Eten en drinken mag. Denk wel aan de regels voor vloeistoffen. Of koop je drinken achter de douane alles daarachter mag mee in je handbagage. Ik ben stewardess geweest Lees ff regels voor handbagage op de site van schiphol
Pff frummel is weer goed gekeurd. Frummel was druk in beweging zagen armpjes bewegen. Helemaal verliefd..
Jill.. Ik heb vorige week, ivm griep, gewoon neus spray genomen. Wel max 3x per dag en niet langer dan 5 dagen. Verder heb ik geen hoest drank maar bisolvon tabletjes genomen. Stond in de bijsluiter dat daar geen gevaar voor is.
@Jane, wat fijn. Gelukkig maar. @jill, Oke Dank je. Weet dat Ik achter douane alles kan kopen, maar in supermarkt is het een stuk goedkoper. Wat leuk dat je stewardess was. Waarom nu niet meer?
Een nieuwe korte broek kopen! Ligt eraan wat voor vlees he. Zolang het goed gaar is mag het wel. Salades mag je ook gewoon als ze goed vers zijn maar als ze al een poosje op een buffet staan bijvoorbeeld beter nog geloof ik.
Zo Sandro gaat per 1 maart nog maar 1 dag naar het kdv en een ander kdv hier aan de overkant Ben er wel blij mee nu kunnen we lekker lopen naar het kdv
Ior Toen ik een relatie kreeg met mijn huidige partner vond ik het niet fijn meer. Je bent soms dagen van elkaar weg! Ik deed namelijk verre vluchten. En het is gewoon niet ideaal als je een gezin wil e.d. Dus nu inmiddels al weer sinds 2006 werkzaam als verpleegkundige en ik moet zeggen dat doe ik met veel meer plezier dan het stewardess zijn!
Zo ben ik weer, moest ff uurtje slapen Reden bloedverlies is niet echt duidelijk, behalve dat volgens gyn mijn baarmoeder op dit moment erg hard aan het groeien is. Dat was ook duidelijk te zien. Mogelijk kan mijn werk een deel van de oorzaak zijn maar dat is niet vast te stellen. Moet dus wel op 7 uur per dag blijven, ook na de 12 weken dus ga van de week weer afspraak maken met de bedrijfsarts. Gelukkig nemen ze het wel serieus en hoefde ik niet te wachten tot morgen aangezien de fertiliteitsartsen op congres waren vandaag. De assistente heeft met een van hun gebeld en mocht naar een gewone gyn. Volgens hem was een angelsound niet schadelijk maar hij zei dat een echte doppler afgeraden word. Ik had de angelsound gister besteld en vandaag binnen gekregen. Na het ziekenhuis even geprobeerd, en kon in 1 keer het hartje vinden, hoefde niet te zoeken. Manlief heeft het ook gehoord en was meteen emotioneel. Zo einde ego bericht. Hoe is het met jullie?
De echo was erg mooi trouwens dit keer, we zagen echt een mini mensje die even leek te zwaaien, echt zo van "alles is goed hoor". Zo mooi om het te zien bewegen.
Ik heb echt een eigenwijze baby... Net even het hartje gehoord draait ie weg haha. Daarna kon ik hem niet meer vinden
@jane wat een spannende dag is het geweest voor je fijn dat de echo goed was!! Ik heb straks de 1e echo spannend!! heb er zo naar uitgekeken.. eindelijk!
@veerr, waar o waar heb jij mooie korte Broeken gezien? Ik nergens namelijk. @jill, Ja snap het. Is ook wel logisch. Zou ook niet zolang zonder mijn mannetje kunnen. @Jane, ben benieuwd wat je bedrijfsarts gaat zeggen. @asd, succes en Heel veel plezier
Nergens maar ik ga ook niet op vakantie dus daar kijk ik niet naar haha. Via internet niet te vinden? Anders als je daar bent kopen.