die test is wel van gister dat is dan wel een beetje vervaagd maar hoop dat jullie gelijk hebben. jane ja heb gister die van cb gedaan en die zei 1 2 weken zwanger maar heb gister heel internet afgestroomd omdat ik allemaal dingen van een miskraam zag en ik d8 dat nu het test streepje even donker als de controlle streep moest zijn vandaar dat ik ongerust ben.en vind hem wel een beetje licht voor 1 dag na nod.
Nee hoor meis, als je terug leest zie je dat ik ook even gestrest was omdat ik dacht dat mijn test niet donkerder werd. Ook de dag erna getest. Paar dagen later weer en toen was hij echt een stuk duidelijker. Ook cb geeft nu 3+ aan. Dus meis ga genieten en als je wilt testen moet je dat zeker doen maar laat er echt minimaal een dag tussen.
Goedemiddag! Honey, hij is gewoon duidelijk hoor. Onderste nu donkerder doordat die nog nat is. Ik wil weer thuis bevallen. Zou vorige keer naar zh gaan, maar bij 4 cm wilde ik niet meer. Vond het heerlijk om thuis te zijn. Ook ga ik weer voor fv. Had toen Nutrilon voor dochter, dus zal het wel weer worden. Tbtje, brug? Ik denk dat wij heel dicht bij elkaar wonen
Juffie: grappig we zijn allebei even oud en dezelfde dag uitgerekend! Ik heb ook gelezen 10 procent kans. Dus 9 keer zoveel kans dat het goed gaat! Ben je toevallig ook echt juf, ik wel namelijk dus dan zitten we helemaal in hetzelfde schuitje Noli: ben wel stiekem wat winkels ingelopen maar niks gekocht nog! Pruts: ja wij willen wel weten wat het wordt! Annie: ik woon vlakbij Dordrecht. 20 min rijden naar Zuid. Dus redelijk in de buurt. Ik ben geboren in Schiedam. Florabella: ik wil in het zh bevallen. Hoef die troep niet in huis hahah. En voeding wil ik gewoon borstvoeding gaan proberen. Jane: mooie test! Hier is het ziekenhuis ongeveer 10 minuten rijden! Honey: de test is wel wat donkerder hoor! En ik zou niet het internet afstruinen naar info over mks. Maak je jezelf alleen maar gek! Het loopt zoals het loopt. Extra googelen maakt de kans niet groter of kleiner. Maar snap de drang Pff zo ik ben eindelijk door alle paginas heen! Had gisteravond visite dus niet tussendoor kunnen kijken en net ook even weggeweest. Echt een hoop geklets
jane - oke doe ik, ik denk dat je gelijk hebt ga proberen nu niet meer te stressen ik ga nu een paar dagen w8 met testen want dat levert alleen meer stres op. ik kan tocch verder niks anders doen dan afw8ten.
Ja ik ook juf! Alleen wel een werkloze juf. Echt drama om wat te vinden momenteel Dus af en toe invallen alleen. Ben pas een jaar klaar met de pabo. Daarna wel fulltime kunnen invallen in een groep 3 tot de zomervakantie dat was wel erg fijn.
Onee, dan ben ik in de war. Er was iemand die toch 20 min van rotterdam vandaan woonde. Zie je, kan het nu al niet meer bijhouden allemaal
Bizar he?! Jaren geleden een groot te kort en nu geen werk kunnen vinden. Werk je bij een groot bestuur? Ik sta al 9 jaar voor de klas.