Zwangerschapslijst september Mama's Bevallingslijst Annie1979: 1 september - 33 jaar - tweede kindje Hoop 84: 1 september - 28 jaar - eerste kindje Liefjes: 1 september - ? jaar - ? kindje Saja87: 1 september - 25 jaar - tweede kindje Frutsel: 2 september - ? jaar - ? kindje Tbtje: 4 september - 20 jaar - eerste kindje Afspraken, controle & echo's 5 Mama's / Meisje / Jongen / Verrassing
Hallo allemaal! Ook ik wil me graag aansluiten bij de september 2013 mama's! Vandaag drie testen gedaan en die wezen uit dat het echt zo is!!! Wow, kan het niet geloven. Zo onwerkelijk nog!! Maar super leuk en super spannend! Mogen we allemaal super gezonde en mooie september 2013 baby's krijgen!
1-2 maar kan ook 2-3.. Tis een indicatie he meid niks om je druk om te maken Heeft te maken met de hoeveelheid HCG in je lichaam. En de een maakt meer hcg aan dan de ander. Heb je hem al in huis dan?
Nee man is nu naar de supermarkt! Hoop dat ze hem hebben bij de Jumbo! Anders misschien nog tijd om naar kruidvat te rennen!
Zeker!!! Man probeerde het nog uit mijn hoofd te praten, maar dat lukte niet Zie hem alleen wel weer zo eigenwijs zijn en er geen meenemen :x
Uhhh iets wat ie graag wilt of leuk vind whahaha. Of zeggen dat je je echt niet in kan houden smeek hem whahaha Zeg dat je je zo zwanger voelt dat je MOET testen whahahahaha