Haha, ja en dan ben ik de lijst aan het bijwerken met die hormonen. Ben al weer zo vergeetachtig als tijdens mijn eerste zwangerschap. Lekker is dat!
Zwangerschapslijst september Mama's Bevallingslijst annie1979: 1 september - 33 jaar - tweede kindje Liefjes: 1 september - 30 jaar - eerste kindje Saja87: 1 september - 25 jaar - tweede kindje Bellybell: 1 september - 26 jaar - tweede kindje Frutsel: 2 september - 28 jaar - tweede kindje Liekj: 2 september - 24 jaar - eerste kindje NoLi: 2 september - 25 jaar - eerste kindje Mistymax: 3 september -29 jaar -derde kindje ano: 3 september - 28 jaar - tweede kindje lv83: 4 september - 29 jaar - eerste kindje Tbtje: 4 september - 20 jaar - eerste kindje Ior: 4 september - 27 jaar - eerste kindje bianca1374: 4 september -38 jaar-derde kindje Liefde 1987: 4 september - 25 jaar - eerste kindje Fritsie: 4 september - 27 jaar - eerste kindje Firsttimemom: 5 september - 26 jaar - eerste kindje Eitje85: 5 september - 27 jaar - eerste kindje Sanwes: 5 september - ? jaar - ? kindje Inne: 6 september - 28 jaar - tweede kindje Jane1981: 7 september - 31 jaar - derde kindje ** KiGekko: 7 september - ? jaar - ? kindje Babbelbol: 8 september - 31 jaar - derde kindje Tommatje: 8 september - ? jaar - tweede kindje Veerr: 8 september - 25 jaar - eerste kindje Dotjes: 10 september - 23 jaar - eerste kindje Zhilla: 10 september - 30 jaar - tweede kindje * Jill85: 10 september - 27 jaar - eerste kindje Jtje83: 10 september - 29 jaar - derde kindje Mamadaisy: 11 september - ? jaar - derde kindje KiDoNe: ? september - 25 jaar - tweede kindje Juffie87: ? september - ? jaar - ? kindje Inge88: 5 september - 24 jaar - tweede kindje Afspraken, controle & echo's Saja87 23 januari intake + echo Tbtje 18 januari intake + echo annie1979 22 januari intake/24 januari echo Liefjes 16 januari echo/23 januari intake Liefde 1987 17 januari intake + echo Jane1981 16 januari echo, 22 jan. echo onder voorbehoud, 28 jan. echo+ intake Liekj15 januari intake/8 februari echo. KiDoNe 22 januari intake + echo Inge88: 29 januari intake + echo Fritsie 23 januari intake + echo Lv83 22 januari intake + echo Bellybell 14 januari echo zh Zhilla 23 januari intake + echo Mistymax 23 januari intake + echo NoLi 22 januari intake + echo Dotjes 30 januari intake + echo 32 Mama's / Meisje / Jongen / Verrassing ☆Sterretjes☆ Pinkiepink: 4 september - 31 jaar - tweede kindje Iedereen mag de lijst aanpassen, maar wel zonder quote. Anders is de lijst niet meer bij te werken
Ik heb even mijn gegevens aangepast. Zie dat veel van jullie al afspraken hebben, misschien moet ik ook eens bellen, durf het echter niet zo goed, bang dat het dan misgaat ofzo
Zwangerschapslijst september Mama's Bevallingslijst annie1979: 1 september - 33 jaar - tweede kindje Liefjes: 1 september - 30 jaar - eerste kindje Saja87: 1 september - 25 jaar - tweede kindje Bellybell: 1 september - 26 jaar - tweede kindje Frutsel: 2 september - 28 jaar - tweede kindje Liekj: 2 september - 24 jaar - eerste kindje NoLi: 2 september - 25 jaar - eerste kindje Mistymax: 3 september -29 jaar -derde kindje ano: 3 september - 28 jaar - tweede kindje lv83: 4 september - 29 jaar - eerste kindje Tbtje: 4 september - 20 jaar - eerste kindje Ior: 4 september - 27 jaar - eerste kindje bianca1374: 4 september -38 jaar-derde kindje Liefde 1987: 4 september - 25 jaar - eerste kindje Fritsie: 4 september - 27 jaar - eerste kindje Firsttimemom: 5 september - 26 jaar - eerste kindje Eitje85: 5 september - 27 jaar - eerste kindje Sanwes: 5 september - 26 jaar - eerste kindje Inge88: 5 september - 24 jaar - tweede kindje Inne: 6 september - 28 jaar - tweede kindje Jane1981: 7 september - 31 jaar - derde kindje ** KiGekko: 7 september - ? jaar - ? kindje Babbelbol: 8 september - 31 jaar - derde kindje Tommatje: 8 september - ? jaar - tweede kindje Veerr: 8 september - 25 jaar - eerste kindje Dotjes: 10 september - 23 jaar - eerste kindje Zhilla: 10 september - 30 jaar - tweede kindje * Jill85: 10 september - 27 jaar - eerste kindje Jtje83: 10 september - 29 jaar - derde kindje Mamadaisy: 11 september - ? jaar - derde kindje KiDoNe: ? september - 25 jaar - tweede kindje Juffie87: ? september - ? jaar - ? kindje Afspraken, controle & echo's Saja87 23 januari intake + echo Tbtje 18 januari intake + echo annie1979 22 januari intake/24 januari echo Liefjes 16 januari echo/23 januari intake Liefde 1987 17 januari intake + echo Jane1981 16 januari echo, 22 jan. echo onder voorbehoud, 28 jan. echo+ intake Liekj15 januari intake/8 februari echo. KiDoNe 22 januari intake + echo Inge88: 29 januari intake + echo Fritsie 23 januari intake + echo Lv83 22 januari intake + echo Bellybell 14 januari echo zh Zhilla 23 januari intake + echo Mistymax 23 januari intake + echo NoLi 22 januari intake + echo Dotjes 30 januari intake + echo 32 Mama's / Meisje / Jongen / Verrassing ☆Sterretjes☆ Pinkiepink: 4 september - 31 jaar - tweede kindje Iedereen mag de lijst aanpassen, maar wel zonder quote. Anders is de lijst niet meer bij te werken.
Wow....Wat zijn er veel bijgekomen... Allemaal gefeliciteerd!! Hier net terug van een erg lange en vooral saaie vergadering, ben helemaal stuk. Ik ga er maar vroeg in, maar eerst even badderen
Wow.. het gaat wel snel die pagina's.. dat wordt doorlezen de komende tijd Maar ik ben 26 en het is voor ons het eerste kindje! Erg spannend dus!
Pfff ik ben ook dood op van werken. Hier meer meiden die last hebben van een zeurend gevoel in baarmoederstreek. Net of je ongi komt. Geen krampen maar continu zeuren.. wat kan dat zijn?
Goed bezig, ik wacht nog steeds op een telefoontje. Ik vind dat ik mee MOET doen aangezien ik zelf ook door pregnyl zwanger ben geworden. Vandaag weer een lange dienst, 08:41, maar wel een redelijk leuke dienst. Typ nu lekker vanuit de cabine in de trein tussen Den Haag en Gouda. Zal een dezer dagen eens vragen hoe lang ik nog op de trein blijf. Controleren ben ik al mee gestopt aangezien ik bijna gevallen ben.
Het lijkt mij wel enorm leuk werk Jane! Ik heb ook bijna gesolliciteerd alleen was er een sollicitatie stop toen haha. Ik heb een lekker dagje vandaag altijd op de donderdag. Straks eerst mn kleine ventje naar het kdv brengen en dan door naar mn eerste client!
Het is ook erg leuk wer. Geen dag is hetzelfde, vandaag eerst Den Haag, terug naar Utrecht, dan direct door naar Leiden, dan weer terug naar Utrecht, vanaf Utrecht weer naar Den Haag. Dan mag ik van Den Haag naar Haarlem en heb ik daar mijn pauze. Dit zijn alleen maar intercity's. Na de pauze ga ik met de stoptrein van Haarlem weer naar Den Haag en vanuit Dwn Haag ga ik via Leiden, Schiphol, Weesp en Hilversum en alle tussengelegen stations weer terug naar Utrecht.
Ik ben weer eens kotsmisselijk! Bahhhhh!!!! Ga nu ook maar richting mn werk hoop vanmiddag een mooie MvM test te mogen showen! Fijne dag meiden!!!
@all Jullie zijn er vroeg bij allemaal haha. Ik vandaag dagje vrij. Werkzaam in de zorg dus zeer onregelmatige diensten. Vanaf wanneer kan je al meedoen aan mvm? Ik ook zwanger met hulp dus wil ook graag wat terug doen. Vannacht hebben ik en partner heel slecht geslapen, komt natuurlijk omdat we gisteren pas wisten van onze zwangerschap. Die heeft nu koosnaampje "Lassie" rijstkorrel. Misschien kennen jullie dat wel van Kluun: help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt.
Manlief is t nu aan t lezen. Zegt alleen steeds met onschuldige ogen "ja maar IK heb je niet zwanger gemaakt". Tsja daar heeft hij een punt...
Haha, blijft een geweldig boek. Mvm is van week 6-16. Je kunt al contact opnemen. Er komt eerst iemand langs. Bij mij morgenochtend. Vanaf morgen dus flink piesen Ik ga zo even werken. Heb vakantie maar even opruimen op het werk.