Owh whahaha ja ik zeg tegen mn man ook elke x vermist haha maar bedoel idd ontvoerd Blame it on the pregnancy!
Haha ja ik ben ook al heelde tijd in de war. Als ik sta te koken steeds de verkeerde kastjes open ook en dan weet ik weer niet meer watik ging pakken. Wordt leuk met boodschappen doen voortaan maar altijd lijstjes maken.
@ Saja, gelukkig maar dat het goed zit! Flinke opluchting lijkt me@ pinky, heel veel sterkte! @ avondeten, hier heerlijk patat en een bamischijf op! @ boeken, ik heb manlief verteld dat hij vader wordt door een digitale test + boek van kluun cadeau te doen Voor mezelf het 9 mnd dagboek van pauline oud gekocht, kan ik de hele serie straks compleet maken! @ testen, ik heb van kruidvat nog geen knaller gehad, dus ik ga door tot ze op zijn! Al zegt clearblue al wel zwanger 1-2wk @ creatief, ik ben ook een scrapper, maar eerst m'n troywalbum afmaken. Heb het gewoon te druk met m'n marsepeinen taarten.. @ kwaaltjes, nog steeds alleen de boobies Liefs x
Fijn om te horen Saja, dat alles goed is! En je hebt je uk gezien, naja, gezien dat het goed zit voor nu!
ooooooohhhhhhh saja, wat een mooie echo <3 nu rustig aandoen en lekker genieten. Kijken jullie allemaal ontvoerd? Hier helemaal verslaafd aan Penoza zit er alweer klaar voor
Gelukkig is hij veilig bij zijn moeder thuis! Ik ga nu lekker naar mn bedje toe morgen werken en dan naar mn moeder in Almere oud en nieuw vieren!