1-15 september mama's.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annie1979, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Nou ik zat net ook met dikke tranen. Gelukkig had mannetje net even zijn ogen dicht ;)

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hahahaha die van mij stond onder de douche hihi

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Ik ben gewoon net pas wakker *schaam* kleine vent heeft weer lopen spoken vannacht dus ik was/ben dood op!!!
    Vandaag alweer 10 weken zwanger! Wat gaat de tijd toch snel!!!

4. Asd

Asd Lid

9 jan 2013
    52
    0
    0
    vandaag shoppen! heb twee leuke babykamers gezien. Passen in zowel de grotere als kleinere kamer dus helemaal leuk :) straks even in de winkel bekijken. We kopen vast nog niks, maar kijken is al leuk!

5. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    hihi saja hier ook geen vroege uit bed hoor:D;)
    asd: leuk he... heb ook al ideeen opgedaan... super dat spul!!
    hier: ml is gang aan het schilderen... wil helpen maar ben er niet dol op nu met lak.... dus pas :)

6. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Tbtje, is het op terpetinebasis? Waterbasis kan geen kwaad he.
    Saja, heerlijk joh uitslapen! Wel balen dat de nacht slecht verliep.

Hier heerlijk geslapen. Nu neefje even op visite. Ml en zwager zijn sporten en schoonzus heeft nacht gehad. Straks naar ons lieve inimini nichtje.
    Dinsdag bloedprikken...nooit mijn favoriete bezigheid. Wel alles in een keer.

7. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    pff bloedprikken: heb van de vorige keer trauma aan overgehouden, gaf er normaal nooit om maar de vorige keer ben ik flauwgevallen en werd het zwart voor me ogen... nadien echo gehad en teruggerekend was toen het kindje gestopt met groeien dus weet eigenlijk wel niet of ik bloed ga prikken.... zit er heel veel over in... maar moet pas na 12 weken dus misschien kan ik me er dan over heen zetten..kzal aan je denken annie:)

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik ga ook dinsdag bloedprikken dan komt mn moeder kan zij mooi op die kleine letten hihi.

Ze belde me gisteren op ze stond in de schoenen winkel en er was uitverkoop ( Bij Nelson! ) En er stonden leuke schoenen voor Sandro 10 euro per paar! Dus ze heeft 2 paar mee genomen :D En die komt ze dinsdag even brengen

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Tbje dat is geen fijne ervaring dan.

Hier vannochtend weer even het hartje gehoord heerlijk

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dat had ik ook heel erg flauwvallen tijdens het bloedprikken!

Maar sinds ik met mn zwangerschap van Sandro dagelijks geprikt werd is het eigenlijk over:( ( Niet dat ik dat erg vind hoor:D)

11. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    kweet dat het niet door het bloedprikken kwam... maar weet ook niet waarom ik flauwviel...normaal ben ik zo'n typ van ik steek de naald er zelf wel effe in maar dat is opslag veranderd...

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja hier kwam het gewoon door het prikken.

Ik was echt panisch voor prikken. En al helemaaaaaal voor infuus en ruggenprik..

13. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    tja, aan de ene kant ja lekker ruggenprik en andere kant denk ik voor hetzelfde beschadigen ze wat ze zitten in je rug... maar zie dan weer meer op tegen knip en naaien erna dan bevalling zelf terwijl dat denk ik meer zeer doet;)

14. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Sorry meiden, maar ben er niet bang voor. Heb als tiener in Frankrijk zoveel bloed moeten afstaan dat ik er aan gewend ben.
    Wel vervelend dat jullie nare ervaringen hebben.
    Ik moet ook wel, want ga ook voor de combinatietest prikken en heb die week daarop nekplooimeting.

15. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bloedprikken.. Ja, weet nog niet wat ik er van vind, haha. Het moet, dus tja, gewoon de andere kant op kijken.

Wij gaan zo naar schoon ouders om het te vertellen en zenuwen slaan toe. Misschien is het nog te vroeg om te zeggen, alles kan nog mis gaan, etc. Echt verschrikkelijk!! En vanavond naar mijn ouders, ook daar vertellen.. Zo spannend en zo benieuwd naar de reacties!

Wish me luck! :) Fijne dag allemaal!

16. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik denk... Laat ik de lijst er weer bij pakken, maar zou niet weten op welke pagina die staat.
    Anna, heb jij al een echo gehad? Waarom wish me luck? Is toch leuk?!
    Mocht het nog fout gaan, waar je niet vanuit moet gaan, dan wil je dat denk ik ook wel delen. Ik had daar tenminste toen veel steun aan.

17. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee heb nog geen echo gehad! Dus ja, zijn gewoon gezonde zenuwen hoor! En ML zegt ook de hele tijd, is alleen maar leuk! Is ook zo, maar vindt het gewoon spannend. Voor beide eerste kleinkind, dus ben gewoon zenuwachtig!

En nu ga ik te veel typen! Haha!

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh? Geen idee, ik heb ook een paar topics aangemaakt, maar niets gehoord... :( Anders even navragen...

Jill: Hahahaha ik heb alleen cavia's hihihi en die blijven in hun hokkie ;)

12 weken dansje: Die is bij mij pas met 13 weken, aangezien mijn moeder met 13 wk nog een MK/MA had... :) Dat voelt dan anders ;)

Echo: Nog een week en een dag tot de 2e echo!!! :D Jippie!!

MvM: Ik heb ook de wikkeldoek en ook het boek nu :) Bofkont! ;)
    Maar dat geld mogen ze van mij ook wel in het onderzoek steken :)
    Ik heb overigens de informatrice er niet over gehoord hoor ;)

Asd: Ik breng daarom de bussen zelf weg. Vanaf volgende week mag het opgehaald worden want ik ga morgen mijn baas inlichten over mn zwangerschap

Zieken: Beterschap meiden!!!!

Fritsie: Super!!!

Ik heb mijn zoontje (3 jaar 7 mnd) verteld dat we een baby krijgen als hij naar school gaat :) Hij vindt het super en praat er heel veel over ♥♥♥ Mar niet met anderen ;)
    Mn dochter is 15 mnd dus die snapt er niks van hahaha

OMG Annie wat erg... Ben er stil van... Ik kan heel slecht tegen die berichten het zet je zo kaihard in de werkelijkheid. Alles kan zo in 1 seconde weg zijn. Kapot. Ik moet er van janken gewoon.. :(

Danjo: Wat een knapperd!! ♥ :)

Bibi: Heel leuk idee!!

Oh Danjo hahaha je hebt net zo'n buikje als ik hihihi :D:D
    Ik krijg al overal de vraag of ik weer zwanger ben haha

Solliciteren: Met een colbertje is veel te verhullen. Ik ben bij de eerste nog met 28 wk aangenomen zonder dat ze wisten van mn zwangerschap hahaha. Wel meteen in t laatste contract-gesprek eerlijk gezegd hoor ;)

Hier ook met 10 wk termijnecho

Buddy: Goed idee meiden!! Ik ben voor!!

Ik voel me echt vaak beroerd en dan gaat t ineens weer. De medicijnen doen niet veel meer helaas. En ik heb steeds verhoging tissen de 37.5 en de 38. Niks alarmerends maar ik voel me gewoon echt niet fit

Angelsounds: Ik had m uitgeleend maar nu teruggevraagd ;)

BML Ja ik voel m ook al boven mn schaambeen uitpiepen :)

Anna: Misschien een opa en oma-pakket? Of een abo op tijdschrift "Ook", dat is voor opa's en oma's :)
    Tja en ik kan ook nog een mooi slabje, mutsje of rompertje, of een t-shirt of knuffel etc. met tekst maken voor je ;)

Hier weten vrienden, familie (gezinnen) het al. Alleen t werk nog niet eigenlijk :)

Anna: Ja die steken herken is helemaal!! Heb ik me ook erg zorgen om gemaakt hoor :)

Ftm: Wat schattig zeg zo'n stoere kerel en dan zo zorgzaam :)♥

eerste pakje: Ik wil dan toch iets wits, omdat ik dat zo mooi puur vind :) Dus dat is uni. Ik ga wel binnenkort kijken hoor! Verder nig niet omdat we toch jongens en meisjeskleertjes voorradig hebben :)

Jill: Kan het niet van je vitamine komen??? Welke heb je?

Vrouwtje: Mijn verhaal meid. Bij mij ook pas met 34 wk zwsuiker geconstateerd bij de 1e. Nu wordt ik regelmatig geprikt en moet ik al met 16 wk dagcurve maken in het ZKH. Dus ja, het kan wel. Ik heb nu ook al hoge waarden. Als je tips over dieet wil, doe me maar ff een PB

Tbtje: Nou ja ik vond het bevallen zelf helemaal niet zo pijnlijk en t hechten helemaal niet. Bij nr 1 een weeënstorm van 9 uur (!!) gehad en dat was wel vreselijk, maar nr 2 nog geen 4 uurtjes buikweeën met pauzes, dat was een droombevalling. MAar ik heb nooit behoefte gehad aan een ruggenprik hoor ;) Het is best te doen. Je lijf maakt ook al pijnstilling aan :)

Bloedprikken: ook geen enkel probleem. Alleen laatst in het ZKH moest ik geprikt worden en heeft ze rechts eerst 5 x geprikt (mis) en toen links ook nog een 3 x. En dan met die naald liggen wroeten in mn ader. Oke toen werd ik wel een beetje misselijk

19. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    babbelbol: even compliment over je verhaal!!! je neemt echt de moeite om terug te reageren op ALLES, heeeel lief van je!!

20. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ja echt super!!!

Hier ook geen bevallingstrauma's ondanks dat de eerste niet vlekkeloos ging ;)

Deel Deze Pagina