Hee dames, Nog plek voor iemand? Ik heb op oudjaarsdag positief getest! 4 testen verder begin ik het wel een beetje te geloven dit wordt onze tweede! We hebben al een dochter die op 27 januari 1 wordt. Ik heb nog geen kwaaltjes, ben wel moe. Maar dat komt omdat onze dochter al een tijdje aan het kwakkelen is met haar gezondheid. Vooral in de nachten is dat vermoeiend! Zou het leuk vinden om hier mee te kletsen!
@Liefde Ik kan het nog steeds niet geloven.. 1 eitje.. slecht geklust.. en zwanger.. pff ik moet straks werken. Mag die dikke smile wel van me gezicht halen. Anders weet heel de wereld het al.
Zwangerschapslijst september Mama's Bevallingslijst annie1979: 1 september - 33 jaar - tweede kindje Liefjes: 1 september - 30 jaar - eerste kindje Saja87: 1 september - 25 jaar - tweede kindje Bellybel: 1 september - 26 jaar - tweede kindje Frutsel: 2 september - 28 jaar - tweede kindje Liekj: 2 september - 24 jaar - eerste kindje ano: 3 september - 28 jaar - tweede kindje lv83: 4 september - 29 jaar - eerste kindje Tbtje: 4 september - 20 jaar - eerste kindje Ior: 4 september - 27 jaar - eerste kindje bianca1374: 4 september- 38 jaar-derde kindje Liefde 1987: 4 september - 25 jaar - eerste kindje Fritsie: 4 september - ? jaar - ? kindje Firsttimemom: 5 september - 26 jaar - eerste kindje Inne: 6 september - ? jaar - ? kindje Jane1981: 7 september - 31 jaar - derde kindje ** Babbelbol: 8 september - 31 jaar - derde kindje Tommatje: 8 september - ?? jaar - tweede kindje Veerr: 8september - 25 jaar - eerste kindje Dotjes: 10 september - 23 jaar - eerste kindje Zhilla: 10 september - 30 jaar - tweede kindje * eitje85: 11 september - 27 jaar - eerste kindje Mamadaisy: 11 september - ? jaar - derde kindje KiDoNe: ? - 25 jaar - tweede kindje Juffie87: ? - ? jaar - ? kindje Inge88: ? - ? jaar - ? kindje Jill85: ? - 27 jaar - eerste kindje Afspraken, controle & echo's Saja87 23 januari intake + echo Tbtje 18 januari intake + echo annie1979 22 januari intake/24 januari echo Liefjes 16 januari echo/23 januari intake Liefde 1987 17 januari intake + echo Jane1981 16 januari echo, 22 jan. echo onder voorbehoud, 28 jan. echo+ intake Liekj15 januari intake/8 februari echo. KiDoNe 22 januari intake + echo Fritsie 23 januari intake + echo Lv83 22 januari intake + echo Bellybel 14 januari echo zh 27 Mama's / Meisje / Jongen / Verrassing Sterretjes Pinkiepink: 4 september - 31 jaar - tweede kindje Iedereen mag de lijst aanpassen, maar wel zonder quote. Anders is de lijst niet meer bij te werken.
Meiden, hier eindelijk weer een bijgewerkte lijst. Onderaan staan de nieuwe dames. Gefeliciteerd! Als jullie gegevens doorgeven dan komen jullie ook op de lijst.
Super. Bellybell, 26 jaar, uitgetekend 01-09-2013 van het tweede kindje. 14 januari eerste echo in het zh.
Heel erg! Tijdens mijn vorige zwangerschap niet heel veel last van gehad. Nu voor mijn doen al flinke borsten, pijnlijk aan vooral de zijkant en grote tepels. Mijn borsten gloeien ook echt de hele dag maar vooral 's morgens.
@Annie 27 jaar 1e kindje Hier geen last van borsten nog niet altans! Maar wel krampjes heel de dag door en vlagen van misselijkheid had ik al.
@Annie1979; super dat je me ook op de lijst hebt gezet. Ik zag wel dat je nog niet alle info over mij hebt. Ik ben 30 jaar jong En zwanger van ons tweede kindje. Helaas mochten wij ons eerste kindje niet bij ons houden, zie onderschrift
Ik heb ook vrij grote cup (f) ik hou mijn hart vast. Hoop dat ze iets in mijn maat gaan hebben... Misselijkheid nog niet echt last van alleen een brok in mijn keel. En word dement.. Maar heb t er zo graag voor over... Nieuwe dames gefeliciteerd en welkom.