Mijn zoontje heette ook lassie! (ook van kluun!) en dit beebje is lassie 2.0 whaha Vanaf 5 weken kun je geloof ik mee doen aan mvm tenminste hun testen reageren vaak pas als je 1 week overtijd bent.. Net mn zoontje weggebracht voor het eerst heeft ie zo hard gehuild toen ik weg ging echt zo zielig.. En lang leven de hormonen ik heb huilend in de auto gezeten hihi
@Saja Ach gut arm kereltje! Whaha ik ben dan wel net pas zwanger maar ik heb al van die jankbuien gehad, dat ik nog dacht wat is er aan de hand met mij! Duhh... maar ja dat wist ik nog niet. Had net een mailtje terug van het ziekenhuis. Ik krijg met 6,5 a 7 weken al eerste echo en daarna nog een na een week of 2 a 3. Meer die dat zo hebben?? Ik vind het wel vroeg! Maar blij natuurlijk. Morgen mag ik bellen voor een afspraak. Dus "Lassie" houd je vast!
Ja ik. Krijg er een de 16e dan ben ik 6.4 en afhankelijk van hartje de 22e weer en dan tijdens intake nog 1 das de 28e. Dit vanwege mijn verleden oa bbz en ik ben zwanger via ivf.
Ik heb net het ziekenhuis gebeld en ik mag 17 januari voor een echo bij de gynaecoloog langskomen. Spannend!! Ze zeiden dat de eerste keer bij de gynaecoloog is en dat ik daarna waarschijnlijk door mag naar de verloskundige. Nu moeder voor moeder bellen!
@Jane Z'n verleden heb ik niet. Wel zwanger mbv Clomid. Maar ik vind het reuze spannend, ben zo benieuwd wat er dan te zien is. Wel fijn dat je veel controle hebt. Voelt denk ik een stuk veiliger. Ik duim voor je dat alles goed is/gaat!
Wat zijn er een hoop nieuwe dames bij! Had gisteren even geen tijd dus heb even bijgelezen net. Annie jij hebt het over vergeten, nou hier nog 1! Sta net bij de bakker, weet ik mijn pincode niet meer. Twee keer verkeerd ingetoetst en toen maar een ander pasje opgezocht die ik nog wel wist Dat meisje dacht volgens mij echt dat ik debiel was ofzo haha. Borsten niet erg last van. Wel als ik eraan voel, maar ik heb ook niet zulke grote dus dat scheelt misschien wel Zhilla wat vreselijk zeg! Hoop dat het dit keer helemaal goed komt! Nou heb wel last van hormonen, kan het ene moment super blij zijn en het andere moment kan ik wel weer janken of kwaad zijn. Heb mijn man ook Kluun gegeven! Echt een grappig boekje. Hier komt maandag moeders voor moeders. Ben benieuwd. Als ik zie hoeveel er al op de lijst staan denk ik dat er een babyboom komt in september haha.
@Veerr Ja ik heb ook nog nooit z'n hoop hormonen bij elkaar gezien hahaha! Echt veel zwangeren! @All Ik heb 24 januari mijn eerste echo! Spannend!!!
Pff waar ik dus wel last van heb, overdag echt honger en in de avond dus niet.. Was er om 4 uur uit en om 9 uur had ik al 6 boterhammen op...
@Jane Jeeeeetje! 6 Boterhammen hahaha. Dat red ik in de hele dag nog niet! Lol. Ik ben een stevige dame, maar eten valt me nu zwaar tegen. Zelfs in snaai heb ik geen zin! Ik heb net verplicht twee boterhammen gegeten
Zo ik ben even thuis lekker bammetje eten en dan straks weer werken.. Ben nu al gesloopt en mn rug vind me niet zo leuk momenteel mijn god heb me toch een rugpijn!!!
Zwaai! Nieuwe meiden; welkom en gefeliciteerd Hier druk druk... Mijn ventje heeft veel pijn door zn tandjes dus weinig me-time vandaag.
@jill, hier ook zwanger door clomid Ik kan maandag bellen naar de gyn. Ze zijn nu gesloten. Ben benieuwd wanneer Ik een echo mag. In okt een mk gehad.
Wij hebben t gisteren aan onze ouders verteld!! superleuke reacties gehad!! : Verder echt een DIKKE VETTE knaltest gehad vanmorgen!! Jippie! Bekijk bijlage 296091 onze beeb heet Frummel. De eerste Kruumel, de 2e Frupsel en nu Frummel Ik heb de VK gebeld en 23 januari al een afspraak. Ik mocht over 2 weken al, maar dat vond ik te vroeg. Was bang voor een echo waarop nog zeer weinig te zien was Ik zal de lijst aanpassen.
Zwangerschapslijst september Mama's Bevallingslijst annie1979: 1 september - 33 jaar - tweede kindje Liefjes: 1 september - 30 jaar - eerste kindje Saja87: 1 september - 25 jaar - tweede kindje Bellybell: 1 september - 26 jaar - tweede kindje Frutsel: 2 september - 28 jaar - tweede kindje Liekj: 2 september - 24 jaar - eerste kindje NoLi: 2 september - 25 jaar - eerste kindje Mistymax: 3 september -29 jaar -derde kindje ano: 3 september - 28 jaar - tweede kindje lv83: 4 september - 29 jaar - eerste kindje Tbtje: 4 september - 20 jaar - eerste kindje Ior: 4 september - 27 jaar - eerste kindje bianca1374: 4 september -38 jaar-derde kindje Liefde 1987: 4 september - 25 jaar - eerste kindje Fritsie: 4 september - 27 jaar - eerste kindje Firsttimemom: 5 september - 26 jaar - eerste kindje Eitje85: 5 september - 27 jaar - eerste kindje Sanwes: 5 september - 26 jaar - eerste kindje Inge88: 5 september - 24 jaar - tweede kindje Inne: 6 september - 28 jaar - tweede kindje Jane1981: 7 september - 31 jaar - derde kindje ** KiGekko: 7 september - ? jaar - ? kindje Babbelbol: 8 september - 31 jaar - derde kindje Tommatje: 8 september - ? jaar - tweede kindje Veerr: 8 september - 25 jaar - eerste kindje Dotjes: 10 september - 23 jaar - eerste kindje Zhilla: 10 september - 30 jaar - tweede kindje * Jill85: 10 september - 27 jaar - eerste kindje Jtje83: 10 september - 29 jaar - derde kindje Mamadaisy: 11 september - ? jaar - derde kindje KiDoNe: ? september - 25 jaar - tweede kindje Juffie87: ? september - ? jaar - ? kindje Afspraken, controle & echo's Saja87 23 januari intake + echo Tbtje 18 januari intake + echo annie1979 22 januari intake/24 januari echo Liefjes 16 januari echo/23 januari intake Liefde 1987 17 januari intake + echo Jane1981 16 januari echo, 22 jan. echo onder voorbehoud, 28 jan. echo+ intake Liekj15 januari intake/8 februari echo. KiDoNe 22 januari intake + echo Inge88: 29 januari intake + echo Fritsie 23 januari intake + echo Lv83 22 januari intake + echo Bellybell 14 januari echo zh Zhilla 23 januari intake + echo Mistymax 23 januari intake + echo NoLi 22 januari intake + echo Dotjes 30 januari intake + echo Babbelbol 23 januari intake + echo 32 Mama's / Meisje / Jongen / Verrassing ☆Sterretjes☆ Pinkiepink: 4 september - 31 jaar - tweede kindje Iedereen mag de lijst aanpassen, maar wel zonder quote. Anders is de lijst niet meer bij te werken.
Oh en MvM: Ik heb juist zoiets van: Het is me zo gegund met kindjes mogen krijgen tot nu toe, dat ik heel graag iets wil doen voor diegenen bij wie het niet vanzelf ging/gaat.
Hier ook iemand die zwanger is geworden mbv clomid! En in de eerste ronde nog wel... Vanochtend heeft moeders voor moeders teruggebeld en ik heb maandag een afspraak. Klinkt misschien een beetje suf, maar ik ben best zenuwachtig! Wat houd zo'n intake eigenlijk in?
Fritsie niet veel. Ze leggen uit wat ze doen en doen een zwangerschapstest. Ze leggen uit hoe het met de flessen zit wanneer ze opgehaald worden enzo..