1-15 september mama's.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annie1979, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Volgens mij zijn er wel een paar clomid dames Jane..

2. Charlie78

Charlie78 Lid

1 mrt 2009
    60
    0
    0
    Goedemorgen! Hier ook slecht geslapen, bah... Merk dat ik vooral misselijk ben aan t einde van de dag. S ochtends voel ik me wel ok. Meiden die moeten werken... Werk ze. Ik heb vandaag nog een dag vrij, maar ga mijn huis onder handen nemen.
    Fijne dag allemaal

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik moet zo de tram in en naast me staat iemand die stinkt!! Hoop niet dat ze naast me komt zitten zeg!

4. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Zorg gewoon dat ze eerder instapt :)

Welkom nieuwe meiden. Steefsel dat duurde even :p

Hier voor het eerst echt heerlijk geslapen! Gelukkig krijg je dan weer van die gedachten van misschien zijn de hormonen wel aan het afnemen :p

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Zo overleeft haha ze ging niet naast me zitten jeej!

Nu moet ik echt naar een hele vieze client Dr huis is echt smerig! Maar ja dat is niet anders hoop dat ik er snel weer wg ben..

6. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    @All
    Ik moet strak ook weer werken. Weekend ook. 3 avonddiensten op rij! Pff zie er tegen op. Vannacht wel redelijk geslapen. Ik ben vooral misselijk smorgens.
    Ik zit nu lekker in bad! haha, laptop op een plankie, ideaal! Ff relaxt bijlezen.

Kan iemand mijn echo datum veranderen? ik moet 24 jan ipv 25.

Kan iemand mij ook zeggen hoelang ik zwanger ben? Want op internet is het telkens wat anders. Laatste ongi begon 2 dec.

@Jane
    Ik MMM maar alleen clomid nodig gehad. In totaal 1 jaar geprutst lukte dus niet en werd haast nooit ongesteld. Daarna diagnose zie handtekening. En daarna ging het heel rap, hadden we ook niet verwacht!

7. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Ja veerr ik weet het blondje kon de lijst niet vinden hihi. Zat heel ergens anders.
    Maar ik ben er Gezellie :)

Hier ook slecht geslapen en beetje misselijk vandaag maar goed blijf denken is voor een goed doel toch...

8. Zhilla

Zhilla Actief lid

2 apr 2012
    303
    0
    16
    Ik werk fulltime
    Leeuwarden
    Goedemorgen meiden,

Hier maar weer eens een berichtje van mij :)

Alle nieuwe zwangere meiden.. Gefeliciteerd!!

Hoe gaat het met iedereen? Nog last van rare kwaaltjes? Ik mag niet klagen meestal rond de middag krijg ik een weeig gevoel en heel af en toe een beetje misselijk. Wat gerommel onderin mijn buik, maar verder niks. Ik voel wel dat mijn weerstand wat laag is, dus weer veel fruit en groente eten.

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hey dames!

Welkom nieuwe meiden, gezellig en gefeliciteerd!!

Hier ook slecht geslapen en gelukkig ook weer misselijk. Gisteren was alles weg. En ik weet dat dat kan en normaal is, maar t is en blijft spannend ;)

10. Zhilla

Zhilla Actief lid

2 apr 2012
    303
    0
    16
    Ik werk fulltime
    Leeuwarden
    Haha inderdaad, we zijn blij met de kwaaltjes ;) Dan weten we dat het Hcg hormoon goed zijn werkt doet ;)

Slecht slapen heb ik ook. Ben heel erg vaak wakker. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dat niet zo erg, jullie wel??

11. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Jawel ik heb bij al mijn zwangerschappen slecht geslapen.. :)

12. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Heb voro vannacht alleen maar slecht geslapen. Nu eindelijk goed. Zal wel uitgeput geweest zijn :p

13. Zhilla

Zhilla Actief lid

2 apr 2012
    303
    0
    16
    Ik werk fulltime
    Leeuwarden
    Hahaja op een gegeven moment kan je echt niet en val je als een blok in slaap. Ik hoop daar vannacht op. Vanavond eerst werken van 17.00 tot 21.00. Pfff geen zin in :(

Ik loop sinds 1 januari met een glimlach van oor tot oor. En ik wil dat de hele wereld het weet. Maar nog 7 of 8 weken volhouden :p Hebben jullie het al aan iemand verteld?

14. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja aan onze ouders :) Bij mijn eerste 2 hebben we het meteen verteld aan de hele wereld! Maar nu even geheimpje is ook wel heel leuk ♥

15. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik val moeilijk in slaap maar als ik eenmaal slaap slaap ik heerlijk.
    Moet ook bekennen dat als ik thuis kom van t werk en een bak koffie te hebben gehad voor minimaal 2 uur mijn bed induik.

16. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hahaha Jane begrijpelijk! Helaas lukt me dat niet met 2 kornuitjes van 3,5 en 14 mnd ;) Vandaag is manlief de hele dag weg en komt pas laat thuis. En dan heb ik straks ook nog mijn neef en 2 nichtjes over de vloer! Gezellige boel hahahaha! :D Ach ik werk in de kinderopvang, dus ik vind het heerlijk ♥

17. Zhilla

Zhilla Actief lid

2 apr 2012
    303
    0
    16
    Ik werk fulltime
    Leeuwarden
    @babbelbol;hoe reageerden je ouders?? Een geheimpje hebben is inderdaad leuk, maar ik vraag me altijd af of mensen het aan me zien. Ik loop ineens met een glimlach van oor tot oor, 12 uur per dag :p

@jane1981; dat zijn altijd de lekkerste slaapjes. Na het werk en bij mij meestal op de bank haha.

Bij mij vorige zwangerschap had ik na week 10 veel last van dromen s'nachts.

18. Zhilla

Zhilla Actief lid

2 apr 2012
    303
    0
    16
    Ik werk fulltime
    Leeuwarden
    Dat word een gezellige boel bij je thuis. Maar dan blijf je in ieder geval wel wakker :)

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Onze ouders reageerde superleuk! Ze waren heel blij. Volgende week vertellen we t mijn broer en onze zussen. Dat wilden we nu niet doen, omdat vandaag op 4 jan, 2 jaar geleden mijn zus' schoonvader is overleden door zelfdoding. Dus dat vonden we niet passen zeg maar... Dan wachten we liever nog een weekje.

Ik heb vannacht gedroomd over ons kindje. We twijfelden nog een beetje over de namen, maar ik heb nu gedroomd over een naam. Heel bijzonder... Een unisex naam overigens ;)

20. Zhilla

Zhilla Actief lid

2 apr 2012
    303
    0
    16
    Ik werk fulltime
    Leeuwarden
    Jeetje heftig! Kan me goed voorstellen dat jullie dan wachten en het op een andere datum vertellen.

Dat is bijzonder dat je over een naam hebt gedroomd. Vind je vriend de naam ook mooi?? Mijn vriend kwam gisteren ineens (uit het niets) met een meisjesnaam. En ik vind de naam geweldig. Scheelt weer zoeken haha.

Deel Deze Pagina