Haha Saja, ik heb al een paar dagen zin in kibbeling?? Zou ik ook het vis virus hebben hahaha. Ik heb het nog kunnen weerstaan, daar ik de nachtdienst in ga en dan morgenmiddag even een visje ga halen denk ik! Lol
Zo meiden ik heb weer aardig bij moeten lezen @MvM testen: Mooi! Dikke vette bevestiging hè! Hier komt ze morgen avond langs! (note to self: niet vergeten plasje te bewaren!) Vandaag 5w4d, de dag dat t vorige keer mis ging... Ben er toch niet echt gerust op... Maar ach, kan er toch niets aan veranderen hè... Gisteren een vreselijke huilbui tijdens t eten gehad, om vanalles... VL kijkt me aan en lacht (!), want ik ben toch zó schattig in mn hormonale huilbui Ach ja, ik moet t er maar mee doen! Maar ik voel me we schuldig, die jongen doet alles voor me, en ik hang maar op de bank of in bed... (behalve als ik werk, en dan is hij thuis, dus t valt allemaal wel mee)
Ooh heerlijk! En handig dat ie tot laat open is! Ik nu bezig met witlofschotel maken. Heb ik ook wel zin in.. kijken of dat straks ook zo is. Vandaag slecht kunnen eten.
Owww te erg, we hebben de babykamer en kinderwagen besteld Was een mooie aanbieding en hebben de garantie dat mocht het fout gaan dat er of niet geleverd word of als t al geleverd is kosteloos opgehaald word en krijgen dan ook ons geld terug. Hoeven pas bij aflevering te betalen.
Jane! Leuk zeg! Ik heb ook koopkriebels maar meer voor kleine dingen. Tuttels e.d. hahaha. Maar ik doe nog niks en houd me braaf in!
Nou ja we waren spontaan verlieft en met zo'n regeling durven we het aan. Word pas begin juli geleverd en hoeven ook dan pas te betalen.
Leuk Jane! Ik wil ook al maar eerst maar eens een echo. Straks zijn het er 2 hebben we weer andere dingen nodig. Gelukkig is het straks nog net zo leuk
Besteld bij babydump. Ow en meiden voordat ik het vergeet, ben ook even bij prenatal geweest. Even een tip de positiekleding is daar in de aanbieding, heb zelf een broek gekocht voor 10 en een jurkje voor 20. Dus zou haast zeggen ga even kijken. Mijn buikje begint al te groeien en pas helaas niet meer in mijn spijkerbroeken dus loop nu toch al in een jurkje, en met deze aanbieding....
Hier duurt het wel even tot ik positiekleding aan moet. Vorige keer met 18 win geloof ik. Ben gezegend met een platte buik, hopelijk ook weer na zwschap nr. 2!
Is er ook leuke positiekleding voor vrouwen met een maatje meer?? Iemand tips? Tot nog toe zakken me broekken af dus dat scheelt..