Nou over leeftijd gesproken... Ik ben echt een doos hoor... Mijn jongste nichtje vroeg me gisteren hoe "oud" ik eigenlijk al was En ik wist het dus echt ff niet! 1986 wist ik dan nog wel, dus heb maar ff zitten rekenen... Erg hè!
Ik mag me ook (eindelijk) melden Op 5 september (denk ik) ben ik uitgerekend. Ik ben zo blij.. en erg leuk om te zien dat er al zoveel september mama's zijn
welkom nieuwe meiden. Gefeliciteerd. @droevig zijn heb Ik gelukkig geen last van. Hier is de vermoeidheid ook gekomen. Vanavond ff met lief naar saturn geweest, terugweg ben Ik in de auto in slaap gevallen. Haha. Is maar kwartiertje rijden. Heerlijk, al die kwaaltjes
Idd goed 29 ben ik... Zit me af te vragen wanneer ik bij de vorigen de verloskundige gebeld had maar weet t echt niet meer?jullie al wel contact hiermee gezocht??
Hoi Meiden! Ik kom me hier ook aanmelden, al kan ik al jullie geklets waarschijnlijk niet bijhouden, hahaha! Zie dat er al 93 pagina's zijn, poeh! Volgens de berekeningen is mijn uitgerekende datum 2 september 2013. Ben nu net 5 en een halve week zwanger als het goed is, van ons eerste kindje (ben 25 jaar)! Erg spannend dus allemaal! Vandaag contact gehad met de verloskundige en mag 22 januari voor een eerste echo en intake komen. Hoef dus gelukkig maar zo'n 2,5 week te wachten!
Inne, Inge, Jtje, Sanwes, NoLi en Jill: Gefeliciteeeeeerd!! En welkom!! Ja hoor, hier een F/G en er zijn hele fijne BH's, maar je betaalt er wel voor. Hema gaat maar tot E helaas Zhilla: Oh meid wat heftig zeg Wat een nachtmerrie.... Wat zul je tegen die eerste 20 weken ophikken... We slepen je er doorheen meid!!! Wij hebben vandaag onze ouders verteld van ons derde wonder!!! Zo leuke reacties gekregen MvM komt dinsdag En morgen de VK bellen ,die waren niet open vandaag Ik heb ook nog een testje gedaan en.... KABOEM!
Hoi dames ook ik hoop een september mama te worden. Volgens de berekeningen ben ik op 7 september uitgerekend
Mooie test! Ik heb 30 november een eerste afspraak en echo bij de verloskundige. Oh, volgende week ben ik trouwens jarig, Pff trek de smoezen maar uit de kast!
Welkom nieuwe meiden! Is al een hele lijst aan het worden zo!! Gezellig! Hier weer lekker avondje op de bank met vriend, het is vakantie dus zitten echt in de chill modus. Doen niet zo veel en lekker hangen en liggen. Nu wel beetje aan het kijken voor vakantie. Zoals eerder gezegd willen we in maart/april nog weg. Liefst Curacao maar moeten nog even een definitieve beslissing nemen! Kwaaltjes: nog steeds bijna niks; niet misselijk, niet beter ruiken, geen groter wordende borsten, etc. Wel weer wat zeurderig gevoel in mijn buik, maar that's it! Gelukkig gaf de CB weer een snelle 3+ Nou slaap lekker meiden!
Zwangerschapslijst september Mama's Bevallingslijst annie1979: 1 september - 33 jaar - tweede kindje Liefjes: 1 september - 30 jaar - eerste kindje Saja87: 1 september - 25 jaar - tweede kindje Bellybell: 1 september - 26 jaar - tweede kindje Frutsel: 2 september - 28 jaar - tweede kindje Liekj: 2 september - 24 jaar - eerste kindje NoLi: 2 september - 25 jaar - eerste kindje Mistymax: 3 september -29 jaar -derde kindje ano: 3 september - 28 jaar - tweede kindje lv83: 4 september - 29 jaar - eerste kindje Tbtje: 4 september - 20 jaar - eerste kindje Ior: 4 september - 27 jaar - eerste kindje bianca1374: 4 september -38 jaar-derde kindje Liefde 1987: 4 september - 25 jaar - eerste kindje Fritsie: 4 september - 27 jaar - eerste kindje Firsttimemom: 5 september - 26 jaar - eerste kindje Eitje85: 5 september - 27 jaar - eerste kindje Sanwes: 5 september - ? jaar - ? kindje Inne: 6 september - ? jaar - ? kindje Jane1981: 7 september - 31 jaar - derde kindje ** KiGekko: 7 september - ? jaar - ? kindje Babbelbol: 8 september - 31 jaar - derde kindje Tommatje: 8 september - ? jaar - tweede kindje Veerr: 8 september - 25 jaar - eerste kindje Dotjes: 10 september - 23 jaar - eerste kindje Zhilla: 10 september - 30 jaar - tweede kindje * Jill85: 10 september - 27 jaar - eerste kindje Jtje83: 10 september - 29 jaar - derde kindje Mamadaisy: 11 september - ? jaar - derde kindje KiDoNe: ? september - 25 jaar - tweede kindje Juffie87: ? september - ? jaar - ? kindje Inge88: 5 september - 24 jaar - tweede kindje Afspraken, controle & echo's Saja87 23 januari intake + echo Tbtje 18 januari intake + echo annie1979 22 januari intake/24 januari echo Liefjes 16 januari echo/23 januari intake Liefde 1987 17 januari intake + echo Jane1981 16 januari echo, 22 jan. echo onder voorbehoud, 28 jan. echo+ intake Liekj15 januari intake/8 februari echo. KiDoNe 22 januari intake + echo Inge88: 29 januari intake + echo Fritsie 23 januari intake + echo Lv83 22 januari intake + echo Bellybell 14 januari echo zh Zhilla 23 januari intake + echo Mistymax 23 januari intake + echo NoLi 22 januari intake + echo Dotjes 30 januari intake + echo 32 Mama's / Meisje / Jongen / Verrassing ☆Sterretjes☆ Pinkiepink: 4 september - 31 jaar - tweede kindje Iedereen mag de lijst aanpassen, maar wel zonder quote. Anders is de lijst niet meer bij te werken