1-15 september mama's.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annie1979, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Een stuk of 5 scholen maar sommige wel meerdere locaties!
    Welke groep geef je les?
    Ik woon ook 20 min van Rotterdam maar denk de andere kant op, want ik woon geen 10 min vanaf Schiedam. Wel geboren dus maar niet getogen hoor. Was 1 jaar toen mijn ouders verhuisden.

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Mijn man komt uit een dorp 10 min van Schiedam vandaan...Daar ben ik nu naar onderweg voor een verjaardag..

3. mistymax

mistymax Lid

27 dec 2012
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff net als een gek tekeer gegaan tegen man en kinderen. Ben normaal heel makkelijk in huishouden, maar kan nu ineens geen rommel meer zien! Gelukkig herkende manlief de bui van de vorige zwangerschappen. Wordt nu al gek van de hormonen! En ben al 3 kilo aangekomen, da's toch ook niet normaal?

4. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Veerr, ik heb de kleutertjes. Heerlijk, dit is toch echt mijn ding.
    Ja jij woont de andere kant op.
    Saja, door de tunnel?

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Uhh tunnel nee mn man komt uit Maasdijk de andere kant op hihi

6. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Leuk! Bij mij is alles behalve kleuters wat meer mijn ding :p
    Gelukkig maar dat iedereen andere voorkeuren heeft, anders werd het helemaal lastig om een baan te vinden :p

7. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Oh daar kwam onze trouwauto vandaan volgens mij.

8. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Nou he?! Vind alles t/m groep 4 leuk. Dit is wel mijn voorkeur. Groep 3 ook wel maar mogen geen parttimers.

9. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Groep 3 is wel leuk maar wel moeilijk vind ik!

Hier weer lekker op de bank gecrasht. Ben echt zo moe steeds. Wilde toen ik net wakker was al weer slapen eigenlijk :p maar heb ook weer geen zin om te slapen! Lekker dubbel he :)

10. mixedbeeb

mixedbeeb Actief lid

25 mrt 2009
    356
    0
    0
    Meiden wat wordt er gezellig veel gekletst!
    Bij ons wordt het bevallen in het ziekenhuis, heb een medische indicatie, zou er zelf sowieso voor kiezen, vind het een veilig idee zeg maar.
    Verder bv proberen, maar liep niet zo lekker bij onze oudste dus ik zie wel hoe dat gaat.

Hier ook in het westen aan de kust, en Saja het zou kunnen dat we allebei in hetzelfde ziekenhuis bevallen denk ik...
    al zou het ook nog kunnen dat we naar het universitair ziekenhuis gaan, maar daar ben ik nog niet uit, eerst maar een goede echo op de 30e

En Veerr dat is zo herkenbaar, ook zo moe, maar slapen is ook niet echt mijn ding nu zeg maar, kan 's avonds ook niet slapen...

11. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik loop ook nog in huispak. Dochter ook nog ziek, dus lekker lui.
    Ik heb gister Floradix tabletten gekocht. Dit kreeg ik als tip bij vermoeidheid. Vriendin gebruikt het tegen misselijkheid. Zijn gewoon tabletten met ijzer en geschikt voor tijdens de zwangerschap. Schoonzus heeft er veel aan gehad. Ik ben benieuwd. Ben nu ook zo moe!

12. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook zo dood moe vandaag en koud.. maar ik moet zo helaas weer aan het werk. Buiten dat merk ik bijna niets momenteel. Wel goed geslapen vannacht daar ben ik blij mee. Het valt me nog niet mee om het niet te zeggen tegen anderen! Ik zou het zo graag willen delen maar doe het nog niet hoor!

Wat kunnen jullie met zijn alleen schrijven zeg! Ik heb al weer zoveel gelezen maar leuk! En dank voor de antwoorden. Tot morgen maar weer.

13. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Heb de laatste 2 nachten ook eindelijk goed geslapen. Pas na 7 uur slaap wakker om te plassen echt heerlijk en daarna gewoon weer verder kunnen slapen.
    Ben ook echt aan het lanterfanten deze week. Amper wat aan het huishoudenggedaan. Zo gaar!

14. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Haha ik werd om 6 uur wakker omdat ik moest plassen. Mvm is blij met me. Bijna een halve fles met ochtendurine. Wat moest ik nodig zeg!

15. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Haha ja bij mij is het ook echt veel dan. Maar mvm komt maandag pas dus die hebben er weinig aan!

16. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Zo... hier is t middag dutje weer gedaan! ;) Nu echt maar eens van de bank afkomen en iets aan t huis doen... krijgen eters vanaaf, en de hond wil denk ik ook nog ff naar buiten ;)

Tot vanavond maar weer! ;)

17. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Als je t over de duvel hebt....

Mvm heeft gebeld, maandag komt ze.

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik ga in Den Haag bevallen in het rode kruis ziekenhuis

19. mixedbeeb

mixedbeeb Actief lid

25 mrt 2009
    356
    0
    0
    Als het niet het univ. Zkh wordt,ik ook in rode kruis,

20. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Ik wil weer proberen thuis te bevallen bij de eerste thuis begonnen uiteindelijk toch ingestuurd. Ga het wel weer proberen en ziekenhuis is op 5 min afstand.
    En borstvoeding is bij de eerste ook gelukt hopelijk nu ook weer.

Gaan het vanavond mn schoonouders vertellen. Hoop dat ze beetje leuk reageren. We zitten financieel niet in de beste situatie en daar kunnen ze nog weleens prut door reageren. Gelukkig reageerde de rest goed.

Deel Deze Pagina