Nee het eerste gesprek bij de verloskundige word een intake genoemd. Hier gaan ze wat dingen met je door nemen ( zoals vragen of je ooit een geslachtsziekte hebt gehad hoeveelste zwangerschap het is hoe je vorige zwangerschap verlopen is of je medicijnen slikt drugs gebruikt/drank of je rookt enzo en of je bv of fv wilt geven) Duurt vaak 20 min. Dan gaan ze je bloeddruk meten en je wegen en meer niet. Bij de volgende afspraak rond de 13/14 weken gaan ze kijken of je het hartje kunt horen..
Hoihoi...heb redelijk bijgelezen...kletskousjes @inne en LV sterkte meiden...wat een vreselijk nieuws @buikpijn en ongi krampen heb ik bijna niet meer. steken in mijn rechterzij wel. ontzettend moe...vandaag meer geslapen dan wakker geweest hihi. en vandaag voor het eerst ontzettend misselijk geweest @wc..ik ga ook vaak kijken hoor...heb veel afscheiding en heb soms het gevoel dat het er gewoon uitloopt..dan ga ik altijd meteen kijken @Eten...gelukkig heb ik nog geen vreetbuien haha. het eten staat me juist heel erg tegen... k ga weer slapen, kan mn ogen niet open houden hihi
bij mijn eerste: plop echo erin oke goed tot volgende keer denk vijf min werk tweede echo: bloeddruk en gewicht plop echo, niet goed, je krijgt curretage punt. edit: was even verduidelijking van houthakker gyn
Jeetje tbtje dat is ook niet fijn! Ik ben wat dat betreft zo blij met mijn vlk ( heb er 4 ) Ze zijn zo lief! En nemen ook echt de tijd voor je.
als het goed gaat dan is hup en vooruit wel leuk maar als het niet goed gaat is dat minder ... mag wel eens meer aandacht aan worden besteed, maar tja zo zijn ze eenmaal in belgie...als er iets moet gebeuren wel snel zonder veel poespas...
kwam heel erg aan toen ja... maar kzie dan maar het positieve erin werd wel na 2 dagen geholpen... maar las hier pas eens over dat je opties hebt...
Jeetje, Lv en Inne, heel veel sterkte meiden! Hoop dat jullie snel weer van een wonder mogen genieten. Veratje, fijn dat je gelijk kon komen en zo goed geholpen werd. Hier weer een vermoeide dag gehad. Weinig gedaan en zo gaar als wat. Ben benieuwd hoe ik me morgen voel. Kleine meid weer naar psz, dus rennen vliegen haasten. Verder weinig last gehad. Wel een beetje bandenpijn.
Wat een gezellige boel hier zeg! @dopen: ik ben zelf christelijk opgevoed en gedoopt maar mijn ouders hebben me verder vrij gelaten wb. geloof. Mijn man is anti-god dus onze meiden zijn ook niet gedoopt, hoefde voor mij ook niet, je moet er samen achter staan. Ze gaan wel naar een christelijke school btw, vind het wel belangrijk dat ze iets van het geloof meekrijgen, maar ze mogen er mee doen wat ze willen. @vlindertjes: wat ontzettend k*t voor jullie zeg! Heel veel sterkte! @steken/bandenpijn: ik herken het ook al van mijn vorige zwangerschappen. Er gebeurd vanalles in mijn buik. @het geslacht willen weten: dit keer zeker weten van wel!!! Ik heb me nu al 2 keer voor de gek gehouden. Was bij mijn beide dochters voor 99% er van overtuigd dat het een jongetje was. Maar wilde het toen niet weten. Nu dus echt wel! Waarschijnlijk zal dit de laatste zijn en dan heb ik dat ook eens meegemaakt. @afspraak vk: ik bel deze week wel een keer naar de gyn. Ik heb een keizersnee gehad bij de eerste dus ik moet sowieso in het zkh bevallen. En ik heb bij beide zwangerschappen de hele zwangerschap een hoge bloeddruk gehad en aan de medicatie gezeten. Ga er vanuit dat het dit keer weer zo gaat dus dan maar meteen naar de gyn. @hier: morgen wordt mijn oudste meissie alweer 4 jaar! Kan het gewoon niet geloven dat het alweer 4 jaar geleden is dat ik nog rondwaggelde in afwachting tot de geplande keizersnee. T. lag in stuit. Gisteren hebben we haar feestje gevierd, morgen gaan we nog naar een indoorspeeltuin en dan gaat ze dinsdag voor het eerst naar school! Het gaat zo snel!!! Zo, ik ga m'n bedje opzoeken. Slaap lekker allemaal! Ga morgen nog een keertje testen. Ik heb alleen nog lichte lijntjes gehad (was vroeg met testen) en ik wil ook nog een knaller!
Sorry... Dacht dat ik het kon. Heb hemvoor de duidelijkheid even weggehaald. Wil iemand mijn leeftijd toevoegen? Ben 30
♥ Zwangerschapslijst september Mama's ♥ Bevallingslijst annie1979: 1 september - 33 jaar - tweede kindje Liefjes: 1 september - 30 jaar - eerste kindje Saja87: 1 september - 25 jaar - tweede kindje Bellybell: 1 september - 26 jaar - tweede kindje Frutsel: 2 september - 28 jaar - tweede kindje Liekj: 2 september - 24 jaar - eerste kindje NoLi: 2 september - 25 jaar - eerste kindje Veratje: 2 september - ?? jaar- eerste kindje Mistymax: 3 september -29 jaar -derde kindje ano: 3 september - 28 jaar - tweede kindje Tbtje: 4 september - 20 jaar - eerste kindje Ior: 4 september - 27 jaar - eerste kindje bianca1374: 4 september -38 jaar-derde kindje Liefde 1987: 4 september - 25 jaar - eerste kindje Fritsie: 4 september - 27 jaar - eerste kindje Firsttimemom: 5 september - 26 jaar - eerste kindje Eitje85: 5 september - 27 jaar - eerste kindje Sanwes: 5 september - 26 jaar - eerste kindje Inge88: 5 september - 24 jaar - tweede kindje Jane1981: 7 september - 31 jaar - derde kindje ** KiGekko: 7 september - 26 jaar - eerste kindje Babbelbol: 8 september - 31 jaar - derde kindje Tommatje: 8 september - ? jaar - tweede kindje Veerr: 8 september - 25 jaar - eerste kindje vrouwtje80: 8 september - 32 jaar - derde kindje Pruts27: 8 september - 33 jaar - tweede kindje Juffie87: 8 september - 25 jaar - eerste kindje Dooo88: 9 september - 24 jaar - eerste kindje Steefsel: 9 september - 26 jaar - tweede kindje Dotjes: 10 september - 23 jaar - eerste kindje Zhilla: 10 september - 30 jaar - tweede kindje * Jill85: 10 september - 27 jaar - eerste kindje Jtje83: 10 september - 29 jaar - derde kindje Charlie78: 10 september - 34 jaar - tweede kindje Mamadaisy: 11 september - ? jaar - derde kindje Mixedbeeb: 11 september - 31 jaar - derde kindje Mi Vida: 11 september - ?? jaar - ?? kindje honey23: 13 september - 24 jaar - eerste kindje Koetje: 13 september - 30 jaar - derde kindje LizzyWizzy: 14 september - 30 jaar - eerste kindje Florabella: 15 september - 31 jaar - tweede kindje KiDoNe: ? september - 25 jaar - tweede kindje Littlejoy: ? september - ? jaar - ? kindje Emm82: ? september - ? jaar - ? kindje Afspraken, controle & echo's Dooo88 11 januari intake + echo KiGekko 11 januari echo Bellybell 14 januari echo zh Liekj 15januari intake Jane1981 16 januari echo Liefjes 16 januari echo/23 januari intake Sanwes 17 januari echo Liefde 1987 17 januari intake + echo Tbtje 18 januari echo honey23 18 januari echo Veratje 21 januari echo Mi Vida 21 januari echo annie1979 22 januari intake Jane1981 , 22 jan. echo onder voorbehoud KiDoNe 22 januari intake + echo NoLi 22 januari intake + echo Saja87 23 januari intake + echo Fritsie 23 januari intake + echo Zhilla 23 januari intake + echo Mistymax 23 januari intake + echo Babbelbol 23 januari intake + echo Pruts27 23 januari echo annie1979 24 januari echo Jill85 24 januari echo firsttimemom 24 januari intake + echo Jane1981 28 jan. echo+ intake Inge88: 29 januari intake + echo Dotjes 30 januari intake + echo LizzyWizzy 30 januari echo mixedbeeb 30 januari intake + echo Liekj 8 februari echo. vrouwtje80 11 februari intake + echo 44 Mama's / Meisje / Jongen / Verrassing ☆Sterretjes☆ Pinkiepink: 4 september - 31 jaar - tweede kindje Lv83: 4 september - 29 jaar - eerste kindje Inne: 6 september - 28 jaar - tweede kindje Iedereen mag de lijst aanpassen, maar wel zonder quote. Anders is de lijst niet meer bij te werken. Wil je op de lijst? Geef je uitgerekende datum, leeftijd, echo door en laat weten je hoeveelste kind het is.
Zo nu klopt ie weer... Geen idee hoe het kwam maar bij mn vorige post stonden de vlindertjes er niet meer bij :S