veel van de andere twee! We moeten alleen een nieuwe kinderwagen en maxi cosi en nu heb ik er één gezien waar ik helemaal verliefd op ben. Eentje van joolz met denim bekleding. Tot dit weekend krijg je er een gratis voetenzak van 100 euro , maxicosi en een luiertas bij en ben haast geneigd om hem toch te bestellen. Maar vind het voor mij gevoel zo vroeg. Nog maar even met mijn man overhebben. Wat voor merk kinderwagen hebben jullie Jane? Gisteren trouwens voor echo geweest en het was gelukkig allemaal weer goed. Nu over 2 weken termijnecho en het weekend gaan we het de meiden vertellen.
Prima, maar laatste wat ik er over zeg is, verantwoorlijkheid nemen kan nog altijd op 2 manieren. 99% zeker dat ik het hou hor, maar er blijft een stemmetje zeggen stel dit, stel dat.... Daar zit ik vooral mee.... Nu maar eens over leuke dingen hebben....
Asd: leuk he shoppen! Als wij straks weten wat het is dan ga ik los met shoppen . Bij Prenatal heb je ook mama mazzel dagen. Volgens mij weer in april ergens... Als je dan kamer of kinderwagen besteld en betaald scheelt het 20%. Zo hebben wij een gratis maxi cosi bij de kinderwagen. Wat een k*weer! Geef mij maar sneeuw...