1-15 september mama's.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annie1979, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ik stop er mee straks

2. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    kheb zin in de negenmaandenbeurs, je kan er ook pretecho laten maken maar helaas 12 weken zwanger dan nog maar.... dat is veel te vroeg om een leuk beeld te krijgen denk ik...

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier ook zin in de negenmaandenbeurs! Heb het beursboekje al binnen :D
    Vandaag weer werken heb niet zoveel zin ben erg moe.
    Door de buikpijn van gisteren niet echt lekker kunnen slapen maar lopen malen wat als..

4. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Elk glim dat je opvang van jullie kleine Ukkie is toch fijn
    ook al ben je 12 weken

5. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Goedemorgen!

Davitamon mocht ik de hele zwangerschap nemen van de vk. Heb net weer een doosje gekocht.

Zaterdag t-shirt gekocht bij Prenatal. Dacht doe maat L, kan ik het mooi nog even aan. Nou het zit als een S. Jee echt klein uitgevallen :x.

Vandaag het huishouden maar eens doen. Zo geen zin in, maar het moet gebeuren.

6. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Frutsel, dat is even schrikken zeg! Beterschap en succes met alles!

Ik weet nog niet of ik foliumzuur door ga slikken. Donderdag maar ven met VK overleggen. Slik nu ook vitamine D extra. Dat moet volgens mij wel de hele zwangerschap. Weet het niet zo goed, ben blij met intake donderdag, haha.

Gister dus aan onze (schoon)ouders verteld. Eerst bij onze schoonouders door foto's van ons nieuwbouw huis te laten zien. En bij de foto van een klein kamertje zeiden we dat dit de babykamer gig worden, en dan echt... Ze hoefde geen seconde na te denken en feliciteerde ons direct! Uiteraard moet ik weer huilen (emotioneel wrak dat ik ben). Ze hebben van alles gevraagd en begonnen direct over familie wiegje en zo. Heel leuk!
    Toen 's avonds bij mijn ouders. Wij willen met de familie in december een week weg gaan en toen zei ik dat er waarschijnlijk iemand extra mee gaat. M'n moeder had het gelijk door, die moest ontzettend huilen! Ze zijn zo blij en wij ook uiteraard. En alsof het zo moest zijn kwamen twee seconde later mijn broertje en mijn zusje toevallig langs bij m'n ouders. Dus ook die gelijk alles verteld! Erg leuk!

Nou, verder weinig te melden! :) Ik ga me denk ik ook aanmelden voor negen maanden beurs! Lijkt me wel leuk! Wt is de leukste dag? Of maakt dat niet uit?

7. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anna
    Ook leuk idee met die foto's! Grappig.

All
    Ik heb lekker weekend haha woensdag pas weer werken. Afgelopen weekend moeten werken.
    Goed idee om over supplementen na te vragen in intakegesprek. Die krijg ik ook nog 11 februari.

8. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Leuk he om te vertellen Anna! En wat een fijne reacties!

9. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heerlijk om te vertellen. Maakt het gelijk een stuk echter! Hoop ook snel de echo in te plannen, dan pas geloof je het echt denk ik..

10. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kwam vandaag mijn overbuurvrouw in de stad tegen, en die vroeg me of ik zwanger was, en die denkt dat ik een meisje krijg, hahaha!

11. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Anna: Leuk he vertellen!! :D:D:D

Saja: oooh gelukkig dan maar ;) En thanks!!! :D

Slippers: Kijk wel uit, want met BI zijn slippers het ergste wat je kunt dragen ;) ook birkenstocks!

Ik kwam mn ex-stagiaire tegen en die vroeg ook al of ik weer zwanger was hihihi: Jaaaaaa :p

Steefsel: Oooooh meid wat schrikken zeg :(:(:(:( sterkte!!!!

12. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veertje
    Ooh appart/grappig hoe wist ze dat dan?

All
    Ik ga ook naar de negenmaanden beurs! Whhiiieejj haha heb ik net van mijn moeder gekregen. Zelf had ik het niet gepland maar heel leuk natuurlijk om cadeau te krijgen. Mijn zusje gaat ook mee :) Ben helemaal happy. We gaan de 24e en 21e heb ik mijn termijn echo dus hopen dat die goed is! Pffff...

13. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Jeeeeeeeeej wat een leuk cadeau Jill!!!

14. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, bizar! Nou een meisje zou leuk zijn toch? :)

15. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bibi, zo dacht Ik ook maar ml vindt te vroeg haha zullen zien
    Hier zo Moe gister hele dag niets gedaan en vandaag Weer lui

16. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jill, geen idee hoe ze erbij komen!? Stond er ook verbaast over!

Ja Anna, een meisje zou het wel echt compleet maken, dat zou echt geweldig zijn!

17. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Leuk dat jullie ouders zo positief reageerden Anna! Leuk om zoiets te vertellen he.

Zag ook al mooie buiken voorbij komen. Bij mij is er nog niet veel te zien hoor. Beetje opgezet nu en dan.

Hier nu ook de griep te pakken. Hoest me een ongeluk. 6 weken terug ook al gehad dus mooi balen!

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Frutsel sjee wat schikken zeg. Sterkte meis

Bekkeninstabiliteit en slippers. Bij mn dochter vanaf week 9 bi gehad en liep
    juist alleen goed op birkenstocks. Dus verschilt denk ik ook

19. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha hier lekker janken omdat ik zo blij ben! Mijn beste vriendin is bevallen van een gezond zoontje!! Vroeg gelijk of ik vanavond al wilde langskomen, tuuuuuuurlijk... ooh ben zo vrolijk vandaag haha! Te gek :)

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Jill gefeliciteerd!

Ik ben xooo vreselijk moe

Deel Deze Pagina