Haha nou ze belde net terug bij hun ook liever iets later ze had zich verrekend op de kalender. Dus hij staat 21 feb om 10:00 uur. Dan ben ik 11 w en 4 d dacht ik als ik goed reken. Zet iemand mij op de lijst daar ben ik geen ster in! Ben trouwens opgestaan en voel me tot nu toe goed en energie genoeg dus ff gebruik van maken.
Ps hier nog niks te zien aan buik. Aan borsten wel.. zit al een cup meer. Verder nog meer afgevallen nu -3 kg. Snap niet hoe dat kan.
Jill hier is wel normaal rond de 10 a 11 weken bij het echoburo. Laat het maar gauw de 12e zijn daarna bellen voor geslachtsbepaling hihi
Oh ja vanmiddag komt mn angelsound binnen, bij Naomi hoorde ik haar hartje al met 9 weken dus straks wel ff luisteren
@danjo en Ads Mag ik vragen welke angelsound jullie hebben besteld? Ik wil er ook heel graag 1 bestellen, maar op internet zijn er zoveel keuze's. (Ik wil geen flutaankoop doen) @meiden fijn dat jullie allemaal een goede echo hebben gehad! Ik mag op 2 maart weer. Ben dan 12 weken als het goed is. Ik ben de afgelopen dagen erg misselijk geweest, en inmiddels ben ik erachter dat cola bij mij helpt om de misselijkheid te verminderen. Vandaag toch maar een nieuwe auto gekocht, 4 deurs en een ruime kofferbak! Anders was het nog heel spannend geweest met de mini.
Hier al 3kilo eraf bleh ben steeds niet lekker, dikke knuf aan dames! Kvoel nu ook al baarmoeder boven schaambot zou angelsound.dan werken? Xxx
De Vos HealthShop van de Fa. A. Vos en Zoons Geen idee of het werkt en kan om een link te plaatsen, maar ik heb hem hier besteld. Geen idee of het was is, maar door te googlen las ik hier goede verhalen over.
Zo ik ben ook weer thuis! Echt een kut dag gehad dus ben blij dat ik ff zit! Hier de termijn echo bij 11.4
Pro-life | Right to Life Video | The Miracle of Life - YouTube Dit is zooooooooo mooi... Ging er van snikken!
Stomme vraag, filmen jullie Bij echo? Kwil graag ml filmt maar voel me opgelaten over....tegenover gyn.....
Tbtje, nooit gedaan, maar mag je toch gewoon aangeven?! Angelsound had ik nog van dochter. Kan de hartslag van baby nog niet vinden. In lies alleen maar eigen hartslag. Voel bm ook nog niet. Net weer even een paar uurtjes liggen tukken. Dochter heeft geen zin om wakker te worden.
Annie hier ook niet. Wel jammer maar het zei zo. Bij naomi met 9 weken dus ik wacht weer ff een paar dagen. Tbtje overleg anders gewoon met de gyn of t mag. Bibi vreselijk hihiihi maar ja Saja whatsup? idee om als straks iedereen de 12 weken echo heeft gehad om te buddyen?