1-15 september mama's.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annie1979, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Wij gaan het weekend van 23 feb naar mn moeder! En dan gezellig naar de hhb :D

2. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Nog even voor Ior. Ik was een beetje naar positie kleding aan het kijken online, zie ik ineens allemaal korte broeken dus moest gelijk aan jou denken ;)

Queen mum - BellyFashion.nl

3. Ior

Ior Niet meer actief

Oeh veerr. Dank je :)
    hier vanmiddag een echo gehad. Had vanmorgen donkerbruin en werd helemaal onzeker. Mocht langskomen.
    Kleintje doet het supergoed. Ben ook gewoon 4sept uitgerekend. Kleintje was superdruk. Hihi. Ben helemaal verliefd. Nu hoef Ik woensdag niet voor termijnecho. Die is gewoon vandaag geweest. Heerlijk gevoel. :) straks de vk bellen. Voor intake.

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ior wat fijn dat je een goede echo hebt gehad!

5. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Fijn ior!

6. vrouwtje80

vrouwtje80 Actief lid

15 mrt 2008
    325
    0
    0
    Fijn Ior!

Blijft toch altijd schrikken, bruin of rozeverlies. Hier is alles rustig gebleven dus ga ervanuit dat ik maandag een goede termijnecho heb.

7. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Fijn ior, een mooie echo! En vrouwtje, wat fijn dat t weer rustig minder wordt!

Ik werd vandaag apart geroepen door mijn supervisor, ging over mijn ziekteverzuim, 3e keer in 6 maanden... Maar meteen even ons grote nieuws verteld. Hij was minder negatief dan ik verwacht had, en ik zag er erg tegenop, dus wat mij betreft weer een een obstakel voorbij ;)

8. NoLi

NoLi Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Even bij gelezen:

Jane, wat fijn dat alles goed is en er goed uit zag op de echo!

Er was nog een dame met wat bruin bloedverlies, weet alleen even niet meer wie! Hopelijk ook bij jou niets schokkends en dat alles goed is met je kleintje!

9. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Fijn dat alles goed was Ior!

10. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik ben er ook weer eens.
    @ior: schrikken meid, fijn dat alles verder goed gaat.

Ik heb gisteren voor het eerst het hartje gehoord met de angelsound, yeah!!! Geweldig geluid altijd!
    Gisteravond kregen we onverwachts visite van zwager, schoonzus en neefje. Ze kwamen waanzinnig nieuws vertellen. Als alles goed gaat dan komt zes weken na onze spruit hun spruit. Zo leuk! Onze dochter en neefje schelen maar vier maanden en straks weer zo kort op elkaar.

11. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd hoelang ik de nachtdiensten nog vol ga houden. Was me toch partijtje beroerd vannacht. Ben zo blij dat ik in mijn bed liggen kan. Pfff.. maar ja de hcg piek is natuurlijk volop aan de gang. Daarnaast flink aan hoesten, vastzittend slijm en snotterig
    Zo dit was ff mijn klaagberichtje..

Hoe is het met jullie? Nog zieken?

12. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Bah Jill! Hier begint het gelukkig minder te worden, maar was al vanaf zondag ziek.
    Hopelijk voel je je ook snel beter.

Leuk als ze weer zo weinig schelen Annie!

13. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Buiten de vermoeidheid en gevoelige borsten om, voel ik me sinds een paar dagen echt stukken beter! Ik hoop dat dat moment voor iedereen snel komt! :)

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier gaat het op zich ook wel goed!
    Ben nog steeds erg moe en ik kan echt huilen om alles ( ja écht alles! ) Vannacht werd mn kleine vriendje weer wakker dus die heeft van 4 tot 9 uur bij ons geslapen :) Toen werd ik wakker keek hij naar me en zei: Hatjo Mama!! ( hallo mama ) Huppa janken natuurlijk hahaha.
    Daarna de baby weer even gezocht met de angelsounds en weer gevonden! En hoorde het nu duidelijker als de laatste keer :D

15. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Goedemiddag dames!
    Hoe gaat het met iedereen? Aan het genieten van het weekend?
    Vanmorgen 10 jarig bestaan van het kinderdagverblijf gevierd. Hadden ze wel leuk gedaan met schminken, ballonnenkunstenaar en huifkartocht.
    Mijn mannetje had lekker wraps met zalm meegenomen vanmorgen, dus die lekker opgepeuzeld! Vanavond garnalen, dus de vette vis hebben we binnen :).
    Net de aqua mundo gereserveerd voor ons uitje. Volgende week alweer 10 jaar getrouwd. Gaan gezellig dagje uit met ons drietjes. Zin in!

16. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dikke sneeuw hier.. blijft nog liggen ook. Bij jullie?
    Pff ik ben echt niet oke.. zondag alweer werken dus eigenlijk geen tijd om ziek te zijn/worden..

17. vrouwtje80

vrouwtje80 Actief lid

15 mrt 2008
    325
    0
    0
    Hier is de sneeuw weer weggetrokken.

Kan me voorstellen dat je van de nachtdiensten af wil jill! Hoe lang moet je die nog draaien???

18. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vrouwtje
    Ik wil er niet persee vanaf want ik heb ze altijd gedraaid. Maar nu ik zo beroerd ben gaat het ff niet zo lekker. Ik zit me wel af te vragen of het door de zwangerschap anders gaat zijn bv dat ik er niet meer tegen kan. Zou ik jammer vinden want liever blijf ik ze draaien omdat ze lichamelijk minder zwaar zijn, dan de dag en avonddiensten.

Hier ligt zo'n laagje van 5 cm sneeuw.. en blijft liggen en sneeuwt nog steeds pfff

19. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Balen Jill dat je het niet trekt. Misschien gaat dat na de 12 weken weer iets beter.
    Hier al gestopt met sneeuwen. Klein laagje.

20. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    Ik heb nog niks kunnen horen net de angelsound.heb babyolie gebruikt.
    Begreep dat dat ook kon.maar helaas nog niks kunnen vinden.vind ook moeilijk waar ik moet zoeken.

Deel Deze Pagina