1-15 september mama's.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annie1979, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hey nieuwe zwangere dames!!! Welkom en gefeliciteerd! Jeetje, wat is dit leuk voor jullie zo aan het einde van 2012. Dat 2013 maar een waanzinnig mooi jaar mag worden.
    Tbtje, ga je missen meid! Fijne jaarwisseling.
    Pinkiepink, nogmaals heel veel sterkte meid! Laat je inderdaad even nakijken. Als het vruchtje volledig weg is kun je het pas afsluiten en verwerken. Dat vond ik toen tenminste.
    Bianca, zo lang voor een derde kindje bezig geweest? Bij je eerste twee geen problemen gehad? Blij dat het nu raak is en we duimen allemaal voor een plakbeeb.
    Firsttimemom, je naam is echt te lang ;) Wij hebben vanavond een gemaskerd feest. Heel veel zin in, maar ben bang dat ik voor 0.00 uur al in stort.

2. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Veer, mooie duidelijke test!
    Jane, Rotterdam

3. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Hihi, mijn echte naam is heel kort, maar daar zul je nog een week of 8 op moeten wachten ;)

Ik kom uit Noord Brabant btw ;)

4. Ior

Ior Niet meer actief

@veer, mooie test :) misschien haal Ik straks nog een cb :)
    @jane, Ik kom uit de buurt van assen, kwartiertje rijden.

Hebben jullie ook last van de onderrug? Hoe komt dat eigenlijk?

5. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Ik heb net de Grote Geboortegids besteld :D,,,en het 9 maandendagboek van Pauline Oud...vind het leuk om bij te houden en leuk omdat het een serie is!

wij gaan vanavond naar vrienden, ook eerst gezellig met zn alle eten...
    Ik ben benieuwd hoe iedereen reageert op onze zwangerschsp..vertellen t vanavond niet hoor...maar wij zijn t enige getrouwde stel, 3 stellen wonen samen en 10jongens zijn vrijgezel hihi

Ik kom uit de buurt van Harderwijk :)

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik kom oorspronkelijk uit Breukelen ( Utrecht )
    Maar woon nu in Den Haag ( BAHHHHHH )

Met mn buik gaat het gelukkig goed! De pijn is gelukkig weg.

Pinkypink heel veel sterkte! En ik zou idd even bellen als ik jou was hoor en na laten kijken of je wel schoon bent inderdaad!

Man is met zoontje naar de dokter die heeft een schimmeltje arm kind.
    Nu even tassen in pakken en dan weer even werken ff wil slapen whahaha

7. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Onderrug ja! Gewoon rek en strek oefeningen van de bm denk ik. En volgens mij wordt alles wat weker door hormonen.

8. firsttimemom

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Hier ook zeurende onderrug, nu is dat sowieso mn zwakke plek... :(

Sinds gisteren ook echt last van mn rechter heup, lijkt echt in mijn gewricht of gewrichtkapsels te zitten. Maar ach, t zal er allemaal wel bij horen! ;)

9. Liefjes

Liefjes Actief lid

17 okt 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!

Allereerst gefeliciteerd en welkom voor de nieuwe zwangeren! Op naar een mooi 2013!

Hier ook weer slecht geslapen... Gaat wat worden vanavond. Gaan naar vrienden, eerst eten en dan gezellige avond. Een vriendin weet het al, dus die kan mee in het complot!

Vanochtend naar de HA geweest om bloed te prikken. Zit net bij een nieuwe, en daar is dat blijkbaar standaard! Ben zo blij met de nieuwe HA, die vorige was echt ruk...

Heb ook nog mijn laatste CB gedaan! Zie onder! Zowel het mooie woord als de duur stonden er binnen 1 min. :$

Pinkiepink, heel veel sterkte. Zou idd toch even naar de vk gaan.

Iedereen veel plezier vanavond en op naar een mooi jaar!

Bijgevoegde bestanden:

10. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Wauw liefjes! Vind het zo jammer dat de tekst verdwijnt.

11. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Bij mij is mijn rug ook echt een zwakke plek. Hij is ook scheef gegroeid bij mij, gelukkig niet heel ernstig. Maar dat kan dus nog wel problemen gaan opleveren. Ik ben ook echt zo iemand die bekkenproblemen gaat krijgen denk ik. Had nu al een dag pijn in mijn stuitje.

Ik vraag me ook af of ik de 12 uur ga redden :p Tenminste ga het wel redden maar hoe! Ben nu al bek af. We slepen ons er wel doorheen en dan breken er rustigere tijden aan. Het is ook wel gezellig dus dan blijf je wel wakker.

12. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik ga nu even met dochter mee naar bed. Trek het anders echt niet.
    Oei nu al last?! Echt in therapie gaan dan.

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik doe vanavond ff mn ogen dicht trek het anders ook niet hihi. Zit nu in de auto en dan kan ik niet slapen baal wel want ben cht moe haha

14. Liefjes

Liefjes Actief lid

17 okt 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lig as we speak in bed :D
    Maar van slapen komt niet veel, te veel vuurwerk en lawaai. Maar ach, ik rust lekker uit zo! Ben ook benieuwd hoe lang ik het vol ga houden vanavond...

15. firsttimemom

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Net een lekkere oliebol op bij ma, maar daarna maar snel naar huis, want die vette hap viel niet echt lekker :(

ik ga nu ook ff plat, want anders wordt dat niets vanaaf... ;)

16. Lv83

Lv83 Lid

3 dec 2012
    9
    0
    0
    Brabant
    Ik heb vandaag de vk gebeld.
    Hier is standaart bij 8 weken al een echo!

Ik mag 22 januari .Ben enorm benieuwd.
    Ben pas in november gestopt met de pil dus nog heel onwerkelijk allemaal
    Heb al 10 testen gedaan haha

17. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.809
    4.585
    113
    Hallo dames...

Wat een drukke boel hier ;) Eerste kerstdag het mooiste cadeautje gekregen wat we ons konden wensen; een posi test. Wel nog wat licht, maar streep is streep he ;) Nu is hij gelijk aan de controlestreep dus durf eindelijk een beetje blij te zijn. Ik ben 1 september uitgeteld.

Ik weet niet of ik de tijd heb het hier te volgen met een kleintje van 10,5 maand die veel aandacht nodig heeft, maar ik neem snel een abo en zal mijn best doen ;)

Gefeliciteerd allemaal!! :)

18. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.809
    4.585
    113
    Trouwens, 14 januari echo in het ziekenhuis. Denk zo snel omdat het bij de vorige zwangerschap niet helemaal ging zoals het moest.

19. Ior

Ior Niet meer actief

allemaal al last van vermoeidheid? Ik nog niet (gelukkig) :)

20. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Nou probeerde ook even te slapen, maar lukt echt niet hoor met die rotherrie. Blij als het vuurwerk gedoe weer over is.

Bellybel welkom! Wat fijn dat het nu meteen raak is zeg.

Ik heb vandaag de vk gesproken. Mag 29 januari komen, ook bij 8 weken. Eigenlijk vergeten te vragen of ik dan meteen een echo krijg maar denk het wel.

Fijne jaarwisseling alvast allemaal!

Deel Deze Pagina