Gefeliciteerd firsttimemom!!! Rugpijn: Klinkt als jullie bekken meiden. Mijn advies (dochter van bekken fysiotherapeute): Naar de fysio asap!! Ik herken het wel meteen, want bij mn zoon vanaf de 25 wk BI gehad en bij dochterliegf vanaf de 12 wk en uiteindelijk in de rolstoel beland. Nu meteen al last dus belooft wat hihihi Ik heb ook getest op NOD. Hij is in t echt wel nog iets donkerder, maar het was nog heel donker toen ik de foto maakte
Ik heb sowieso al zwakke bekken en onderrug, dus dat beloofd nog wat dan... Ik heb echt een zeurend ongi gevoel... maakt t allemaal niet beter! En ook trekkend gevoel in mn lies, zou dat al "bandenpijn" zijn? Gelukkig hoef ik niet zo vaak te plassen, bij mn vorige zwangerschap (die in MK eindigde) had ik dat vanaf ongeveer 5 weken. Ieder half uur plassen... Maar ach, als we deze keer wel een goede zwangerschap hebben, dan wil ik er zelfs 10 weken voor kotsen!
Zwangerschapslijst september Mama's Bevallingslijst annie1979: 1 september - 33 jaar - tweede kindje Liefjes: 1 september - 30 jaar - eerste kindje Saja87: 1 september - 25 jaar - tweede kindje Frutsel: 2 september - 28 jaar - tweede kindje Liekj: 2 september - 24 jaar - eerste kindje ano: 3 september - 28 jaar - tweede kindje Tbtje: 4 september - 20 jaar - eerste kindje Liefde 1987: 4 september - 25 jaar - eerste kindje Pinkiepink: 4 september - 31 jaar - tweede kindje Firsttimemom: 5 september - 26 jaar - eerste kindje Jane1981: 7 september - 31? jaar - eerste kindje Babbelbol: 8 september - 31 jaar - derde kindje Tommatje: 8 september - ?? jaar - tweede kindje Dotjes: 10 september - 23 jaar - eerste kindje Afspraken, controle & echo's Saja87 23 januari intake + echo Tbtje 18 januari intake + echo annie1979 22 januari intake/24 januari echo Liefjes 16 januari echo/23 januari intake Liefde 1987 17 januari intake + echo Jane1981 16 januari echo, 22 jan. echo onder voorbehoud, 28 jan. echo+ intake Liekj 15 januari intake. 8 februari echo. 14 Mama's / Meisje / Jongen / Verrassing
Zo lijst is weer up to date! Als er iets niet klopt sorry heb sommige dingen moeten gokken Maar zeg het ff dan pas ik hem aan.
Even aangepast, ik heb twee sterrekindjes. Zwangerschapslijst september Mama's Bevallingslijst annie1979: 1 september - 33 jaar - tweede kindje Liefjes: 1 september - 30 jaar - eerste kindje Saja87: 1 september - 25 jaar - tweede kindje Frutsel: 2 september - 28 jaar - tweede kindje Liekj: 2 september - 24 jaar - eerste kindje ano: 3 september - 28 jaar - tweede kindje Tbtje: 4 september - 20 jaar - eerste kindje Liefde 1987: 4 september - 25 jaar - eerste kindje Pinkiepink: 4 september - 31 jaar - tweede kindje Firsttimemom: 5 september - 26 jaar - eerste kindje Jane1981: 7 september - 31 jaar - derde kindje ** Babbelbol: 8 september - 31 jaar - derde kindje Tommatje: 8 september - ?? jaar - tweede kindje Dotjes: 10 september - 23 jaar - eerste kindje Afspraken, controle & echo's Saja87 23 januari intake + echo Tbtje 18 januari intake + echo annie1979 22 januari intake/24 januari echo Liefjes 16 januari echo/23 januari intake Liefde 1987 17 januari intake + echo Jane1981 16 januari echo, 22 jan. echo onder voorbehoud, 28 jan. echo+ intake Liekj 15 januari intake. 8 februari echo. 14 Mama's / Meisje / Jongen / Verrassing
Aaaaa Jane... Sorry dat wist ik niet Dus toch een derde zwangerschap ook... Ik duim voor je hoor meid!!!
Hier ook 2 sterren kindjes. Dit word mn 4e zwangerschap maar hopelijk wel een tweede kindje ipv sterren kindje...
Jeetje heftig hoor... Ik voel me dan altijd zo extra gezegend en ook een beetje bezwaard (ja klinkt stom maar zo voel ik me) dat ik wel 2 gezonde kindjes heb rondlopen/kruipen ♥
Jeetje meiden, erg hoor. Ik heb dan eigenlijk ook sterrenkindje. Dit is derde zwangerschap. Ik laat het zo. Thnx voor het aanpassen Saja! Iedereen mag het doen wat mij betreft. Soms zo lastig om bij te houden. Ik ga me nu maar eens douchen en aankleden. Wat ben ik lui! Maarja daar is het vakantie voor toch?! Vanavond visite dus weinig tijd en morgen een kleintje extra in huis dus druk.
Nou daar kun jij niks aan doen toch? Bedoel iedereen moet gezegend zijn met een kindje. En ik gun niemand maar dan ook echt niemand een mk of ma. Gelukkig kan ik goed relativeren en was er gewoon iets echt niet goed aan de andere kindjes en heeft mijn lichaam dit vanzelf opgelost om weer plaats te maken voor een gezond kindje wat wel bij ons mag zijn.
Zo denk ik ook. Het ging toen fout met 6,5 en dan denk ik alleen maar dat het niet goed gezeten heeft. Hetzelfde dat je niet te veel mag tillen nu. Ik moet wel met dochter. Als het goed zit, zit het goed. Tuurlijk had ik toen verdriet, maar ben zo blij met mijn gezonde, lieve, ondeugende moppie. Vergeten doe ik het nooit. Was kerstavond ook vier jaar geleden. Blijft een dag om nooit te vergeten.
Ik heb wel op mn 22e onverwacht een MK gehad. Maarik wist toen niet dat ik zwanger was en het was net een week uit met mn vriend en mn vader had toen net een openhartoperatie gehad... Ik was blij dat mijn lichaam toen een eigen keus heeft gemaakt, want die had ik nooit kunnen maken en dan had mijn leven er heel anders uitgezien denk ik. Maar ik heb wel dat kindje altijd bij me gedragen in de vorm van een tattoo. Het is en blijft mijn kindje en iets wat je nooit vergeet. Maar ik tel dat kindje niet mee in de zwangerschappen, omdat ik toen nooit bewust zwanger ben geweest. Het is toch een heel andere situatie als je zo jong bent en met heel andere dingen bezig bent (student)
Zo, ik ben weer bijgelezen! @ Dotjes: welkom en gefeliciteerd! @ Tommatje: worden mooi donkerder! @ Jane: ook mooie testen! Altijd leuk om te zien he! @ firsttimemom: gefeliciteerd en welkom, hele mooi test hoor, een knaller! Ik slaap zo slecht!! Kan moeilijk in slaap komen, word veel wakker en dan ook nog vroeg wakker. Blijf dan wel nog in bed liggen, maar voel me zo brak... En regelmatig last van mijn buik/darmen, die zijn er maar druk mee! Verder nog steeds geen kwaaltjes Vanochtend nog een kv5 gedaan (heb er nu nog 2) en dat was een knaller! Voor maandag heb ik nog een CB liggen. Hoop maandag op 3+!
Mooie testjes zie ik weer voorbij komen! Ik mag van mezelf niet meer testen al stond ik wel weer met een CB digi in mn handen maar heb hem niet mee genomen! Alleen donderdag de MvM test nog spannunnddd