1-15 september mama's.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annie1979, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Goedemorgen dames! Pff... Slapen jullie ook zo slecht? Ik lig te piekeren, en ik kan mn draai niet vinden door dat mn borsten zo'n zeer doen... En 's ochtend alweer zo vroeg wakker omdat ik moet plassen...

Geen wonder dat is 's middags een dutje wil doen ;)

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nee ik slaap echt als een engeltje alleen elke keer wakker om te plassen meer niet..
    Maar val als een blok in slaap!

3. firsttimemom

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Waar ik trouwens aan zat te denken... Ik wil (heel erg origineel ;) ) iedere week een buikfoto maken. Heeft iemand van de tweede of derde keer mama's dat al eens gedaan?

Of wie gaat/wil dat ook doen? Gewoon in "degelijk" ondergoed, iedere week op dezelfde plek een foto maken van de zijkant, en dan een soort filmpje van maken...

Ik kan niet wachten tot t ergens op lijkt! ;)

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik wil dat ook gaan doen indd lijkt me erg leuk om aan het einde het verschil te zien!

5. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Nou ik heb vannacht ook heeeerlijk geslapen. Moest inderdaad wel even plassen :) Normaal hoef ik nooit te plassen 's nachts.
    Had ook echt hongerrrrr op dat moment. Maar geprobeerd te negeren en verder gaan slapen. En een felle steek in mijn onderrug dus was lastig weer in slaap komen, maar is goed gekomen :)
    En vanochtend weer een testje gedaan! Stomme clearblue heb ik iets fout gedaan, dag dure test! Voel me echt stom. Maar goed kruidvat test deed het wel en de streep is duidelijker dan bij de test van gisteren!

6. Liekj

Liekj Niet meer actief

dat van het slecht slapen en pijn aan je borsten herken ik ook, vannacht paar keer wakker van geworden.

ik wil ook elke week een buikfoto maken... heb er nu al plezier om, hihi!
    saja, wat fijn dat je zo goed kan slapen!

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ohh veerr dat meen je niet gaf hij foutief aan??

8. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Goedemorgen meiden,
    Ook hier alweer ontwaakt, straks maar even lekker de stad in!
    Vandaag nog een kruidvat tekstje gedaan, die kleurde alweer lekker donkerder dan gister en eergisteren. En dat alles terwijl mijn nod pas 1 januari is.. (Foto lukt niet per iPad)

Ik moet zeggen dat ik, buiten mijn enorme grote en zere borsten om geen kwaaltjes heb! Ik ga straks eerst maar even een ruimere bh kopen. Zo'n dubbele tiet is ook geen gezicht ;)

Jullie ook een fijne dag vandaag hè!

Liefs x

9. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland

Lijkt me heel leuk !
    Ik wil dat alleen pas vanaf week 12 ofzo gaan doen omdat ik met m'n maat38 niet het strakste en slankste figuur heb en er nu buiten spekjes nog niks te zien is, hihi

10. firsttimemom

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Hihi, dat jullie allemaal zo vaak testen... Daar had ik dus nooit aan gedacht! Ik had zo'n mini stripje bij de hand, toen die positief was, heb ik snel een KV2v5 gezocht op de badkamer en die meteen van t zelfde plasje gedaan. Die knalde meteen even donker als de controle streep, dus... Zwanger! Sindsdien niet meer getest...

Ik wacht t testje van MvM nog af, en dan is t voor mij echt gedaan hoor! ;)

11. firsttimemom

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Ja, ik wil wel vanaf nu starten, ook omdat ik dan een vóór foto heb, en later ook terug kan zien wanneer ik precies begon te groeien! ;)

12. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ja hij gaf foutief aan!

Wilde nog een keer testen omdat ik gister nog voor nod zat en niet super dik was de streep. Denk dat ik nog wel meer ga testen want anders blijven die dingen toch maar liggen :p Maar wilde gewoon zo graag in beeld zien: zwanger :p

13. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Goedemorgen dames! Ik kon moeilijk in slaap komen vannacht, daarna heerlijk maar te vast geslapen. Wakker geworden door een volle blaas.
    Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap elke week een buikfoto gemaakt. Niet in ondergoed maar met strak truitje. Toevallig heb ik een aantal weken geleden mijn album met buikfoto's hier van het forum gehaald. Heel leuk om te zien.

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ohhh zonde zeg!!!!

15. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Schrijft er iemand op babysite? Tijdens vorige zwangerschap netjes bijgehouden en doorgegaan tot eerste jaar. Daarna de cd-rom besteld. Ga het nu ook weer doen. Denk wel minder actief.

16. firsttimemom

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Nooit van gehoord... Ik zal er eens naar kijken!

Nu heb ik nog een paar dagen vrij, maar ik moet vanaf woensdag gewoon weer 40 uur aan de bak :( (en alvast op zoek naar iets voor als de kleine er is!). Dus ik weet niet of ik tijd heb voor zoiets...

17. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Dit doe ik ipv een negen maanden dagboek. Alles zette ik erop. Echo's, buikfoto's, verhalen enz. Scheelt schrijven in dagboek. Vind dit makkelijker en daarna alles op cd-rom.

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik heb me er wel ooit aangemeld maar nooit wat mee gedaan haha.
    Ook heb ik een 9 mnd dagboek gekregen ook nooit wat mee gedaan whaha.

Wel blog ik en hou ik het daar netjes bij en ik ben een enorme actieve facebooker dus denk dat FB de komende 9 mnd mijn 9mnd dagboek word hahaha

19. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    foto's : ja leuk hoor doe mee!!! hier voor de tweede keer boekje van pauline oud , zijn harstikke leuke boekjes, staat vanalles ook al in en plaats voor foto te plakken enzovoorts!! leuk hoor:D

vandaag koffer in pakken want ik ga naar familie bij oud en nieuw dus ben van maandag tot en met vrijdag niet online.... (manlief blijft jammer genoeg thuis, die moet werken dus word wel even raar oud en nieuw zonder men liefie ...)

20. Liefjes

Liefjes Actief lid

17 okt 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames! Ook hier wel slecht geslapen... Zo irritant dat slechte slapen!
    Verder nog steeds geen last van echte kwaaltjes, behalve wat pijnlijke borsten af en toe en regelmatig "buikpijn". Maar vanochtend (alweer) testje gedaan en die knalde weer!

Maak me nu vooral zorgen om de echo. Lees zo veel verhalen dat vrouwen dachten dat het goed zat, positieve testen etc en dat er dan op de echo toch niks te zien was...

Buikfoto's; ik ben ook niet de slankste (niet super dik hoor :)) dus ik wacht ook nog even een paar weekjes!

Deel Deze Pagina