Ik scrap graag, kaarten en foto boeken. (of eigenlijk ben ik echt z'n freubel mientje, ook haken en breien, maakt allemaal niets uit ) Dus ik wilde eigenlijk mn eigen 9 maanden boek maken. Heb de eerste testen bewaard voor op de eerste pagina! Ik vier oud en nieuw bij mijn schoonouders. Ook mijn schoonzus en haar man komen (die zijn in juni een kindje verloren trisomie 18) en ik vermoed nu ook weer zwanger, maar dat is een vermoeden). Ik vind t super spannend, want we willen het geheim houden tot na de eerste echo, maar als ik een glaasje champagne weiger, of een glas wijn bij t eten... Dan gaan er waarschijnlijk toch wel vragen komen... Daarbij ben ik ook nog eens een slechte leugenaar, zo een die meteen een knalrode kop krijgt... dus dat wordt nog wat!
Zo herkenbaar!!! Ben blij als het 2 januari is, dan hebben we kerst en oud&nieuw met alle drankobstakels overwonnen Kerst is goed gegaan! Ik was BOB maar we kregen bij het eerste gerecht standaard prosecco, waarop iedereen zei: Ach een glaasje kan best als je bob bent.....Net voordat ik naar de toilet ging een grote slok genomen en in de toilet uitgespuugd hahaha. De rest heeft manlief weggesmokkeld Met oud&nieuw zijn we met 4 meiden en 12 mannen, maar ik zou drank voor de meiden meenemen, zij drinken allemaal graag prosecco, ik ben meer van de rosé....ik heb 3 flessen alcoholvrij gekocht, mochten zij ook glaasje rosé nemen dan proeft het echt naar wijn Ik heb het overgegoten in een andere fles, zodat er niet zo groot ALCOHOL FREE opstaat Dus ik hoop dat ik dat wel ga overleven zonder vragen e.d. Ik wil ook het 9 maandendagboek van Pauline oud, die zag ik op bol.com en leek me zo leuk! Was al naar boekenwinkels geweest maar daar kon ik het niet vinden, dus ik ga het maar op internet bestellen. Voor mijn man heb ik een heel leuk boekje gekocht: zwangerschapsboek voor mannen. Daar staat per week in hoe het met de kleine gaat en wat er met de vrouw gebeurd en vooral hoe je dan met haar om moet gaan, echt lachen Hier erg last van mijn darmen, mijn buik is ook echt opgezet! Ik ga ook buikfoto's maken, leuk.
Ik heb toen ik zwanger was van mn zoon het boek help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van Kluun! Dat boek is echt hilarisch!!! Er word echt op zijn mans verteld hoe het is als een vrouw zwanger is. Zelfs ik heb het boek met plezier gelezen
Ja ik ben echt een drank orgel... En vriendlief drinkt nooit! Dus hij bobt altijd... (oei dat klinkt nogal alcoholistisch, maar ik lust m gewoon graag, hihi ) Nu bob ik dus, dat is in 5 jaar tijd niet één keer (ja, jullie lezen t goed!) voorgekomen... Ik hoop maar dat ze t ons niet al te moeilijk maken!
Ik lust ook graag een borrel hoor! Doe met oud en nieuw maar net of ik cocktails drink Vieren het gelukkig bij ons thuis met vrienden dus dan kan ik makkelijk smokkelen. Ik heb ook het boekje van Kluun besteld voor mijn man en ook voor mezelf natuurlijk. Heb ook krijg nou tieten van Claudia de Breij besteld. Hoorde dat die ook erg leuk is.
er zijn zoveel leuke dingen op dat gebied, wel altijd even zoeken... hier pauline oud gekocht in baby winkel van vriendingdie heeft bijna alles van boekjes tot kleding
Heb beide boekjes gekocht tijdens mijn vorige zwangerschap! Kluun is echt hilarisch, man vind het ook erg leuk (hij gaat nu opnieuw lezen). Boekje van Claudia vond ik ook leuk, maar toch minder op de een of andere manier. kan niet zo goed uitleggen waarom, had er meer van verwacht denk ik!
Boek van Kluun toen ook gelezen. Hilarisch! Het 9 maanden dagboek van Pauline is ook te koop bij Babydump en Prenatal.
Pinkie: Hoe gaat t meid? Denk aan je! Verzekeringen: Het is nr 3 voor me dus ik denk er niet al te veel aan hihi. Maar ik weet dat je niet meer kunt veranderen van verzekeringsmaatschappij na 1 jan. maar je polis kun je gewoon altijd tussendoor wijzigen hoor!!! Dus niet teveel stress Hier een doorlopende reisverzekering die door de pakketkorting 12ct per maand kost ofzo Vakantie: Wij zijn niet zo'n reizigers. Ik heb snel heimwee Ja echt stom maar t is niet anders. Maar op een campingetje met de kindjes vind ik heerlijk! Lekker burgerlijk hahaha Naam: Ja wij hebben de namen ook al! Hadden we altijd heel snel hihi Kwaaltjes: MISSELIJK als ik moe ben of honger heb, verder een beetje last van mn tepels, maar dat lijkt iedere zwangerschap minder te worden. En veel duizelingen, dat ken ik niet. Ja en mn bekken helaas, maar dat is nooit echt over geweest. Firsttimemom: Oooh een dutje klinkt heerlijk! Helaas denkt zoonlief daar anders over hahahaha. En eten: NEe ik eet ook minder vaak dan normaal. Alelen fruit wil ik. Ik kan echt zin in iets hebben maar dan wordt ik na een hap alweer misselijk tbtje: JA die krampen heb ik altijd in de zwangerschap. Daarom kan ik geen broeken dragen dan ga ik kapot van de pijn. Het is echt niet erg ik heb er 2 gezonde kindjes mee gekregen! Ior: Gefeliciteerd meid!!! Leuk leuk!!! Veerr: Jeeeeej tegelijk met mij en Tommatje!!! Gefeliciteerd!!! En die ongi/blaaspijnsteekjes zijn echt heel normaal. Ik heb ze altijd tot een week of 16! Echt meid het is juist een goed teken er gebeurd daar vanalles!!! Oooh Saja ik wil ook een oliebol!! Nee een appelbeignet!!!! Eten en zwanger: Hahaha ik val altijd standaard 10 kilo af in een zwangerschap. Als dat nu lukt zit ik 2 kilo boven mijn streefgewicht zou wel lekker zijn hahaha maar ik laat er niets voor hoor! Angst: Ik heb misschien makkelijk praten omdat ik alleen heel vroeger een MK heb gehad, maar wat mij erg sterkte de eerste weken was deze gedachte: Ieder kindje dat ik in mijn buik heb, wil ik gevierd hebben. Hoe lang of kort het ook bij me mag zijn. Al wordt het maar enkele weekjes oud, dan wil ik dat het intens gelukkig is geweest in mijn buik en niet alleen in angst heeft gezeten. En ja makkelijk prten maar het hielp me zo! Want ook zonder de ervaring van een bewuste MK heb je die angst. Zeker bij een volgend kindje omdat je dan weet wat je mist vond ik. En ik denk steeds: Is het nu mijn beurt dan??? Maar zeker na een MK is die angst nog 1000 x groter kan ik me voorstellen Ik ga ook een kaarsje branden! Wow Jane is t gelukt vanmorgen? Vroeg hoor Sterkte!! Saja: aaah dat rotvuurwerk is vreselijk! Annie hahahaha oeps!! Lekker al een buikje!!! Ik ook al hoor, alleen tja heb ik altijd wel een buikje dus ik hoop dat t niet opvalt Buikfoto's :Ik heb wel veel buikfoto's gemaakt, maar niet wekelijks op dezelfde plek. Wel een leuk idee, maar ik ga dat vergeten Ik heb wel heeeeeeele mooie foto's van mijn buik en mijn zoontje oh ik schiet nog vol als ik daar aan denk ♥ Van mn zoons buik heb ik een gipsafdruk Slapen: Grrrr ik wil t er niet over hebben hahahaha Wacht maar tot de zwangerschapsdromen komen!! Hahahaa die zijn echt hilarisch! Dotjes: Bij nr 1 in een maand van C naar F/G gegaan en helemaal striae gekregen. Nooit meer goedgekomen Maar voor een goed doel hihihi. Verder weinig striae op buik enzo. Veel testen: Ik ben vreselijk ongeduldig dus ik begin al op 7 NOD te testen hahaha. en dan kan ik geen 2 dagen overslaan hahaha. Tja en dan issie eerst superlicht en dat is dan ook niet bevredigend genoeg enz enz en dan wil je een knaller. Daaaag kapitaaltje! Babysite: Bij nr 1 gedaan maar niet intensief. Bij nr 2 ook niet en nu ook niet. Ben ik iets te chaotisch voor Dik: Ja ik vind mezelf wel dik... Ik weeg 75 kilo mt 1.68 dus ja. te zwaar... Maar goed ik zit heerlijk in mn vel en ML vind me prachtig Mooier dan toen ik nog 53 kilo woog hahaha. Maar ik heb ook vanaf een bepaalde week een lekker strakke buik Creatief: Ik ben ook een heel creatief persoon! Hier kun je zien wat ik allemaal maak: www.wonderwolkjes.nl Ik doe nog veel meer, maar dit is waar ik de laatste tijd mee bezig ben Niet drinken; Goede smoes: 1 van ons mag drinken en de ander blijft nuchter ivm de kindjes En ik lust ook graag een borrel, maar zit al een paar jaar met zwangerschappen en borstvoeding dus al lang niet meer uitgeweest hahaha Kluun: Jaaaa echt dat boek is hilarisch ik heb t ook aan mn man cadeau gedaan bij de eerste!!! Echt een aanrader!! Testen worden ook lekker donker hier!! Maar niu zijn ze op. Ik ga me vandaag aanmelden bij MvM
Ohhh de zwangerschapsdromen! Hou op!!! Bij S.andro droomde ik dat ik beviel van een zwart schaap! En heb ook gedroomd dat mijn man boos was op ons zoontje en hem met -15 in zijn luier buiten op de trap had gezet als ik terug denk aan die droom en hoe hard ons zoontje in mijn droom huilde begin ik ook weer haha. De meest gekke dingen kwamen voorbij in mn droom hahaha
Kluun heb ik ook vriendlief gegeven toen we er weer voor gingen, heb t zelf al uit (vond t hilarisch), maar vriendlief durft pas echt aan t baby idee te wennen na de echo. Hij heeft ook echt een flinke klap gehad van de MK. Hij is wel ineens weer zo lekker verzorgend als toen ik de eerste keer zwanger was. Alsof ik ineens meer verwennerij en bescherming nodig heb nu ik ons kindje draag. maar ik klaag niet hoor
Wauw! Leuke site Babbelbol. Misschien bestel ik binnenkort iets voor mijn nichtje die waarschijnlijk in februari geboren wordt.
Goedemiddag dames. Ik heb alle pagina's eindelijk gelezen ben om half 12 al begonnen Iedereen van harte gefeliciteerd. @saja, ik begrijp je helemaal, hier een mk in okt en ben ook bang dat het nog eens gebeurd. Wat trouwens veel meiden die een mk hebben gehad. hopelijk een plakbeeb voor ons allemaal <3 MvM, erg goed doel. Ik ga het wel doen, zat namelijk zelf ook in de mmm. Was de 1e ronde nog maar, maar toch. Wanneer vk bellen? Ik bel 6jan de gyn op, ze zijn nu gesloten en krijg waarschijnlijk eerst daar een echo en mag daarna vast naar de vk. Stiekem hoop ik ook op een vroege echo @tbtje, das een goeie, een thuisecho. Heb er ook wel belang bij oud en nieuw, vl en ik vieren het lekker met z'n 2tjes thuis niemand die dus ergens raar van opkijkt en ik drink geen alcohol, dus ook daar kunnen ze niet raar van opkijken. @annie1979, wow, mooi nieuws van je vrienden. Heel speciaal. gezwollen buik, ik dacht dat ik gek werd, maar het kan dus echt zo vroeg al. het is niet meer te houden hier. Hihi. @jane, brok in de keel ken ik wel, heb ik ook regelmatig last van. verzekering, ik heb zilveren kruis achmea** kraamzorg word vergoed, en eigen bijdrage wordt tot 24uur vergoed en: Verloskundige zorg zonder medische noodzaak: thuisbevalling, poliklinische bevalling in het ziekenhuis of geboortecentrum op eigen verzoek 100% vergoeding van de wettelijke eigen bijdrage. vakantie, we hebben in sept een vakantie naar tenerife geboekt voor februari zo'n zin in. We gaan 8 dagen naar costa adeje naar el duque, heel mooi appartement. namen, ik heb al wel lijstjes, maar vl is er nog niet mee bezig. Hij kan het nog niet echt bevatten. Hihi veerr, ik had op nod ook een ongigevoel, met zelfs wat bruin slijm. Dat is gelukkig helemaal weggegaan. Testen volgen zo nog ff, moet ff via telefoon En zal ook ff een buikfoto van vanochtend laten zien, hihi
Ooooh dank je wel Annie!!! Ja het is echt mijn hobby dus ik vraag niet veel. Het is ook geen winkel alleen waar ik kan laten zien wat ik maak Maar als je iets wil, kun je me altijd mailen!! Ik vind het erg leuk!!!
Ior: Hahaha ja die bolle buikjes komen al snel. Helaas is het nu nog van de darmen, want het kindje en de BM liggen nog veilig achter het schaambeen. Maar het ziet er iig erg leuk uit hahahaha