Zo hier dubbel goed nieuws dit jaar! Mijn man zat sinds 1 december thuis zonder werk.. Maar hij mag maandag weer beginnen met werken!!!!!!
Saja87, dat is zeker dubbel goed nieuws!! Gefeliciteerd en gefeliciteerd!!! Voor jullie begint 2013 ook geweldig
Oh heerlijk Zhilla! Zo hadden wij t met de naam van onze zoon. Was in 5 min gepiept hihi. Nu hadden we 3 namen: a, b en c noem ik ze even. a hadden we al voor we zwanger waren. b en c kwamen er bij en passen net ietsje mooier in het rijtje namen van onze andere 2 kindjes. Mijn voorkeur was: B-A-C En mijn mans voorkeur: C-A-B Dus A vinden we allebei even mooi en hebben we al zo lang in ons hoofd... Dan past ie maar iets minder mooi in het rijtje, het grootste deel van hun leven leven ze toch zelfstandig Mijn zoon en dochter hebben allebei een een-lettergreep naam met een i in het midden. Naam C heeft dat ook. Die is ook unisex. Naam B is voor een meisje en heeft een i, maar wel 2 lettergrepen. Naam A is met een A en 2 lettergrepen dus heel anders wel. Maar ook mooi vind ik. Snap je t nog???
Wij hebben eindelijk een meisjes naam gevonden! Lang over na moeten denken dit omdat we van aparte namen houden die je niet dagelijks hoort. Dus dat werd een lastige. Maar we hebben hem gevonden en zijn er heel blij mee! (Overigens is het officieel een jongensnaam maar ik vind hem voor een meid veel mooier!!!)
Wij zaten in de MMM na mijn vmk....ik heb Pcos waardoor ik teveel eitjes aanmaak die niet groot genoeg werden. ben nu zwanger geworden met Clomid Wij zaten dus nog maar in het begin van de MMM, maar wel met veel afspraken, metingen, echos, bloedprikken...... gelukkig was het na de 2e ronde clomid al raak
Ja wij ook Helaas bij zoonlief geen internet ofzo gecheckt en een superleuke naam gekozen die daarna ineens immens populair werd Vind ik nog altijd jammer, maar ach! Mijn dochtertje heeft ook een jongensnaam Zo Stoerrrrrr
Ja mijn zoontje zijn naam is in 2011 maar 7x gegeven haha. En de naam die we nu hebben voor een meid in 2012 maar 1x hahaha
Welkom alle nieuwe zwangeren Wij hadden wel namen, maar nu het opeens echt is gaan we nog even goed brainstormen hihi
Wij hebben ook al namen maar zal nog wel veranderen Ben alweer druk aan het spitten in ieder geval haha. Hier aan ouders verteld en een vriendin. Vanavond vertel ik het nog aan een andere vriendin! Mijn zus vertel ik het ook zodra ik haar zie hoor.
Wij vertellen het pas na een goede echo... de vorige keer ook niks gezegd, dus niemand weet van onze vmk....
Dag dames Even een vraagje net de uitslag van mijn HCG gekregen dit was 260 op 4w en 4d... Is dit te laag? Graag een paar reacties ben zo ongerust...
Oh Dooo ik weet het echt niet meid, hebben ze dat er niet bijverteld dan??? Vind ik ook wel raar Bel je gyn gewoon meissie!
Snap ik ook... Ik voel dat anders, ook al gaat het mis, dan nog wil ik het kindje gevierd hebben met mensen die ik lief heb. Ik heb de steun ook nodig mocht het misgaan. Voor mij voelt het anders alsof het er niet is geweest. Of dat het alleen maar verdrietig was, en heb ik de fijne vrolijke kant niet gedeeld... Maar dat is heel persoonlijk denk ik . Het is goed het zo te doen als goed voor je voelt. Je kunt hierin niet fout of goed doen, alleen maar zo goed mogelijk en je gevoel volgen!
Goedemiddag dames, Ik kom me hier ook voorzichtig aanmelden. Voorzichtig omdat onze 2e zwangerschap in een vroegtijdige miskraam eindigde. Augustus 2008 zijn wij ouders geworden van een zoon na ruim 2 jaar oefenen. In april 2010 gestopt met de pil en in december bleken we zwanger te zijn. In januari 2011 dus een miskraam gehad. Omdat we niet snel weer zwanger raakten zijn we september 2011 doorverwezen naar het ziekenhuis waaruit bleek dat mijn man sterk vermindert vruchtbaar is. Juni 2012 zijn we gestart met IUI, maar na 3 pogingen zijn we gestopt vanwege stress. Het werd er niet gezelliger op thuis zeg maar. De keus gemaakt als het komt dan moet het zo zijn en nu dus ruim 5 weken zwanger. 23 Januari de echo. Spannend want de vorige echo was er geen hartje te zien... Nu ziek, koorts, moe en keelpijn. Bah... Iedereen trouwens super gefeliciteerd!
Ze vertelde me dat het aan de lage kant was en dat ik maandag zeker opnieuw moest komen.'. Vrijdag 11 Jan mag ik naar de gyne... Ik heb gewoon veel duimen nodig denk ik
Meis nog geen reden tot zorg. Hcg wisseld bij iedere vrouw, ik had bij mijn bbz een waarde van 22 bij 4 wkn, zelfs daar zagen ze nog weinig zorgen aan. Pas als je hcg niet verdubbeld moet je je zorgen maken. Wanneer moet je weer bloed prikken?