Spannend Asd! Ik heb morgen intake bij VK, vind dat ook wel spannend, haha. En dan heeeeel snel een afspraak inplannen voor een eerste echo! Oeh, Jane, hopelijk niets aan de hand!
Oehhh hoop niet dat t bij mij ook zo gaat lopen. Heb je er nu last van?? Ech heb ik pas 25 feb weer dat wachten pfff liefst iedere week n echo
Bijna iedereen heeft al een soort van teken van leven gehad he? Of heeft iemand, net als ik, nog geen hartje gehoord of echo gezien?
Hier ook weer aan het aftellen naar de echo van volgende week, spannend!!! Heb er zo veel zin in om ons kleine wondertje weer te zien! Hopelijk ziet alles er nog steeds goed uit. Een collega van mij kwam er afgelopen december achter dat het hartje niet meer klopte met ongeveer 11 weken... Dat speelt dan toch constant door je hoofd... Uiteraard ga ik er van uit dat alles goed is, maar toch...!
Ja dat staat overal maar blijkbaar kan het dus een. Mijn vk zei het ook. Komt inderdaad door het weker worden van je bekken. Ik heb sowieso al rugklachten dus kan ook schelen. Mijn rug is wat scheef gegroeid dus bekken staat ook scheef.
Veerr Lijkt me enorm vervelend. Hier geen scheve rug oid. Wel heb ik reuma maar daar op moment gelukkig ook geen last van. Denk dat, dat meer zal gaan spelen naarmate er meer gewicht bijkomt e.d. Maar liefst hoop ik dat ik er helemaal geen last van krijg! Mieden met bekkenklachten e.d. veel sterkte! Lijkt me zwaar.. Pfff ik ben zo onzeker of alles wel goed is, word soms gek van mijn gepieker.. Ik kijk uit naar de echo van 21 feb, maar aan andere kant zie ik er tegenop.. Stom he! Luistert de verloskundige naar het harte bij de intake?? De intake heb ik 11 feb. Ze hebben geen echoaparaat, daarvoor moet ik naar een andere lokatie, wel binnen dezelfde stad gelukkig. Jane Das niet leuk! Toch duim ik voor je dat alles gewoon oke is!
Hoi meiden, ik ben er ook weer na een lange werkdag. Ben nu al weer moe en dan moet ik nog twee lange dagen. Vandaag eigenlijk voor het eerst niet echt klachten en dan word ik toch maar onzeker..... Blij als het de 14e is. @meiden met bekkeninstabiliteit, jeetje dat is vroeg...sterkte! @Anna, kan de lijst even niet zo snel vinden, maar wanneer heb jij een echo? @Jane, schrikken maar zal iets onschuldigs zijn. Nog even een vraagje over Angelsound. Ik gaf aan dat het niet kwalijks was, maar jij zei dat de kleine het niet prettig vindt. Waarom ga je er nu dan wel voor? Kunnen ze wel tegen de Angelsound dan? @Jill, je vk zal vest wel naar het hartje luisteren en zeker als jij aangeeft gek te worden van onzekerheid.
@annie: ik heb nog geen echo ingepland staan. Heb morgen intake en hoop dan een afspraak voor echo te maken. Verder ga ik inderdaad ook gewoon aangeven dat ik gek word van onzekerheid, in de hoop dat ze misschien toch even naar het hartje gaan luisteren. Maar ga er maar niet van uit...
Pfff ik word soms een beetje moe van Sandro.. Gister heeft hij heerlijk geslapen niks aan de hand. En nu... Nu is het weeeeeerrrrrr een drama hij gilt alsof hij geslagen word omdat hij in bed ligt en niet wilt slapen. En zo gaat dit dus al weken. Laten huilen heeft geen zin want hij ligt zo gerust 2 of 3 uur.. Er bij gaan zitten heeft ook geen zin dan gaat ie spelen. Er uit halen heeft ook geen zin gaat ie lachen en spelen. Hij heeft een lampje aan op zn kamertje alle "enge" dingen zijn weg. *zucht*
Saja Sjeee lastig lijkt me dat. Hij kan zeker nog niet aangeven waarom ie niet kan slapen? Ik weet de leeftijd even niet.. Als het alleen huilen is om aandacht?? Dan laten brullen.. Maar moeilijk lijkt mij dat en ik ben nog geen eens een mama! Annie Ik ga het gewoon vragen! We zullen zien..
Nee hij is 1,5 dus zeggen hoe of wat kan hij helaas nog niet Al denk ik dat het huilen is om niks. Maar het is zo frustrerend dat ie zo hard gilt! Vinden mn hormonen niet leuk namelijk hihi.
Saja Ja moeilijk.. Komt hij er telkens uit dan? (Haha ik heb geen verstand van kleintjes) Mijn gevoel zou dan zeggen laten huilen en terug leggen.. niet dat, dat makkelijk zal zijn.. Succes!
Nee hij kan zn bed niet uit slaapt nog in een ledikant haha. Maar hij gaat gewoon echt kei hard schreeuwen en heel lang ( klop het ff af hij slaapt nu haha )
Lijkt toch een vorm van aandacht. Hm spookys in huis? Klinkt vreemd maar kan natuurlijk. Als je hem in bed stopt Vriendelijk vragen of ze weg willen gaan omdat sandro moet slapen.
Ja dat doen we idd al Danjo die tip kreeg ik ooit van mn moeder en daar hebben we nu maar een bed ritueeltje van gemaakt hihi
Hm oke, moeilijk. Mijn meisje is gewoon super makkelikk wel een x dr nukken maar dagelijks ken ik niet