1-15 september mama's.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annie1979, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Jane meis, ik snap je test-drang, maar op dit moment kun je niets anders doen dan wachten op de eerste echo en proberen te genieten!

HCG verdubbelt iedere 48 uur, maar dan moet je plasje wel precies even gecontreerd zijn, en de testen precies gelijk! Anders ben je appels met peren aan t vergelijken! Kop op meis, je plast al dagen positief!

Ik heb ook zo'n onrustige nacht gehad, kon echt niet in slaap komen gisteren, ook al was ik echt kapot! En vanochtend ook om half 9 alweer eruit om te plassen... Vanmiddag nieuwjaarsborrel aan mijn kant van de familie, hopen dat ik daar ook weer zonder blozen doorkom ;) Wat wel scheelt is dat wij in mei gaan trouwen, en mensen denk ik van ons verwachten dat we daarna pas aan de slag gaan ;)

2. mistymax

mistymax Lid

27 dec 2012
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    #782 mistymax, 1 jan 2013
    Laatst bewerkt: 1 jan 2013
    De beste wensen allemaal!!

Hier traditioneel het huis vol met oud en nieuw en ik drink vaak 'met de mannen mee', gelukkig werkte manlief goed mee dit jaar: toen hij voor iedereen mixje rode vodka- red bull ging maken, kreeg ik ranja!! Haha en niemand die het zag.:p

Vanmorgen om 5.15 naar bed, maar om 8 uur alweer 4 kinderen klaar wakker:$. Ik moet eerlijk zeggen, het is lang geleden dat ik op 1 januari me zo fit voel.

Heb alleen nog steeds heel vaak buikpijn/ krampen. Maak me wel ongerust, want het is zo vroeg voor bandenpijn. Kan je ook een miskraam oid hebben zonder bloedverlies?

Pff 23 januari eerste afspraak vk, wat duurt dat lang!:( Nog 3 weken!!

3. mistymax

mistymax Lid

27 dec 2012
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    grr, ik wil ook zo'n banner plaatsen, waarom doet die het niet?

4. firsttimemom

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Mistymax, ik heb ook geregeld buikpijn hoor, maar meer een zeurend gevoel, geen echte kramp. Wel ook trekkende pijnen in de lies, zeker als ik snel op sta, en ik heb er natuurlijk geen ervaring mee, maar wat ik daarvan op i-net lees, lijkt t toch bandenpijn... Maar ik moet zeggen, t is allemaal minimaal hoor (vergeleken bij mijn pijnlijke borsten/tepels).

Gisteren had ik zelfs zo weinig last dat ik me daar weer zorgen over maakte ;)

Ik heb een MK gehad in mei 2012, en bij mij begon het met vloeien, helder rood bloed. Pas 24 uur laten kreeg ik echt krampen, stevige menstruatie krampen zeg maar.

5. firsttimemom

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Er is een apart topic over t plaatsen van een banner, ergens bij algemeen, t is vrij simpel, want t is mij ook gelukt ;)

6. mistymax

mistymax Lid

27 dec 2012
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach firsttimemom,

Met al mijn verstand weet ik ook wel dat ik gewoon van het beste uit moet gaan. Het gaat altijd nog vaker goed als fout. Het is ook een beetje, omdat ik zoveel geluk heb gehad dat je denkt; nu zal het wel fout gaan ;/

Heb voor alle 3 de zwangerschappen geen moeite hoeven doen, en heb 2 gezonde, prachtige kinderen ( ook nog een jongen en een meisje). Ik ben dus zeer gezegend.

7. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik denk ook dat je het beste kunt proberen te genieten. Iedereen is bang dat het mis gaat en als je het al eens hebt meegemaakt natuurlijk nog veel erger! Maar je kunt er niets aan doen. Als het gaat gebeuren, gebeurt het toch wel. Of je nu elke dag test of niet. It's out of your hands! Probeer het een beetje los te laten en te genieten. De kans dat het misgaat is 1 op 10 las ik. Dat is een kans van 9 op 10 dat het wel goed gaat. Het zou toch zonde zijn als je achteraf niet hebt kunnen genieten van je zwangerschap! Af en toe even piekeren mag maar probeer het niet de overhand te laten krijgen!

Over pijnlijke borsten gesproken... Voelt alsof er 2 blauwe plekken zitten op de plek waar vroeger borsten zaten!

8. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Helaas is de kans met een cryo nog iets groter maar goed ik ga van het positieve uit.
    Heb weer een heerlijke brok in mijn keel dus geniet weer even van dit kwaaltje.

Gisteravond heerlijk thuis gebleven, lekker vuurwerk gekeken.
    We wonen op de 4e en hebben een behoorlijk ver uitzicht over de stad dus aardig mooie dingen kunnen zien.
    En heerlijk lopen janken om afgelopen jaar en het nieuwe jaar.
    In dit jaar gaan we eindelijk ons wonder ontmoeten.

Vandaag nog even op familiebezoek.
    Manlief ligt nog heerlijk te snurken maar die zal ik zo ook eens wakker gaan maken aangezien hij altijd ruim de tijd wil hebben en om 13:30 de deur uit wil.

Ik ga er gewoon vanuit dat alles goed gaat, soms neemt mijn angst even de overhand en heb ik moeite om op mijn lichaam te vertrouwen, dus ik geloof dat dat 1 van de goede voornemens van 2012 is :)

9. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Sorry Jane had daar geen rekening mee gehouden! Snap dat je extra onzeker bent. Ik duim voor je dat alles goed gaat!

10. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Komt ook wel goed, nu hij iets verder gedroogd is ben ik al weer wat zekerder.

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik vind je test mooi duidelijker hoor Jane!
    Maar ik snap je onzekerheid ik heb precies het zelfde niet ook nog steeds niet echt denk dat het besef pas gaat komen als ik een hartje heb zien kloppen.. En daarna als die 12 weken voorbij zijn.. En daarna pas als ik na 35 weken nog niet bevallen ben haha (zoontje kwam precies met 35wk ivm zwangerschapsvergiftiging) en zou nu zo graag gewoon spontaan willen bevallen en samen met het gezin thuis willen komen ipv alleen thuis komen en een kind in het zh te hebben..

Vandaag nog een dagje bij mn moeder mn broertje komt straks ook nog met zij de vriendin en dan vanavond weer naar huis morgen weer werken.. En donderdag komt MvM

12. Liefjes

Liefjes Actief lid

17 okt 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!

Allereerst gelukkig nieuwjaar!! Zo te lezen heeft iedereen zich vermaakt!
    Wij ook, bij vrienden thuis gevierd, was erg gezellig! Heb gelukkig redelijk geslapen, al voel ik me nog steeds moe!

Vandaag helemaal geen plannen :D Voor het eerst in jaren hebben we besloten niet naar familie te gaan, heeeeelijk!

Hier vanochtend ook nog getest en ik heb ook het idee dat mijn test wat minder donker was... Man verklaart me voor gek, maar ik weet het zo niet.
    De linker is van 30-1 en de rechter is van vandaag!

Bijgevoegde bestanden:

13. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.808
    4.585
    113
    Ben het met je man eens hoor... Mooie knaltesten, beide. En zie echt geen verschil. Lichtinval en achtergrond is ook wat anders he...

14. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.808
    4.585
    113
    Dames, even een vraagje...

Heb met vlagen enorme menstruatie krampen. De testen geven allemaal een dikke vette positieve streep. Kan innestelingspijn zo heavy zijn? Heb dit bij de eerste helemaal niet gehad. Verder geen bloed, slijm, iets in die richting...

15. Liefjes

Liefjes Actief lid

17 okt 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik ook Bellybell. Nu toevallig vandaag wat minder, en daar maak ik me dan weer druk om :D Het is ook nooit goed voor ons he...;)

16. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.808
    4.585
    113
    Hahahaha, ja vind het wat akelig. Vooral omdat ik normaal gezien vandaag ongi zou moeten worden met mijn extreem lange cyclussen de laatste tijd (wonder dat ik uberhaupt zwanger ben geworden, thx to digital ovulationtest ;))

'Blij' om te horen dat ik niet de enige ben met een krampig gevoel.

17. Liefjes

Liefjes Actief lid

17 okt 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja stom is dat he, dat je je zo druk kan maken... Ik heb verder geen klachten en over 2 weken pas de echo. Dus denk nu de hele tijd dat er dan waarschijnlijk niks te zien is op de echo :( Maar goed, ik heb wel mooie testen, dus zou me niet zo druk moeten maken. Pfff, vermoeiend!

18. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.808
    4.585
    113
    Makkelijker gezegd dan gedaan he ;) Het is nu geheel aan moeder natuur... Moet zeggen dat ik voor de eerste weken nog het minste spanning heb. Vanaf week 14 is bij de vorige het drama begonnen.

19. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier ook menstruatie krampen en volgens mn gyn is dat het groeien van de baarmoeder en het oprekken van de banden.

Nog 3 weken dan de echo ben zo benieuwd en hoop dat die 3 weken voorbij vliegen!

20. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Hier nog 4 weken! Kan ook echt niet wachten man. Hoop zo dat alles goed gaat. Menstruatiekrampen heb ik niet echt meer momenteel. Vooral last van mijn onderrug. Wel een andere pijn dan ongipijn dus dat vind ik wel fijn.

Deel Deze Pagina