we gaan het naar de 2e echo vertellen ik denk dat wij het op mijn verjaardag gaan vertellen tegen alle opa's en oma kids en broers en zussen neefjes en nichtjes op de beamer de foto van de echo op de witte muur met coming soon september 2013
Annie heerlijke leeftijd, moet ook wel zeggen dat we een heel makkelijk meisje hebben. Nu dat ik grieperig ben zorgt ze echt gewoon voor me. Ik zei bvb vannochtend dat ik wat misselijk was pak ze een spuugbak voor me en een banaantje
Ah wat een moppie. Jaloers op haar lange haar. Bij mijn dochter wil het nog niet doorgroeien. Hoop dat deze uk het haar van papa krijgt, dan komt het goed. Mooie echo hoor! Wij hebben een echte meid oftewel een kattenkop, maar kan ook ontzettend lief zijn. Bibi, leuk idee met de beamer. Die echo kunnen ze niet missen!
Annie hier ook niet echt mega lang hoor en best dun haar, Ik ben meer jaloers op dr ogen (bruin). en euh hier ook wel een echte meid kattekop hoor haha. Nu zit ze gezellig naast me op haar eigen laptop met een kopje thee en een rijstewafel.
Mooi buikje hoor Danjo! Mijn buikje begint er ook op te lijken, zo weer een sol gesprek en hoop dat het niet te veel op gaat vallen.
Vrouwtje suc6 , hier 2 weken geleden ook gesprek gehad en aangenomen hihi. hun weten ook nog van niks
Haha, mijn moeder komt elk moment met dochtertje uit psz. Ik nog steeds ziek. Gaan zo even een bammetje eten en dan ga ik weer even liggen.
Jill hoezo? Ik heb hem met 10 weken. Had ik ook bij mn dochter. Moet ik er wel bij zeggen bij Naomi hadden we elke week een echo ivm bloedingen,cyste.