Hallo dames, Ook ik mag me bij jullie aansluiten en klets graag met jullie mee. Ik heb 2 Jan positief getest! Wil iemand mij op de lijst zetten? Ben 34 en zwanger van ons 2e kindje. Ben 10 september uitgerekend.
Dank je wel Annie1979! Lees dat jij ook een dochter van 3 hebt! Ik ook.... Heerlijk hoor, maar mis haar middagslaapje wel Ben soms zoooooo moe en dat vooral rond 14-15 uur. Nu maar dvdtjes kijken samen
Ja klopt! Zeer vermoeiend. Tijdens mijn eerste zwangerschap ook niet veel last van vermoeidheid gehad. Nu merk je toch wel dat je druk bent met een kleintje. Momenteel slaapt onze kleine meid ook erg slecht, dus ben helemaal brak. Van welke maand is jouw dochter? Zat je toen ook op dit forum?
Oh dat is toevallig. Hoeveel weken te vroeg was ze dan? Ik was 25 november uitgerekend, maar op de 22e liet ze zich al zien gelukkig. Ik ga nu ook maar mijn mandje opzoeken. Ben namelijk bang dat ze vannacht ook weer komt. Bizar hoor! Ze was altijd zo'n goede slaper. Allemaal begonnen met peuterbed.
Bijna 6 weken... Heb (tot nu toe) gelukkig niet te klagen over mijn nachtrust, want ze slaapt eigenlijk altijd goed (keep my fingers crossed). Hoop voor jou ook op een goede nachtrust! Trusten....
Hehe eindelijk de lijst gevonden haha word er niet slimmer op. Ik ben uitgerekend op 9 september en meld me graag bij jullie.
Lag al te dommelen, maar zag jou ineens verschijnen. Yeah Steefsel, welkom!!! Nogmaals gefeliciteerd.
Zwangerschapslijst september Mama's Bevallingslijst annie1979: 1 september - 33 jaar - tweede kindje Liefjes: 1 september - 30 jaar - eerste kindje Saja87: 1 september - 25 jaar - tweede kindje Bellybell: 1 september - 26 jaar - tweede kindje Frutsel: 2 september - 28 jaar - tweede kindje Liekj: 2 september - 24 jaar - eerste kindje NoLi: 2 september - 25 jaar - eerste kindje Mistymax: 3 september -29 jaar -derde kindje ano: 3 september - 28 jaar - tweede kindje lv83: 4 september - 29 jaar - eerste kindje Tbtje: 4 september - 20 jaar - eerste kindje Ior: 4 september - 27 jaar - eerste kindje bianca1374: 4 september -38 jaar-derde kindje Liefde 1987: 4 september - 25 jaar - eerste kindje Fritsie: 4 september - 27 jaar - eerste kindje Firsttimemom: 5 september - 26 jaar - eerste kindje Eitje85: 5 september - 27 jaar - eerste kindje Sanwes: 5 september - 26 jaar - eerste kindje Inge88: 5 september - 24 jaar - tweede kindje Inne: 6 september - 28 jaar - tweede kindje Jane1981: 7 september - 31 jaar - derde kindje ** KiGekko: 7 september - 26 jaar - eerste kindje Babbelbol: 8 september - 31 jaar - derde kindje Tommatje: 8 september - ? jaar - tweede kindje Veerr: 8 september - 25 jaar - eerste kindje vrouwtje80: 8 september - 32 jaar - derde kindje Dooo88: 9 september - 24 jaar - eerste kindje Steefsel: 9 september - 26 jaar - tweede kindje Dotjes: 10 september - 23 jaar - eerste kindje Zhilla: 10 september - 30 jaar - tweede kindje * Jill85: 10 september - 27 jaar - eerste kindje Jtje83: 10 september - 29 jaar - derde kindje Charlie78: 10 september - 34 jaar - tweede kindje Mamadaisy: 11 september - ? jaar - derde kindje Mixedbeeb: 11 september - 31 jaar - derde kindje KiDoNe: ? september - 25 jaar - tweede kindje Juffie87: ? september - ? jaar - ? kindje Afspraken, controle & echo's Saja87 23 januari intake + echo Tbtje 18 januari intake + echo annie1979 22 januari intake/24 januari echo Liefjes 16 januari echo/23 januari intake Liefde 1987 17 januari intake + echo Jane1981 16 januari echo, 22 jan. echo onder voorbehoud, 28 jan. echo+ intake Liekj15 januari intake/8 februari echo. KiDoNe 22 januari intake + echo Inge88: 29 januari intake + echo Fritsie 23 januari intake + echo Lv83 22 januari intake + echo Bellybell 14 januari echo zh Zhilla 23 januari intake + echo Mistymax 23 januari intake + echo NoLi 22 januari intake + echo Dotjes 30 januari intake + echo Jane1981 16 januari echo Sanwes 17 januari echo Jill85 25 januari echo Babbelbol 23 januari intake + echo vrouwtje80 11 februari intake + echo Dooo88 11 januari intake + echo firsttimemom 24 januari intake + echo 37 Mama's / Meisje / Jongen / Verrassing ☆Sterretjes☆ Pinkiepink: 4 september - 31 jaar - tweede kindje Iedereen mag de lijst aanpassen, maar wel zonder quote. Anders is de lijst niet meer bij te werken.
Is ook heel spannend meid! Hopelijk dit keer meer geluk! Dank je wel vr het lieve berichtje!! Jij ook succes!!
goedemorgen meiden!! Hier straks weer een dagje werken en ben nog zo verscchrikkelijk moe! Gisteravond kon ik niet slapen mn borsten deden zo'n pijn! Dus nu extra moe.. Alle nieuwe dames welkom!
Goedemorgen! Oh Saja,balen hè dat wakker liggen maar oh zo moe zijn?! Ik heb wel heerlijk geslapen, maar ben nu een beetje misselijk. Vorige zwangerschap totaal geen last van gehad. Zal het dan nu wel komen? MvM komt straks. Zal een foto van test plaatsen vanmiddag. Werkse voor de dames die moeten werken.
Hier trouwens ook steeds misselijk word er gek van.. Ben blij dat ik nog niet spuug en hoop dat dat ook niet komt hihi
Pff de eerste flinke misselijkheid is voor mij nu een feit. En dat terwijl ik aan t werk ben. Was blij net een station binnen te komen voor frisse lucht, wa anders wel een puinhoop geworden vrees ik