wat een naar bericht Anna veel sterkte. Ik heb de 7e de echo. Hopelijk volgt jou echo snel na de intake!
♥Zwangerschapslijst 1 - 15 september Mama's ♥ 53 Mama's Meisje / Jongen / Verrassing Bevallingslijst annie1979: 1 september (29 augustus) - 33 jaar - tweede kindje Liefjes: 1 september - 30 jaar - eerste kindje Saja87: 1 september - 25 jaar - tweede kindje Bellybell: 1 september - 26 jaar - tweede kindje Frutsel: 2 september - 28 jaar - tweede kindje Liekj: 2 september - 24 jaar - eerste kindje NoLi: 2 september - 25 jaar - eerste kindje Veratje: 2 september - ?? jaar - eerste kindje bianca1374: 2 september - 38 jaar - derde kindje Mistymax: 3 september - 29 jaar - derde kindje ano: 3 september - 28 jaar - tweede kindje Ior: 4 september - 27 jaar - eerste kindje Liefde 1987: 4 september - 25 jaar - eerste kindje Fritsie: 4 september - 27 jaar - eerste kindje Tbtje: 5 september - 20 jaar - eerste kindje Firsttimemom: 5 september - 26 jaar - eerste kindje Eitje85: 5 september - 27 jaar - eerste kindje Sanwes: 5 september - 26 jaar - eerste kindje Inge88: 5 september - 24 jaar - tweede kindje Babbelbol: 6 september - 32 jaar - derde kindje Bibinijmegen: 7 september - 32 jaar - tweede kindje Jane1981: 7 september - 31 jaar - derde kindje ** KiGekko: 7 september - 26 jaar - eerste kindje Steefsel: 7 september - 26 jaar - tweede kindje Boomie2012: 7 september - ?? jaar - tweede kindje * Danjo: 7 september - ?? jaar - tweede kindje *** JoniBlue: 7 september - 28 jaar - tweede kindje Asd: 7 september - 30 jaar - eerste kindje Tommatje: 8 september - ? jaar - tweede kindje Veerr: 8 september - 25 jaar - eerste kindje vrouwtje80: 8 september - 32 jaar - derde kindje Pruts27: 8 september (30 augustus) - 32 jaar - tweede kindje Juffie87: 8 september - 25 jaar - eerste kindje Dooo88: 9 september - 24 jaar - eerste kindje Veertje87: 9 september - 25 jaar - tweede kindje Dotjes: 10 september - 23 jaar - eerste kindje Zhilla: 10 september - 30 jaar - tweede kindje * Jill85: 10 september - 27 jaar - eerste kindje Jtje83: 10 september - 29 jaar - derde kindje Charlie78: 10 september - 34 jaar - tweede kindje Littlejoy: 10 september - 33 jaar - tweede kindje Mamadaisy: 11 september - ? jaar - derde kindje Mixedbeeb: 11 september - 31 jaar - derde kindje Mi Vida: 11 september - ?? jaar - ?? kindje Caroooola: 11 september - 23 jaar - tweede kindje sharonnetje: 13 september - 25 jaar - tweede kindje honey23: 13 september - 24 jaar - eerste kindje Koetje: 13 september - 30 jaar - derde kindje LizzyWizzy: 14 september - 30 jaar - eerste kindje Florabella: 15 september - 31 jaar - tweede kindje anna8: 15 september - 27 jaar - eerste kindje Emm82: 16 september - 30 jaar - eerste kindje Afspraken, controle & echo's Inge88: 29 januari intake + echo Veerr: 29 januari intake vlk Vrouwje80: 29 januari echo Veertje87: 30 januari termijn echo Dotjes 30 januari intake + echo LizzyWizzy 30 januari echo mixedbeeb 30 januari intake + echo Florabella 30 januari echo eitje85 1 februari intake honey23 4 februari echo bibinijmegen 4 februari controle anna8 7 februari intake Liekj 8 februari echo sharonnetje 11 februari termijn echo vrouwtje80 11 februari intake + echo Babbelbol 11 februari termijn echo Caroooola 12 februari intake Danjo 12 februari echo NoLi 14 februari termijn echo Firsttimemom 14 februari termijn echo Littlejoy 14 februari intake Saja87 14 februari termijn echo eitje85 14 februari echo Annie1979 14 februari combinatietest Pruts27 15 februari termijn echo Jane1981 18 februari termijn echo bibinijmegen 20 februari echo Annie1979 20 februari termijn echo tbtje 20 februari echo Babbelbol 27 februari controle Jane1981 6 maart controle Saja87 23 maart geslachtsbepaling ☆Sterren mama's☆ Pinkiepink: 4 september - 31 jaar - tweede kindje Lv83: 4 september - 29 jaar - eerste kindje Inne: 6 september - 28 jaar - tweede kindje susan84: 3 september - 28 jaar - eerste kindje
Hoi meiden, Hier ben ik ook weer eens. Ik lees wel mee maar heb weinig fut om te reageren. Hier rare weken geweest. Nu ben ik ook nog eens aan de beurt met de griep, grrrr! Wat voel ik me beroerd. Wat een gedoe allemaal hier. Ik begrijp dat dit voor de meiden met sterretjes en het moeilijk zwanger worden erg moeilijk is. Laten we nu inderdaad maar weer leuke dingen bespreken. Goede echo's, fijn! Anna8, balen dat je nog geen echo gepland hebt staan. Ik heb je intake op de lijst gezet. Ik ga weer verder uitzieken, bah!
Ow Annie, ik hoop dat t bij jou sneller voorbij is als bij mij... Ik zit al n ruime week thuis met griep, en voel me nog steeds niet goed Veel drinken en veel rusten! Beterschap!
Bedankt voor jullie reacties en bedankt voor het aanpassen op de lijst! Ik lig ook al sinds zaterdagavond ziek op bed. Hoesten, verkouden, echt een griep. Ben er wel helemaal klaar mee!
Florabella: Wat goed nieuws! Lekker genieten meid! Anna8: Jee dat is slecht nieuws. Hoop dat je snel voor een echo mag en anders situatie uitleggen aan vk? Patrick heeft vriendje te spelen. Gelukkig kunnen ze zichzelf goed vermaken .
Ik laat ook weer even van mij horen... Morgen weer naar de gyn, hopelijk de laatste check en word ik 'ontslagen' en kan ik naar de vk! Best zenuwachtig, heb op dit moment minder kwaaltjes.. Het is ook nooit goed Top alle goede echo's!, Hier vanochtend onze hond opgehaald na castratie, hij is zo zielig
Ik ben even wat stilletjes geweest omdat ik de echo af wilde wachten, maar heb vandaag de echo gehad en ons frummeltje is 16mm, exact 8 weken en het hartje klopt goed. Nieuwe datum 11 sept. Helemaal happy hier dus Net bij de verloskundige aangemeld, over 2 weken weer een echo. Alle andere dames met mooie echo's gefeliciteerd! *edit: met foto nu*
Mooie echo's meiden! Vervelend dat je ziek bent Annie! Hopelijk snel weer beter. Anna wat een rot nieuws zeg. Ik heb trouwens 13 feb een afspraak gemaakt voor een echo. Dan krijg ik er eeecht een!
Bekijk bijlage 302806 Zo nu kan ik er echt niet meer omheen hihi... En meiden met mooie echo's gefeliciteerd! En Anna wat een rot nieuws! Sterkte er mee!
sterkte anne wat een rotnieuws ,ik heb vandaag ook rot nieuws gekregen mijn beste vriendin kampt ook allang met kanker en het zit nu zo diep dat het gevecht dat ze het ook niet ga halen ,ze zal twee kinderen gaan achter laten een meisje van 12 jaar ander meisje is 10 jaar zo vreselijk zij zelf is nog maar 40 jaar net geworden ....ik huil nu toch snel maar kan niet bedenken dat ze er straks niet meer is pfff
Oh bibi mijn hart.breekt. Ook ik heb tranen in mn ogen door je verhaal... Afschuwelijk oneerlijk is het toch heel veel sterkte
Oww wat erg Bibi! Wat is het toch een rot ziekte. Aardig buikje al Saja. Bij mij gebeurt er nog vrij weinig haha. Maar bij de tweede gaat het geloof ik ook wat sneller he. Wat gaan jullie eten? Ik ga lekker zuurkool eten, is nu ik zwanger ben echt zo lekker haha.
Meiden, even een vraagje. Gisteravond onwijs pijn in mijn maag. Gelukkig weer weggetrokken, maar nu begint het weer. Ik heb geen last van brandend maagzuur, maar echt steken en kan amper zitten. Iemand die dit ook heeft of heeft gehad?
Ik herken het eerlijk gezegd niet annie! Maar lijkt me erg vervelend! En ik ga shoarma eten vanavond lekker met sla komkommer en broodjes..
Annie ik heb vroeger wel eens maagslijmvliesontsteking gehad. Zo klinkt t wel n beetje Mooi buikje ook! Hier is ie echt al grooooot!