1-15 september mama's.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annie1979, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja wij hebben het na de eerste echo aan iedereen verteld.. En daarvoor al aan familie..

2. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    pa's en ma's direct@@@@!!! hihi en na echo bijna iedereen al....

3. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    dus pa's en ma's de opa's en oma's:D

4. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik heb dus nog geen echo gehad, maar dit weekend al wel 8 weken. Kan het gewoon niet langer voor me houden! Haha!

En stel dat het alsnog mis is, dan zou ik ze dat ook vertellen. Dus liever nu samen blij, dan straks alleen samen verdrietig!

Even ander vraagje nog.. hebben jullie (vooral 's avonds) steken in je eierstokken? Weet niet wat dat precies is hoor, maar heb dit eigenlijk al wel een tijdje. Niet elke dag, maar soms ineens een steek.

5. Veratje

Veratje Actief lid

29 aug 2012
    228
    1
    0
    Jep! Heel herkenbaar, volgens mijn vk is dit heel normaal. Moest wel ff bellen als de steek echt lang zou aanhouden,

6. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    ja, en ook soms een hele erge steek bij zitten of net rechtkomen... zo'n felle steek..
    schrik er zelfs soms wel heel erg van.....

7. Veratje

Veratje Actief lid

29 aug 2012
    228
    1
    0
    Ik heb het ook aan 1ste graad familie en vrienden verteld. Het is echt leuk om te zien dat andere mensen ook zo blij en gelukkig worden van jou zwangerschap.

Ik had me aangemeld voor de felicitas box, gisteren avond ben ik gebeld voor een aanbieding van het blad ouders. Wel jammer dat zwanger zijn ook zo marketing hype is. Al die mailtjes van prenatal enz beginnen me langzaam te irriteren.

8. Veratje

Veratje Actief lid

29 aug 2012
    228
    1
    0
    Advies gevraagd voor babykamer ruimte.

Wij hebben op dit moment 3 slaapkamers.
    1. Voor ons
    2. Soort van een kantoor
    3. Kledingkast/ strijkplank etc.

Nu zijn ml en ik erg aan het twijfelen. Wat is het beste? Baby in de middelgrote kamer? Of in de kleinere kamer?

Mocht de baby in de middelgrote kamer 2 komen, dan moeten we een kleiner bureau kopen om deze te kunnen plaatsen bij kamer 3.

Als de baby komt in kamer3 dan moeten we de kledingkast verplaatsen naar kamer 2.

Maar wat is praktisch? Heb je echt veel ruimte nodig voor een babykamer? Is ruimte in een baby kamer een overbodig luxe?

Overgins kunnen we het badje gewoon in de badkamer laten. Graag jullie tips en meningen :)

9. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, gelukkig! Elke keer ben ik dan weer bang om op te staan of naar de wc te gaan.. Maar denk dat ik dat gevoel sowieso wel hou totdat ik iets positief van hem of haar zie/hoor! Of als ik 38 weken zwanger ben.. ;)

Leuk dat jullie het ook al verteld hebben! Ben ook heel benieuwd naar de reacties.. denk dat mijn ouders echt instorten van geluk! Hahaa..

Nou, nu echt naar bed! :)

10. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    lekker op kleine kamer doen als daar later eventueel een groot bed kan staan.... hier redelijk plek maar kga alleen maar commode en bedje kopen ....lekker rustig houden..

11. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Veratje.. wij hebben nieuwbouwhuis, dus half april de sleutel. Nu ook druk aan het schuiven met meubels in de denkbeeldige slaapkamers. Maar wij nemen waarschijnlijk het kleinste kamertje (2,3 bij 2,4) voor de babykamer. Alleen wiegje/ledikantje, commode en kast, verder toch niets nodig! Dan kan hij/zij daarna naar middelgrote kamer.

12. Veratje

Veratje Actief lid

29 aug 2012
    228
    1
    0
    Tbtje ja zo denk ik er ook over. Wat ga je doen met zijn/haar kleertjes?

13. Veratje

Veratje Actief lid

29 aug 2012
    228
    1
    0
    Anna! Oh wat spannend!! Nieuwbouw huisje, baby :)

Ook kleine kamertje dus, eigenlijk wel voldoende. Ik denk eerlijk gezegd dat groot te kaal uit zal zien. Babymeubeltjes zijn toch niet zo heel groot.

14. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat denk ik ook. Heb je drie dingen in je kamer van 20m2.. (ofzoiets ;))

Maar ja, dit is een spannend jaar. Huis hebben we november 2011 al gekocht hoor, maar toch. En we zijn afgelopen oktober getrouwd. Dus eigenlijk alles in een jaar. Heb altijd gezegd dat ik dat nooit wilde, zodat ik tenminste van elk moment kon genieten. Maar hadden niet verwacht dat ik zo snel (eigenlijk direct) zwanger zou zijn. Dus tjaa.. :)

15. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    denk gewoon broekjes opvouwen in commode (lekker bij de hand) en truitjes en rompertjes.... en anders als het veel is dan nog een gewoon hangrekje ziet er leuk uit! kan je gelijk alles showen wat je hebt gekregen..

16. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik doe ook nooit meer mee aan felicitas. Moet bij aanmelden telefoonnummer opgeven en werd een aantal jaren geleden teveel gebeld door hun. Mailtjes vind ik niet erg en anders ongewenst.

17. Veratje

Veratje Actief lid

29 aug 2012
    228
    1
    0
    Aaahhh wel heel leuk hoor Anna! Huisje, boompje.... Beestje wilde gewoon niet meer wachten! Uniek moment gekozen :)

@tbtje hangrekje is inderdaad een heel leuk idee, alleen ik ben echt van het opbergen.

18. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Wij hebben maar één extra kamer, en die is 2,4 bij 2,2. Nu staat er nog een bureau in, maar aangezien wij toch alles op onze laptops doen, gaat die de deur uit.

Wij hebben dit huis ook als nieuwbouwwoning gekocht in januari 2010 en in april 2010 de sleutel gekregen. Al weer bijna 3 jaar geleden... Tijd is zo snel gegaan! Gingen de komende weken maar zo snel! Ik wil nog niet bevallen hoor, maar die 12 weken voorbij lijkt me wel zo'n prettig idee! ;)

Wij hebben t trouwens 1e graads familie en mijn beste vriendin na de 8 weken echo verteld. Op t werk en overige familie en kennissen vertellen we na de termijn echo, dan zijn we de 11 weken voorbij...

Al zou ik t nu ook wel van de daken willen schreeuwen, vind t toch nog een beetje eng...

Schoonouders waren hier net, voor de gezelligheid, en schoonpa was heel zorgzaam ineens! Denk dat t nieuws wat is gezakt, en hij me nu ziet als moeder van zn kleinkind ineens, zo schattig! (is een koeienboer, dus van nature niet echt zorgzaam ;) )

Hij ging zelfs toastjes voor me smeren (wilde me eerst filet american geven, maar toch...), de schat! ;)

Nu, ik naar bedje! Fijn weekend allemaal!!

19. Veratje

Veratje Actief lid

29 aug 2012
    228
    1
    0
    Hahahaha firstiemom, leuk hoor! Vooral dat mensen ineens allemaal leuke dingen voor je willen doen.

Niemand wil je overstuur of gestressed maken.. Hahahaha :) drama verhalen van vriendinnen blijven voorlopig ook allemaal weg..

Slaap lekker allemaal!

20. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    ja, gebruik het rekje dan ook gelijk voor kleertjes te drogen gelijk.

slaap lekker allemaal...

Deel Deze Pagina