Anno ik gebruik gewoon buikbalsem haha Asd wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad! Vrouwtje Hoe is het bij jou? Hier vandaag weer last van de misselijkheid. En ben blij dat het vrijdag is haha
goedemorgen dames. @veerr, Dank je voor de link. Ga er vant weekend es ff voor zitten @vrouwtje, mijn mk begon Heel vroeg al met bruin en na een paar weken werd dat rood met kramp. Hoe is het nu met je? @gewicht, Ik ben nu 3 ons aangekomen. Dus dat valt nog reuze mee Iedereen een fijne dag vandaag. En voor degene die moet werken, Werkse. Hier vanavond weer weekend gelukkig.
Dat is veel! Zo weinig eetlust? Ik was 2 kg aangekomen, maar ben al een paar dagen ziek dus weer een kilo kwijt.
Mogguh ladies, hier ook weer eens stront misselijk. Ben blij dat ik vrij ben. Aangekomen of afgevallen, eigenlijk geen flauw idee heb het niet bijgehouden tot nu toe eigenlijk. Wil me daar niet druk over maken. Buikje begint iig nu wel te groeien. Ben toch wel benieuwd hoe het met vrouwtje is? Misschien dat jullie kunnen helpen, ik wil volgend weekend graag een weekendje weg met ml, maakt niet zoveel uit waar naar toe, maar moet niet te prijzig zijn. Mag bungalow of hotel met ontbijt. Jullie nog ideeen?
He meiden! Het rozeverlies is sinds vanochtend overgaan in bruinverlies bij het afvegen en één of 2 druppels bij het plassen. Heb de vk gebeld en ze gaf aan dat het wil het fout zijn echt helderrood bloed moest zijn en dat roze/bruin verlies vaker voorkwam in de zwangerschap rond deze tijd. Heb gevraagd of een mk vaak begint met bruinverlies en of ik nog een mk moest verwachten ze zij dat het met bruin eindigde dus dat het bloed al gestolt is en dat het waarschijnlijk te maken heeft met vrijen/tillen/ verkoudheid etc. (wondje aan de bmwand) Mocht het toch rood worden dan krijgen we dit weekend nog een echo en anders wordt het maandag de normale termijnecho. Pas gerust gesteld als het helemaal stopt natuurlijk, maar probeer nu weer positief te blijven en even wat te rusten. Komende tijd maar niet meer mijn zoontje van 13 kilo tillen.
@jane: kijk eens op nachtjeweg.nl. Hebben ze vaak leuke aanbiedingen gebasseerd op 2 personen met een ontbijtje erbij.
Vrouwtje, hopelijk is het niets ernstigs! En krijg je maandag een hele mooie echo! Hier nog steeds weinig klachten. Af en toe wat steken in buik en geel soms iets misselijk. Moet mezelf gewoon in m'n borsten en tepels knijpen om weer te beseffen: ja ik ben zwanger! Haha! Gisteren kwamen mijn vriendinnen eten. En had iedereen een wijntje ingeschonken en ik deed mee (had m'n wijnglas met dubbelfriss ingeschonken). Toen begon ik te proosten, dat het zo'n mooi jaar was geweest, blabla.. En toen begonnen die meiden er in mee te praten en toen riepen we allemaal proost, glazen klonken tegen elkaar aan en toen iedereen een slok nam, zei ik: ohja, dit is overigens geen wijn! Nou, je had hun koppen moeten zien! Haha, compleet in shock. Maar wel ontzettend blij voor ons toen het besef kwam! Een vriendin werkt op hoofdkantoor Prenatal, dus die gaat wat leuke dingen voor me meenemen!! Nu vanavond naar mijn opa en oma om het te vertellen. Dat is die opa waarbij longkanker is geconstateerd en ze zijn behoorlijk verdrietig, dus hopelijk is dit weer een lichtpuntje in hun leven!! Fijne dag allemaal!!!
Zo pff we hebben gister avond flinke lijst gemaakt wat we allemaal moeten doen en tot besef gekomen dat we nu dan moeten gaan beginnen we willen heel het huis opnieuws geschilderd hebben en de tuin gedaan hebben en grote kids kamer en babykamer babdkamer onze kamer dus het word hele karwei....Dus ik ga zo beginnen met de nieuwe kamer van de onze pubers leeg te ruimen en schoonte maken en dan kan manlief morgen alle gaatjes van muren dichtmakenen dan morgen even naar de doehetzelfwinkel en verf halen dan kan dat zondag gedaan worden en droge en dan kunnen we mooi maandag alles oververhuizen naar hun nieuwe kamer ben blij als die dan achter de rug is project 1 wat dan klaar is hihi dan beginnen we aan onze tuin en babykamer
Hoi meiden, heb een tijdje niet gereageerd, was heel druk hier met van alles. Hier een goed echo gehad, wel een week teruggezet, maar goed dat is niet erg en dat kan ook weer veranderen. Volgende week weer een echo, in ieder geval een kloppend hartje gezien! Ik heb niet alles teruggelezen nog, hopelijk lukt dit nog dit weekend
@ afvallen ik vreet me een slag in de rondte maar val af geen idee hoe het komt.. Vlk is er ook absoluut niet blij mee.. Want zoveel afvallen in het begin is eigenlijk helemaal niet zo goed.
Sjah saja ik snap je wel ik hou me aan alles wat de beeb moet hebben eet keurig brood ed hoef niet te spugen en hier staat de teller nu ook op -4 kilo
Wat heb ik toch een geweldig frummeltje. Kan in 1x hartje vinden, steeds op dezelfde plek.... Hier nog geen sneeuw. Ow en we gaan volgende week lekker weekend weg, vrijdag weg maandag terug en dan maandag middag weer een echo. We gaan weekendje Duitsland doen, nu al zin in heerlijk ff weg.
Heerlijk Jane! Waar gaan jullie naar toe in Dland? En waar heb je uiteindelijk iets leuks gevonden? Hier onwijs zin om weer eens uit eten te gaan. Zal O&O binnenkort weer eens lief aankijken. Proef de gezouten boter en het huisgemaakte brood al... Hier trouwens rustig geen bruinverlies meer en geen druppels meer verloren tijdens het plassen. Gaan van het positieve uit!
We gaan naar de roompot toe in Hambachtal. Je moet zeker van het positieve uitgaan hoor, heb nu 2x bloed verlies gehad en kleintje doet het super dus wellicht wat geruststelling?
Lekker Jane even weg. Wij gaan het weekend daarna weg. Wel wat dichterbij in de buurt van Utrecht, maar sowieso fijn om even weg te zijn. Lekker in een hotelletje verwent worden!