1-15 september mama's.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annie1979, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Danjo
    Dat klinkt eng.. mag ik wel oppassen dat ik zelf niet bang word whaha

2. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Saja, ik ken het helaas maar al te goed. Alleen is het bij ons in september begonnen toen mijn meisje een peuterbed kreeg. Altijd een perfecte slaper geweest, paar weken goed gegaan in nieuwe bed en vervolgens drama. Nu weer een week goed (afkloppen), maar vaak ook weken slecht. Niets helpt. Laten huilen, naar haar toe gaan, even rustig worden beneden....maar eigenlijk hielp wel een ding en dat is bij papa en mama tussenin slapen. Dit wilden wij nooit, maar na weken accepteerden we het toch omdat we het niet meer trokken. De ene keer viel ze snel in slaap, maar kwam midden in de nacht en de andere keer niet in slaap komen en uiteindelijk wel maar toch tussenin kruipen 's nachts.
    Het is echt een fase! Ha zei angsten, maar geloof er niets van. We probeerden het trouwens wel elke avond in eigen bed.
    Lang verhaal, maar herken het zo. Hoop dat jouw mannetje 's nachts wel doorslaapt.

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Annie wij nemen hem soms ook in bed hoor omdat ik het ( zeker nu ) niet trek als ik weinig slaap! Eigenlijk meer gemakzucht voor onszelf.
    Maar we willen dit ook weer niet te vaak doen omdat we bang zijn dat hij anders alleen maar tussen ons in wilt slapen.

4. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Dan slapen die kleintjes wel he?! Daarom proberen wij haar wel elke dag in haar eigen bed te laten slapen. Nu hebben we ook een trucje, misschien erg maar echt nodig. Als ze de hele nacht in eigen bed slaapt dan mag ze de dag erna op iPad. Echt erg! Drie jaar! Maar het werkt wel en gelukkig zitten er educatieve spelletjes voor haar op.

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja die van mij snapt dat helaas nog niet hahaha hielp het maar :D

Maar goed we hopen elke avond op een goede avond/nacht.. En soms gaat het maanden goed! Gaat hij lief slapen ( en tuurlijk word hij dan ook wel eens wakker ) Maar goed daar is ie nog klein voor.

6. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    hopelijk krijgen jullie meer rust deze nacht en komende!!!

morgen om grotere bh en eens kijken naar kleding yeeeaaaah joepie
    angelsound: hartje gehoord en manlief heeft het ook eens gehoord...

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Jill zal ik maar geen verhalen vertellen hier hihi

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik duik zo ook lekker mn bedje in..

Ook nog even naar het hartje luisteren en dan lekker slapen!

9. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Danjo
    Ik vind het wel interessant maar liever niet nu ik de nachtdienst inga! Lol ik ben echt een held op sokken. Maar verhalen zijn altijd boeiend. Van de week maar een keer. Zaterdag kom ik de nacht weer uit!

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Jill is goed hihi.

Saja heerlijk he ff luisteren voor t slapen gaan.

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja alleen heb ik volgens mij een eigenwijs kindje... Kan hem fhaar niet vinden vandaag :(

12. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk naar bed iedereen en ik baal moet er zo uit... pfff

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Das balen. Hier altijd zelfde plek.

Jill werkse meis. Oneerlijk he

14. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Zo dames, heel wat bij moeten lezen! ;) Weer gezellig gekletst dus! :D

Hier nog 1 weekje wachten tot de termijn echo! Ik kan niet wachten!!! Ik begin mezelf ook iets beter te voelen... Dat is fijn natuurlijk, maar maakt me ook weer onzeker! Grr...

Waar ik wel over wil klagen, ik slaap zoooo licht! Als vl zich omdraait word ik wakker, als ik zelf omdraai word ik al wakker! Ik zie dus ieder half uur voorbij komen 's nachts! Echt vermoeiend! :(

15. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Danjo
    Zo oneerlijk is het niet hoor want nu kruip ik heerlijk in mijn bed en is het aan jullie om te werken! Tot vanmiddag werkze allemaal.

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Jill bn vrij. Alleen helaas de wekker ging. Mn meisje
    moet na de psz.

17. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier helaas ook vrij maar mijn zoontje gaat naar het KDV! Leuk dat hij het vind, want ik mag over 2 weken beginnen bij mijn nieuwe baas!

18. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    goedemorgen dames,ik heb vanmiddag sollicitatie
    bij mijn oude werkgever alleen op een ander vestiging
    en andere afdeling ,iemand ervaring met solliciteren en zwanger
    zijn?

19. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor 12 weken hoef je het niet te vertellen, als ze er om vragen mag je helaas alleen niet liegen, ik heb het hier wel zelf vertelt ivm dat ik ook moet tillen en dat liever laat gezien mijn vorige zwangerschap en al een zoontje heb!

20. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Je hoeft het inderdaad niet uit jezelf te zeggen. Maar begin je voor jezelf dan met een goed gevoel? Aan de andere kant krijgen ze de kosten van je verlof vergoed dus het kost ze niets. Alleen wat xtra moeite.

Deel Deze Pagina