1-15 september mama's.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annie1979, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Ik doe vandaag al een 9 weken dansje hoor :D

Hier ook de dieren die heel aanhankelijk zijn ineens, de hond was al mijn maatje, maar nu ook erg beschermend. Als vl en ik willen knuffelen komt meneer er tussen liggen, hihi. De kat wil ineens steeds op bed, en hij mag normaal niet bovenkomen, heeft ie ook nooit gedaan, maar nu iedere keer als de deur opengaat sprint ie snel tussen mn benen door om op mijn plekje op t bed te gaan liggen... een echte boef ineens dus...

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Zo ik ben ook weer thuis na een dagje werken! Nog 1 en dan gelukkig weekend hahaha..
    Hier ook in december aangemeld maar geen extra kado van MvM :( Zou hem wel krijgen..

3. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Kan nog komen Saja! Misschien gaat het op provincie of achternaam.

4. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    hier ook aangemeld voor mvm in december en intake januari vrij lang daarna dus... en hier ook geen boekje te zien... maar ook de mvm informatrice er niet overgehoord...dus weet wel niet of ik het ga krijgen. anders jammer en anders leuk we zullen het wel zien.......:)

5. Asd

Asd Lid

9 jan 2013
    52
    0
    0
    Ik voel me vandaag voor t eerst sinds weken weer een beetje lekker. Zelfs trek in eten! Lang leve de pijnlijke tepels, want als ik me een beetje onzeker voel of t nog wel allemaal goed gaat is dat hetgeen wat me eraan herinnert dat ik toch echt zwanger ben :) dat kwaaltje mag van mij wel blijven..

6. Asd

Asd Lid

9 jan 2013
    52
    0
    0
    Hoe doen jullie dat met MvM weet dan niet heel de buurt dat je zwanger bent?

7. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hummm ik heb heel de dag al geen zin in eten.. Nu bedacht ik dat ik zin had in een tosti. Maar die kwam er daarna met macht 3 weer uit.. pfff. Ook ontlasting ineens dun (sorry voor info)
    Drinken gaat wel goed. Ik hoop dat ik niet ziek word.

8. Ior

Ior Niet meer actief

Hey dames, hier ook weer eens wat van mij. :) voel me vandaag gelukkig goed. Lekker fit.
    @anna en bibi, hele dikke knuffel. Verschrikkelijk is dat he? :(
    @Jane <3

9. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    De flessen zet ik 's ochtends in de achtertuin. Niemand die het doorheeft. Misschien dat iemand de flessen voorbij ziet komen, maar dan weten ze nog niet uit welke tuin. En anders jammer dan...ben nu toch al 10 weken.

10. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Goedemorgen, we zijn weer in de lucht. Vind het jammer dat onderhoud in de avond is. De meesten zijn dan online.
    Jill, hoe voel je je? Hoop iets beter.

11. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Jeetje meiden, wat kletsen jullie veel. 1 dag niet geweest en 10 bladzijdes bijlezen.

12. Fritsie

Fritsie Actief lid

11 dec 2012
    352
    8
    18
    NULL
    NULL
    Gisteren laatste echo bij de gyn gehad, alles was goed en hoe ongelooflijk is het dat de kleine in een week tijd zo hard kan groeien!
    Kneep hem best wel, ik voel me de laatste paar dagen zo goed, nergens last van.
    Dus ik lag gisteren als Koos Emotieloos op de stoel naar een scherm te kijken ;). Ik vond het zo onwerkelijk dat dit allemaal in mijn buik zit!!

Op naar 20 feb bij de vk voor de 12 weken echo!

13. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeee hij doet het weer! Stomme onderhoud, ach ja..

Annie
    Tot nu toe voel ik me prima maar ben nog niet opgestaan. Ga ik zo doen, moet vandaag boodschappen doen niks meer in huis.

Fritsie
    Goed nieuws! Genieten dus op naar de volgende goede echo

14. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Bijzonder is dat Fritsie dat het allemaal zo snel groeit. Geniet van je mooie echo.

Jill85 hopelijk ben je weer opgeknapt.

Anna hopelijk kunnen jullie het snel aan je opa vertellen,sterkte.

bibi sterkte met je vriendin. Zoiets is zo oneerlijk.

Koetje jij kijkt er ook naar uit om het je meiden te vertellen. Wij vertellen het morgen. Ben heel benieuwd hoe ze reageren.

Iedereen die ik vergeet met mooie echo's gefeliciteerd!

15. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Oke Jill, hoop dat je geen vaatdoek lijkt als je je bed uitstapt ;)
    Mooi het Fritsie?! Vind het ook zo mooi dat ze met 12 weken alles al hebben, maar dan moeten groeien en rijpen.
    Ik vind het nog te vroeg om het mijn dochter te vertellen. Denk dat wij het na de combinatietest vertellen over twee weken, maar ook dan duurt het nog zo lang voor een kind van drie.

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Firsttimemom feli met de 9 weken hier morgen hihi

asd lekker weer goed voelen geniet ervan

Jill vervelend hopelijk idd niet ziek geworden. ik miste het forum ook al ( slapelozenachten) kijk ik graag ff op zp

ior jij ook genieten dat je je goed voelt.

Fritsie lekker genieten meid. gaat nu heel snel met de groei van beeb.

Vertellen mijn dochter weet het wel
    Hier erg misselijk vandaag dat mag echt wel ophouden bah, gelukkig voel ik me kwa griep weer iets beter.

17. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Oh bah, lees net het bericht over Dramaqueentje. Kippenvel! Wat is het leven toch oneerlijk...zo jong, zo oneerlijk. Een klein meisje en zwanger van tweede.

Danjo, weet je hele omgeving het al? Als mijn dochter het weet, dan weet de rest van de wereld het ook. Drie jaar, maar kletsen...Pfff.

Bianca, kletsen we veel? En dan zijn we zelf een avond en nacht uit de lucht geweest ;)

18. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Hier morgen 9 weken ,ik zal blij zijn als ik 12 weken ben dan hebben we dat overleefd!!!

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Bibi wij lopen gelijk.

Annie ja mijn omgeving weet het alleen mn werk niet en dat hou ik nog even zo. En ja mijn dochter okt 2009 praat ook wel raak hihi. zegt tegen iedereen mama heeft een baby in de buik hihi

zal zo even mijn echo uploaden met 7 weken en ff een pica van mn meisje zit nu achter de pc

20. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Haha, leuke leeftijd he?! Wij wachten nog even met het aan iedereen vertellen tot de 14e. Gaat nu eindelijk een beetje opschieten.
    Ben benieuwd naar je echo.

Deel Deze Pagina