1-15 september mama's.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annie1979, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    pas wel een beetje op met olie, dat je darmen niet helemaal lui worden... us een beetje kan geen kwaad maar niet teveel van dat goedje...

hier weer misselijk bah vorige keer niet zoveel last van gehad... hopelijk alles goed want zit er over in...

2. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Is toch juist een goed teken misselijk zijn? Zijn er volop hormonen aan de gang.

3. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    even men hart luchten: schoonzus heeft baby daar wordt alles voor gedaan tot strijken aan toe:$ (door schoonmoeder) en als meneer nachtdienst heeft wordt er op het kindje gepast... maar ze gaan in september op vakantie en wat kunnen wij doen??? op de hond passen (niet in ons huis maar moeten dannaar daar om hond uit te laten):x ben pissed off voor hun alles gedaan en voor ons?? bah haat zulke mensen...

4. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    tja veerr maar kheb ma gehad en was toen soms misselijk... dus zegt ook jammer genoeg helemaal niets..... (ben toen een keer niet lekker geweest en flauwgevallen 5 weken later kwamen we erachter dat precies op die dag het kindje was gestopt met groeien.... dus ben altijd bang als ik me niet lekker voel...)

5. vrouwtje80

vrouwtje80 Actief lid

15 mrt 2008
    325
    0
    0
    @koetje; mijn oudste is vandaag ook voor het eerst naar de basisschool. Hij kent al wel wat kindjes van het kdv maar toch, tis een blijft een kat uit de boom kijker, hoop dat hij het naar zijn zin heeft gehad vandaag. Over 1.5 ophalen. Gooit mijn schema voor de jongste wel in de war maar ja.

6. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Oke ja dat verklaart je angst wel :)
    Maar toch, misselijkheid komt vaak voor en hoeft lang niet altijd iets slechts te betekenen. Probeer je daar maar aan vast te houden. Ook al is het lastig.

7. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    snap het veerr heel lief van je:)

8. Ior

Ior Niet meer actief

@tbtje, komt helemaal goed :)

9. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    jullie zijn echt schatten....:)

10. honey23

honey23 Actief lid

29 nov 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    goeiemiddag dames

emm- een beetje bruinbloedverlies is niet erg zie je vaak had me zus ook en heeft nu gewoon een kindje rondlopen kan gewoon nog oud bloed zijn;). hoe ver ben je?

11. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Em: Bij mn zoon heb ik ook bruinverlies gehad. En toch een gezonde zoon van 3,5 rondwandelen. Maar het is doodeng. Knuf!

Tbtje: Lullig :( Komt goed meid!!!

Morgen krijg ik MvM op bezoek :D

Annie: Ik reageer vanavond even op je PB oke? :D

12. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Blegh heb helemaal de zenuwen omdat ik zo naar de tandarts moet haha. Heb daar zo'n hekel aan. Vaak gaatjes enzo. Vorige keer zei hij: oh een klein gaatje ik ga hem meteen even vullen. Bleek het gaatje toch wat groter te zijn dus duurde een eeuwigheid. Ik dacht wat doet ie nou allemaal man. Zegt hij dan ook pas als hij klaar is. Als je me nou even tussendoor op de hoogte brengt! Ben bang dat ik echt kotsmisselijk word van de smaak van dat spul nu.

13. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    dikke knuff veerr.... ben daar ook geen held .... denk aan je !!

14. Liefjes

Liefjes Actief lid

17 okt 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!

Heb afgelopen nacht zooo slecht geslapen :x Echt balen. Kon niet in slaap komen en heel vaak wakker...

Verder maak ik me vandaag weer lekker druk. Ergens heb ik het gevoel dat het niet meer goed zit. Weet niet waar dat vandaan komt, maar toch heb ik het! Komt misschien omdat ik nog steeds bijna geen kwaaltjes heb. Alleen moe en af en toe wat "misselijk". Pfff, nog meer dan een week wachten op de echo...

15. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Mijn mvm test..

16. honey23

honey23 Actief lid

29 nov 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    liefjes - ik heb ook erg slecht geslapen vannacht viel maar niet in slaap en werd de hele tijd wakker, verder heb ik me ook soms wel druk gemaakt omdat ik om de 4uur wel wat lichte onderbuik krampen voelde maar de test wat ik vanmorgen had gedaan was wel donkerder denk dat ik over een paar dagen een knaltest heb.:p

17. honey23

honey23 Actief lid

29 nov 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    jane- ohh dat is een mooie knaller !!!!:)

18. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ja hé t streep is gewoon donkerder als de c :D

19. honey23

honey23 Actief lid

29 nov 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik zie het ja, die is erg duidelijk.!!!!:p

20. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ik heb ook slecht geslapen, maar ik begin en echt aan te wennen. Vorige 2 mnd slecht geslapen omdat mn dochter alle 4 dr kiezen doorkreeg. Daarna werden ze ombeurten ook nog ziek.. Toen werd ik zwanger en voila mama is er aan gewend! Ach ja is de stap naar straks weer die kraamtijd ook niet zo groot hahahaha

Deel Deze Pagina