Danjo wat bedoel je met buddyen. Ik heb wel een hartslag gevonden maar twijfel of het niet die van mezelf is. Hoe kun je dit onderscheiden?
Asd die van jezelf gaar langzaam, van je beeb is net een galoperend paard. Buddy iedereen koppelen aan iemand met nrs uitwisselen is er wat of is de kleine geboren kan jou buddy dat hier melden.
Buddyen bedoelt ze denk ik mee mocht iemand bevallen aan wie geven we dat door zodat er een update hier in het topic gegeven kan worden Tbtje ik heb mn echo gewoon gefilmd bij mn zoontje!
Tbtje zou voor de goedkoopste gaan. En niet voor een doppler Die geeft nl straling af. Angelsound kan geen kwaad die versterkt alleen
Buddyen klinkt goed! Ik heb termijn echo met 11+1 (volgens VK, volgens mij 11 precies) Ik heb ook vandaag mijn nieuwe auto opgehaald (of VL eigenlijk...) Ben er super blij mee, mijn Smart fortwo wordt nu echt te klein Eerste dagje weer gewerkt vandaag... Pfff ik ben echt gebroken!
Awh.. Mijn arme man is naar de supermarkt.. Omdat ik zo'n trek in chocola heb en hem en soort en met van gedwongen heb chocola te gaan halen
Firsttimemom top nieuwe auto altikd leuk Saja jeuhhh jou mannetje is goed bezig hihi. Bij mn dochter stuurde ik mijn man na kfc en de vetschuur frikandel speciaal. Jammie
Buddy prima idee. Al lekker aan de chocola Saja? Hier geen angelsound. Luister wel lekker bij de vk . Ik zag een mooie echo langskomen! Vandaag gewerkt en ben bek af. En dan zit je op kantoor . Nu lekker op de bank en vroeg naar bed .
altijd goed toch eenb man dwingen om chocola te gaan halen voor zijn vrouw Voel me hier sinds gisteravond eigenlijk niet echt lekker, weet niet wat het is. Gisteren echt ranzig gegeten, kreeg de smaak nauwelijks weg, nu nog beetje hoofdpijn, buik aan het rommelen onrustig gevoel etc. Eten was nog goed hoor, maar de smaak, bleh! Moet nu ook niet meer aan eten denken. Oh ja en waar ik ook van baal: er rijd af en toe een jongen in onze auto met dusdanige aftershave dat ik het nu 2 dagen later nog ruik, gatver! Als ik hem sochtends zie ruik ik hem eerst van honderden meters aankomen. Oh ja buddyen prima hoor, maar zal naar de bevalling een paar dagen in het ziekenhuis moeten blijven en aangezien ik naar verloop van tijd toch naar een zaal zal moeten waar iedereen elkaar en elkaars baby wakker houdt heb ik mooi tijd om deze pagina in de gaten te houden!
Mijn man heeft maandag trouwens een sollicitatie gesprek. Hij kan daar de avonden gaan werken ( scheelt opvang ) En hij gaat meer verdienen dus dat houd in dat ik een dag minder kan gaan werken Hoop dus zo dat hij daar aangenomen word!!!!
Saja spannend. Asd super tis in zon vroeg stadium idd erg moeilijk. Waar heb je m Gevonden. Pruts lekker lui op de bank meid
net boven het schaambeen en dan ietsje naar rechts. Het apparaatje een beetje kantelen en wat erop drukken en hebbis
Oh spannend Saja! Ik duim voor je mannetje. Ik kan het hartje nog niet vinden. Na 5 min ook maar gestopt. Hoor toch ook dat Angelsound niet al te best is. Alles waar te voor staat is niet goed. Dus ik luister maar niet TE vaak.