moeten jullie dit berichtje eens lezen stond bij babynamen moest wel effe lachen toen ik dit las. Heey dames! Vriendlief en ik hoorde een naam op tv..... Apart maar wel leuk. Jullie kennen het vast. Dynamo Wat vinden jullie hiervan? Wij zijn nog niet zwanger hoor..... Maar kwamen dit tegen......
Dankjewel honey! @babykamer: klinkt raar maar wij hebben onze babykamer deze week via marktplaats verkocht. Maar geen nood, we hebben er mog een. Mijn oudste was 19 mnd toen haar zusje kwam dus hebben we destijds een kamertje via mp voor 60 euro gekocht en opgeknapt en nu weer voor 130 verkocht. Goed gedaan dacht ik zo. Onze jongste krijgt binnenkort ook een groot bed dus kan de baby in het ledikantje. Ik heb trouwens enorm getwijfeld welk kamertje te verkopen , vond het opgeknapte kamertje minstends zo leuk als de dure van de Babydump. Maar ja, bij de eerste wilde ik alles nieuw...
Haha ook geen naam voor ons. Wij hebben het kamertje nog compleet op zolder staan. Hebben we van vrienden gekregen. Zij hadden het nieuw gekocht en er zou geen 2e meer komen, dus konden wij het overnemen. Ik wil nu wel echt een jongens of meisjeskamer maken. Hadden het bij de 1e erg neutraal gehouden. Nieuwe zwangere dames GEFELICITEERD!
Ladys thx voor de verwelkoming Jullie ook al een abbo op de wc...pfff Heeft iemand al ervaring met de 7 weken echo?
Ja hier een dubbel abbo op de wc.. De ochtend voor spugen en plassen en de rest van de dag+avond+nacht alleen plassen..
Dynamo... Echt een naam voor een energiek kind Dat kun je je kind toch niet aan doen man. What's next? Spaak? Fietsbel? Reflector?
Wij hebben de jongensnaam al 4 jaar op de plank liggen en de meisjesnaam staat ook al zo goed als vast. Nu alleen nog een baby
Nieuwe dames, welkom en gefeliciteerd! Pfff namen, lastig. Wij houden van korte namen. Wil het wel laten passen bij naam van dochter.
een meisjes naam heb ik al maar een jongens naam vind ik zo moeilijk zou het echt niet weten, we willen wel een stoere naam.