Nou mijn dag is het vandaag niet hoor... Ben de hele dag alleen... En net echt flinke steken in mn zij gehad... Erg pijnlijk! Ik ga nog even in bed liggen, want ik voel me echt kl*te nu! BAH!
dames wat lees ik nu allemaal..... weer sterretje erbij... hier vandaag rotdag gehad veel moeten doen en was zo misselijk dat alles draaide eten hielp niet begon alleen maar te zweten bah als het maar een goed teken is...
Sterkte LV83!! Hier vandaag hard gewerkt, maar voelde mij top! Zometeen met ml lekker onder een dekentje op de bank een film kijken. Worden jullie ook op de vreemste tijden wakker s'nachts? Hier wel en een trek wat ik dan heb
@lv sterkte meisje @doo veel succes morgen met het bloedonderzoek, hopelijk krijg je de resultaten snel binnen en zijn ze goed gestegen @veratje: fijn dat je zo goed bent geholpen en dat voor een zondag. Bij ons is het na 17u en in het weekend piep @dopen; ben zelf katholiek opgevoed (mijn man niet) en zijn wel getrouwd voor de kerk, toen mijn oudste geboren werd wilde mijn moeder graag dat hij gedoopt zou worden. Wij hebben dat niet gedaan, je belooft dan toch dat je het kind opvoedt in de leer van god en die belofte kan ik niet maken. @hier: ben net zo stom geweest om vlees te eten wat niet meer goed was. Nou maar hopen dat het geen gevolgen heeft.
Kwamen er pas halverwege achter dat het vreemd smaakte, dus ja maar een paar stukjes maar is het niet zo dat er nu nog geen bloedband is en dat het hopelijk wel meevalt? Ben er overigens zelf niet ziek van geworden. ML ook niet maar die is nu niet zo blij met me omdat ik beter moet opletten volgens hem. Alsof ik daar voor kies
Ik durf er geen uitspraak over te doen. Maar volgens mij zal het wel meevallen. Kan gebeuren hoor. Denk dat zwangeren wel ergere dingen hebben binnen gekregen.
vrouwtje- ja klopt in het begin is er geen bloedband weet wel niet precies tot hoelang d8 2 a 3 maanden. dus denk ook dat het wel meevalt.