Nee, het was/is ontzettend druk in de supermarkt zei ie... Dus heb nu gevraagd of ze testen hebben, anders ga ik snel naar kruidvat (maar eigenlijk geen zin in, want zit nog in pyama )
aaaah ze hadden ze niet :x En het regent hier heel hard dus daar moet ik door als ik naar kruidvat wil... Damn, moeilijk!
Zwangerschapslijst september Mama's Bevallingslijst Annie1979: 1 september - 33 jaar - tweede kindje Hoop 84: 1 september - 28 jaar - eerste kindje Liefjes: 1 september - 30 jaar - eerste kindje Saja87: 1 september - 25 jaar - tweede kindje Frutsel: 2 september - ? jaar - ? kindje Tbtje: 4 september - 20 jaar - eerste kindje Afspraken, controle & echo's 6 Mama's / Meisje / Jongen / Verrassing
Welkom Tbtje, gezellig en gefeliciteerd. Ik heb de nieuwe goede lijst er weer bij gezet. Gegevens Liefje en aantal mama's was niet compleet. @Liefje: Weet je mannetje nog niet dat je zwanger bent dan?! @Saja: Vorige zwangerschappen ook mee gedaan met MvM? Goed doel, maar zou gek worden van het vullen van de potjes.
Ja vorige zwangerschap ook gedaan voor een goed doel pies ik wel XD. Ze hebben nu een extreem te kort hier aan dus wil toch weer mee doen dan mezelf er maar weer toe dwingen om te plassen. Maar ken zoveel meiden die afhankelijk zijn van die medicatie dat ik het mezelf kwalijk zou nemen als ik niet mee doe
Dan vang ik het niet op. Dus alleen op de dagen dat ik thuis ben. Ze verwachten ook niet dat je kannen volplast hoor whahaha
Vind het echt een goed doel, maar ben veel de deur uit en weet niet of ik het tot 16 weken zie zitten. Ik denk er nog even over na. Begint met 6 weken dacht ik.
Ja toen ik zwanger was van m'n zoon werkte ik fulltime dus kon ik ook alleen in het weekend doen. Vaak 3 of 4 x plassen op een dag dus was ook niet veel.
Zwangerschapslijst september Mama's Bevallingslijst Annie1979: 1 september - 33 jaar - tweede kindje Hoop 84: 1 september - 28 jaar - eerste kindje Liefjes: 1 september - 30 jaar - eerste kindje Saja87: 1 september - 25 jaar - tweede kindje Frutsel: 2 september - 28 jaar - tweede kindje Tbtje: 4 september - 20 jaar - eerste kindje Afspraken, controle & echo's 6 Mama's / Meisje / Jongen / Verrassing
Het is nog erg vroeg om over na te denken.. Maar weten jullie al waar jullie willen gaan bevallen? Thuis ZH of kraamhotel?
Thuis. Eerste keer zou ik naar zh gaan, maar wilde niet meer. De vk zei dat ik bij een volgende waarschijnlijk het zh niet zou redden.
Heb jij ook zo'n snelle bevalling gehad? Ik heb er 4,5 uur over gedaan van de eerste tot de laatste wee. Alleen ik mag niet thuis bevallen. Dus ik twijfel tussen het kraamhotel en ZH. Van mn zoontje ook in het ZH bevallen omdat ik ingeleid werd met 34.3