1-15 september mama's.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annie1979, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Zo ik bijna klaar.
    Heerlijk weekend, morgen komt onze nieuwe tv.
    Andere was niet goed meer en nu mooie aanbieding dus morgen breed kijken.
    Is een 60 inch geloof dat dat erg groot is?

2. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Oh wat veel meiden met een rugzakje...
    Ik duim voor iedereen dat we allemaal plakbeebs hebben!

3. vrouwtje80

vrouwtje80 Actief lid

15 mrt 2008
    325
    0
    0
    Genoeg geshopt, ga even sportief doen. Iedereen een prettig weekend toegewenst! Veel plezier morgen met je nieuwe tv jane! 60 inch is huge! Hebben wij direct een nieuwe woonkamer nodig!

4. Littlejoy

Littlejoy Actief lid

29 dec 2012
    438
    0
    0
    Hallo dames, ik ben ook in september uitgerekend.
    Helemaal blij ben ik en misselijk ;)
    Heb al een prachtige dochter van 6 dus die krijgt een big smile als ze weet dat ik GROTE zus wordt.

Even kijken hoe we dat gaan vertellen en wanneer, iemand een idee?

5. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Tbtje, yeah heb jou ook gemist. Leuk gehad?
    Littlejoy, welkom en gefeliciteerd!
    Dooo, irritant zo voor het weekend.
    Pruts, heftig verhaal zeg. Dit moet een plakbeeb zijn!

Vanmorgen mvm geweest. Dikke vette streep, zelf dikker dan controlestreep. Ik mag gelijk beginnen met potten vullen. Had ze gisteravond moeten hebben, bleef gaan.
    Ik denk dat ik iedere avond de lijst bijwerk tenzij een ander het doet.
    Zit nu weer met een zieke dochter. Twee weken geleden ook al en nu weer tegen 40 graden aan.

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Annie beterschap met dochterlief en gefeliciteerd voor de knaller van Mvm!!

Ja veel meiden met een rugzakje... Ik niet :) althans niet qua zwanger wórden. Voel me erg gezegend maar soms ook wel lullig. Stom, ik heb gewoon geluk gehad, maar is niet anders...

Little Joy: Gefeliciteerd leuk!! En welkom! Idee: Ik heb toen bij mn dochter een foto van mn zoontje gemaakt en met photoshop in zijn ogen heel klein 'grote' en 'broer' gezet. En er bij geschreven: 'Kijk eens in de poppetjes van mn ogen!'
    De grote foto's uitgeprint bij de Hema, ingelijst en aan iedereen gegeven. Erg leuk!

Nu hadden we een gedichtje :) Zelf gemaakt ;)

7. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ik zal de foto even spammen, w8 ff

8. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    De foto

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ogen vergroot

10. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Je kunt t nu niet zo goed zien, maar er staat met bruin 'grote broer'in dus :) In t echt zag je het goed :)

11. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Leuk idee maar zie het nu inderdaad niet!
    Ik ben nu voor het eerst zwanger, maar als ik al die meiden met mk's e.d. zie hier vind ik het wel een beetje eng. Komt zo vaak voor of iedereen zit hier toevallig :) toch is de kans 10 procent heb ik gelezen dus 90 procent kans dat het goed gaat. Daar hou ik me maar aan vast :)

12. Fritsie

Fritsie Actief lid

11 dec 2012
    352
    8
    18
    NULL
    NULL
    Vannacht werd ik wakker met de volgende theorie:

Tijdens mijn fm had ik 2 eitjes die op springen stonden, volgens de gyn 75% kans dat ze beide zouden springen.
    Stel dat ze beiden zijn gesprongen, en er word er 1 bevrucht. 'Loost' je lichaam dan het onbevruchtte eitje? Of kan zoiets oplossen?

Niet dat het wat uitmaakt, maar ik vroeg mij dit af. Waar je allemaal wel niet wakker van kan worden ;)

13. Zhilla

Zhilla Actief lid

2 apr 2012
    303
    0
    16
    Ik werk fulltime
    Leeuwarden
    @Babbelbol; wat een leuke manier om te vertellen dat jullie zwanger waren.

Wij hebben mijn ouders bij onze vorige zwangerschap een fotolijstje met het volgende gedicht gegeven:
    je kunt me nog niet horen
    je kunt me nog niet zien,
    maar rond .... word ik geboren,
    mag ik dan in dit lijstje misschien?

Deze keer hebben wij het verteld met een positieve test in onze handen. Voor ons was het al speciaal genoeg dat we weer zwanger waren na alles wat we vorig jaar hebben meegemaakt.

Ik kon het niet laten en heb nog een testje gedaan haha. Hij riep me uit de la ;) En het was een knaller hoor. Binnen 2 seconden een dikke streep :D (foto staat op mijn profiel ;) )

@Veer; het gaat vaker goed dan fout. En hier zijn natuurlijk wel een aantal meiden die iets vreselijks hebben gemaakt, waaronder ik. Maar we moeten elkaar er door heen slepen en dan komen we er wel. Ik heb geleerd afgelopen jaar dat het belangrijk is om positief te blijven..

14. Zhilla

Zhilla Actief lid

2 apr 2012
    303
    0
    16
    Ik werk fulltime
    Leeuwarden
    @Fritsie; Ik heb daar geen ervaring mee, maar je zou toch denken dat als je twee eitjes hebt en ééntje is bevrucht dat je lichaam dan het andere eitje 'loost'. Of ze zijn allebei bevrucht, dan verlies je er natuurlijk geen één ;)

15. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Fritsie: kunnen ze niet allebei bevrucht zijn :p

Zhilla: positief blijven is inderdaad het enige wat we kunnen doen!

16. vrouwtje80

vrouwtje80 Actief lid

15 mrt 2008
    325
    0
    0
    He meiden!

Al eerder gepost dat ik erg onzeker ben. Nu weer een vraagje (sorry hoor) ben een koukleum en tijdens mijn vorige zwangerschappen had ik altijd lekker warm. Nu heb ik het ook kouder en sinds vanochtend minder last van mijn borsten. Gegoogled en dit zou een slecht voorteken kunnen zijn. Iemand hier ervaring mee, dat ze het eerst koud hadden en daarna een miskraam kregen. Sorry hoor, heb het niet meer...

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik heb het ook koud maar nog nooit gehoord dat dit kan duiden op een mk.. Dus kan je niet verder helpen sorry..

18. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Kun je beter niet op Googlen :) alle zwangere vrouwen zouden eigenlijk automatisch geen Google meer moeten hebben! Maar snap dat je er naar gaat zoeken en je zorgen maakt. Ik heb het ene moment ook meer last dan het andere moment. Het kan gewoon per dag verschillen. Heb ook gelezen dat je daar niet naar moet kijken het zegt niks.

19. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

19 okt 2012
    856
    0
    0

Ik had gistere ook de hele tijd koude rillingen en vandaag kan ik nog niet eens de verwarming in de auto verdragen :) een vrouwenlichaam is iets raars!

20. vrouwtje80

vrouwtje80 Actief lid

15 mrt 2008
    325
    0
    0
    ik weet het! Google zou verboden moeten worden;) Ben zelf ook wat verkouden (altijd in het begin van mijn zwangerschappen) dus misschien ligt het daaraan. Had me voorgenomen me niet zo druk te maken deze keer, maar ja de keer bij de echo hakte er diep in. Weet niet hoe vaak ik tijdens mijn laatste zwangerschap heb lopen janken dat het allemaal niet goed zat en er "loopt" niet toch echt een mooi mannetje rond. Baal gewoon dat ik mijn lichaam niet kan vertrouwen. Ging ik maar bloeden toen het misging, niet had ik helemaal niets door omdat ik toch al zo weinig symptonen had en dat maakt me dus gek.

Deel Deze Pagina