1-15 september mama's.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annie1979, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Saja ik zal ook voor je duimen, net zoals hier voor mijn nacht met Tycho!

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Een angelsound zit een versterkdr in een doppler en wat de vk gebruiken
    werken anders en kunnen vroegtijdig slecht zijn voor de baby.

3. NoLi

NoLi Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Hoi meiden! Ik ben echt al schandalig lang niet meer online geweest, sorry!!! Het is niet te doen om bij te gaan lezen, dus vergeef me... Mochten er nieuwe mama's zijn, welkom en gefeliciteerd!! Hopelijk zijn er geen mama's afgevallen meer...

Wij hebben vandaag weer een echo gehad, maar dit keer niet van ons kindje, maar van onze hond! :D Ook die was prachtig om te zien! Een hoop vruchtjes, met kloppende hartjes! Als alles goed gaat, verwachten we het nestje rond 10 maart!

4. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Noli wat leuk een nestje puppies! Wat voor ras?

Saja gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man!

Gisteren 10 minuten gesprek op school gehad voor onze zoon (groep 1). Ben best wel trots, want hij had een A voor taal en ook een A voor rekenen. Beter kun je het niet doen. Hij zit nu in een plusgroep voor extra uitdaging :).

Twee boekjes besteld. Haken voor baby's en Wij krijgen een baby! een boekje voor Patrick. Kunnen we weer creatief bezig en aan Patrick uitleggen hoe alles werkt en groeit.

5. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Wat leuk een nestje in maart!!! Is dit toeval of fokken jullie met de honden? Wel druk denk ik straks.

6. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Wauw, wat een knap mannetje. Maar ik schrik ervan dat ze nu al toetsen hebben gehad. Eind groep 1 ala, maar midden groep 1....pittig. Ben er geen voorstander van, maarja als ik te horen krijg dat ik moet toetsen, dan moet ik dat ook. Hoop alleen dat de school waar mijn dochter naartoe gaat niet toetst op die leeftijd.

7. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Saja, vergeet je helemaal te feliciteren met het goede nieuws! Super dat je man donderdag mag beginnen. Lekker gevoel en zeker in deze tijden.

8. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Vond het ook onzin, maar ben dan stiekem toch trots dat hij het zo goed doet. Verder is het een lekker ondeugend boefje die heerlijk in zijn vel zit en dat vind ik het belangrijkst.

9. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ja natuurlijk ben je trots! Dit is ook een super score en dan zeker voor een kind in groep 1 die niet op het platte vlak normaal werkt. Vergt ook veel concentratie, dus echt knap.

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Wow pruts wat fijn dat je zoon het zo goed doet op school zeg!!

Ik zei net trouwens tegen mijn man.. Best grappig Sandro word 8 juli alweer 2 en de tijd is zo snel gegaan.
    Straks als deze baby 2 is gaat Sandro ook alweer naar school! Dan worden ze in ene groot he!

En nu met de nieuwe baan van mijn man hebben we ipv 4 dagen opvang maar 2 dagen nodig. 1 dag oma en 1 dag kdv.

11. NoLi

NoLi Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    We hebben 2 kooikerhondjes, waarvan we met de jongste nu voor het eerst een nestje gaan fokken (eerste nestje voor zowel haar als voor ons)! Erg leuk en spannend allemaal!

Voor wie het leuk vind om te zien:

Nest Tilia echo - YouTube

Vanaf ongeveer 7 seconden kun je een hartje zien kloppen! Zo ontzetten cute! <3

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou het heeft even geduurd maar ook ik he de net het hartje van de baby gehoord!

13. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Saja
    Gefeliciteerd met je man zijn baan + hartje gehoord super!

All
    Denken jullie al over namen? Wij hebben samen een avondje zitten bedenken, kijken op internet. Best lastig.. Maar een lijstje met 5 jongens en 7 meisjes namen. We zien wel iig hebben we een beginnetje gemaakt, lol. Nu maar duimen op een goede echo, de 21e pas! Pfff..

14. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    vanavond tegen familie en beste vrienden verteld
    en iedereen super blij voor ons ...wij hoeven niks meer
    geheim te doen

15. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ok omdat er ook op de site stond angelsound doppler.
    Mss dat ik hem dan toch ga bestellen..

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ... Je mannetje aangenomen supermeis.

Jane kan niks,geen kwaad. Kijkshop verkoopt ze ook.

Hier van 10 tot 8 geslapen dat is lang geleden heerlijk,
    mn meisje ligt nog ateeds in droomland die slaapkop.

17. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Saja, gefeliciteerd, fijn zeg!

En bibi, lekker dat je het aan iedereen hebt verteld! Ook al op werk? Ik wil het eigenlijk maandag (dan ben ik 9w en 1d) vertellen. Zijn hier een heel klein clubje en nu al met planning najaar bezig. Dus leek me wel net zo netjes. Maar heb nog geen echo gehad. Wat zouden jullie doen?

18. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bibi dat is ook fijn!

Hier weet iedereen het ook, mar kon niet anders...

19. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ik zou eerst even je eerste echo afwachten dat hadden wij al gehad onze eerste echo namelijk bij de 7,5 weken al over twee weken krijgen we onze tweede echo

20. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    Saja.leuk hoor dat je man toch de baan heb.gefeliciteerd.

Vertellen..mn werk weet t wel en een paar familieleden ook en n goeie vriendin de rest nog niet.
    Binnekort vertellen we t iedereen.

Dalijk naar de vk.en net ook bloed wezen prikken.bleef uitstellen maar nu moest t toch echt gebeuren.

Deel Deze Pagina