Hallo meiden, Ik wil me ook graag bij jullie aansluiten. 29jr 4 september is de datum volgens de berekeningen. Vlk nog niet gebeld...mvm komt woensdag langs
Dank je wel babbelbol. Zie jullie ook 1e ronde wij ook 1e ronde 1e kindje....hopelijk blijft hij plakken
Gefeliciteerd en welkom! Misschien dat ik zo de laptop pak en je erbij zet. Tenzij iemand anders de lijst aanpast.
Ik wacht op telefoontje van MvM. Door de feestdagen word ik denk ik later terug gebeld. Ik had al aardig wat flessen vol kunnen piesen Niet normaal hoe vaak ik al moet.
Welkom LV83! Gefeliciteerd! Hier nog steeds alles ok, geen kwaaltjes, af en toe buikpijn/ongipijn. Daar maak ik me wel druk om...
Hoort erbij Liefjes. Probeer je geen zorgen te maken. Makkelijk gezegd dan gedaan weet ik maar al te goed.
hoi hoi, hier net naar schoonma gegaan en die begon me daar te lachen.... men winterjas een beetje gespannen die zei dat ik volgende week er al niet meer in pas... (tis beetje kort model zeg maar, geen millimeter stretch ai... dat wordt dikke trui anders naar buiten aan haha...
kheb wel even domme vraag.... maar schoonmoeder vertelde dat ons neefje ziek was.... maar welke kinderziekten kunnen kwaad voor zwangere??? (ben natuurlijk wel ingeent maar tja... weet niet of iets echt kwaad kan op ziekte gebied )
kga maar even uit kijken ervoor.. beter voorzichtig, ze wist niet wat tie had... (is maar 3 maand dus denk ook niet overal voor ingeent) huh?? heb ipv 1 streep vanaf men navel nu al een tweede ernaast?? dat komt toch voor pas over een paar weken... is wel heel vroeg.. google maar vind er niet veel over..
Hoi meiden, ik kom me ook bij jullie aansluiten. Ben 38 jaar en mama van 2 meiden van 10 en 8 jaar! Vanochtend positief getest. Heb bewust een week gewacht met testen, omdat ik gewoon niet weer teleurgesteld wilde raken. Ben nu helemaal blij, maar vind het ook allemaal weer erg spannend. We zijn 5 jaar bezig voor een derde en heb 4,5 jaar terug en afgelopen maart een vmk gehad. Durf dus nog niet helemaal blij te zijn. Zie dit ook echt wel als 1 van mijn laatste kansen. Lijkt me erg leuk om mee te schrijven op een forum. Was bij mijn andere meiden daar nog niet zo actief mee.
Hey meiden, Alles ok hier hoor nu aan t werk. Zal vanmiddag ff goed bijlezen. Saja fijn dat alles goed is!