Meiden ik loop te stressen, mijn test van vanavond lijkt iets lichter als gisteravond. Ik twijvel, wat nu morgenochtend nog een x testen?
Zou morgenvroeg nog eens testen. In de ochtendurine zit vaak het meeste hcg zeggen ze... Maar, test je echt elke dag??
Hahahaha! Ochja, ik test ook meer hoor... Maar dat is omdat ik een voorraad testen heb gekocht (ook ovutesten) en het toevallig de eerste ronde raak was en ik er anders mee blijf zitten. En wel leuk om te zien dat ze steeds donkerder worden. Maar mss is je urine nu dunner door teveel drinken ofzo? Dat hij daarom iets lichter is?
Lieve meiden, Ik wil jullie bij deze alvast een heel fijn weekend uit einde wensen! En dat 2013 het jaar mag worden waar in we allemaal ons eerste tweede of derde kindje mogen verwelkomen. Ik wens jullie veel geluk en gezondheid toe!
Stop met testen Jane...je maakt jezelf gek. zwanger is zwanger en testen kunnen altijd lichter uitslaan omdat je urine nooit t zelfde is. teststreep is ook niet altijd even donker.....
Was t maar zo makkelijk. Heb genoeg meegemaakt en test is toch wel belangrijk voor me. Meiden fijne jaarwisseling!
Jij ook meis. Mss is het een idee elke test met ochtendurine te doen. Denk dat je zo het beste kan vergelijken. En als jij wil testen, lekker testen. Altijd beter dan stressen.
Meiden, ik wens jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar, en voor ons allen een gezonde baby in september!
Zo ik ben alweer wakker. Zoonlief sliep tot 8 uur en ik moest er om 7 uur alweer uit om te plassen natuurlijk!
Ik was ook om kwart voor 8 weer wakker om te plassen uiteraard! Daarna niet meer kunnen slapen helaas. Normaal was ik echt slaapkampioen maar sinds ik zwanger ben niet meer! Hopelijk komt het snel terug. Hebben jullie een gezellige avond gehad?
Meiden, de beste wensen voor 2013! Ik wens voor ons allemaal dat we onze zwangerschap zullen voldragen en gezonde baby's mogen krijgen! Wij hebben heerlijk rustig oud en nieuw gevierd met mijn beste vriendin en haar man, echter, om 00.30 kwam de vriendengroep met z'n allen langs om ons gelukkig nieuwjaar te wensen, dat was even schrikken! Snel de jip en Janneke bubbels verstoppen!