Ach voor hetzelfde geld wist je het nog niet! Mijn kleine meis slaapt al drie nachten in haar eigen bed en ze slaapt door, even wennen hoor! Zo opstaan en aan het werk, tot later dames
Goedemorgen meiden! Wat was het heerlijk rustig hier gister avond! Wij hebben lekker uitgeslapen zoontje werd pas om 9 uur wakker echt heerlijk!!
@ honey - bedankt voor je bemoedigende woorden... @ Verr - rugpijn heb ik ook mega last van!! Ik heb verder niet zoveel klachten, jij wel? Ik slaap slecht (wel heel moe maar slecht inslapen en heel vroeg wakker) en ben met vlagen misselijk. @ Koetje - nog gefeliciteerd met je kleine! Heb je het gevierd?? Ik ben zo verdomd onzeker na die drie miskramen dat ik er zelf helemaal een beetje simpel van word. Ik had eergisteren een kv test gedaan en dacht, dan doe ik er vandaag weer één. Tijdens mijn miskramen werden de kv testen niet donkerder (ze waren uberhaupt niet zo donker als ze nu zijn) en die van vanochtend was echt maar een fractie donkerder. Ik had nog een Etos test liggen dus die heb ik ook maar gedaan maar dat gaf me niet de bevestiging waar ik naar op zoek was. Uiteindelijk toch maar de CB digital gedaan met indicator in de hoop dat deze mijn gerust zou stellen en dat was (gelukkig) zo. Hij geeft namelijk 2-3 weken aan en dat terwijl mijn positieve ovu test van 24-12 was (4 weken en 1 dag geleden dus) en ik zelf denk dat ik mijn eisprong gevoeld heb op 1e kerstdag. Dan zou het goed moeten gaan toch?
Meis het ziet er goed uit hoor. Probeer het los te laten en geniet, ik weet dat het moeilijk is dat heb ik ook. Ook aangezien ik dus echt bijna geen enkel symptoom heb.
Ik snap de onzekerheid heel goed. Ik ben nog elke dag bang en zie ook erg op tegen de echo! En het liefst zou ik er nu al 1 willen omdat ik dan misschien wat geruster ben. ( slaat nergens op natuurlijk ) Maar tjee wat kan een mens zich druk maken zeg
He meiden! Ik probeer vanavond alles weer wat bij te lezen. Soms gaan jullie zo snel en ik voel me zo beroerd, ben erg moe en misselijk! Lezen wil nog wel, maar als ik wil reageren ben ik zo ongeveer alweer in slaap gevallen! Ik kan overal wel slapen, het is echt niet normaal. Kan m'n ogen amper open houden....collega's begonnen vanochtend ookal: zo kort nachtje gehad? uh nee juist heel veel geslapen hoezo? hihi...nou ze vonden dat ik witjes was en wel luciferstokjes kon gebruiken.... K ga verder werken en kom als het lukt vanavond hier kletsen! Hoe voelen jullie je?
Tot afgelopen zondag voelde ik me ook erg goed haha. Had nergens last van...maar sinds zondagmiddag pffff
Ik hoop het bijna haha, maar goed ga me nu nog geen zorgen maken, bij de eerste* heb ik de zwangerschap uitgelopen zonder een symptoom dus.. En mijn mvm test was ook al meteen zichtbaar. Moet straks nog even de deur uit, heb nu al de nijging om nog een test mee te nemen *ben niet erg*.....
Emm: ik heb ook niet superveel klachten hoor. Maar genoeg om me zwanger te voelen gelukkig. Ben niet misselijk. Wel moe. Slecht slapen had ik eerst ook, maar sinds vrijdag slaap ik weer goed. Misschien wordt het bij jou straks ook wel weer wat beter. Moest het ook even laten bezinken allemaal denk ik. Je testen zeggen duidelijk dat je zwanger bent hoor! De ene maakt gewoon wat sneller HCG aan dan de ander toch. Probeer een beetje te ontspannen. Het is toch niet leuk als alles gewoon goed gaat en je kijkt straks terug en je hebt er helemaal niet echt van genoten. Ik ben de ene dag moe en de andere dag niet. Gisteren had ik best wel veel energie. Veel kunnen doen in huis gelukkig, want dat was aardig verwaarloosd. Vandaag ben ik nu alweer moe. Moet zeggen dat ik wel steeds vroeg wakker ben.
Hey wat leuk, hier ook een paard Nou ja een haflinger, word in april 2 jaartjes. Verder dieren, 2 luipaard gekko's, 2 yemen kameleons, 1 Siberische boskat(je) een een konijn.
als jullie nog geen kwaaltjes hebben, geniet ervan. Ik lig nu al 2 dagen ziek op bed. Ben Heel beroerd en duizelig. En moe. Kom er nu alleen af om te plassen. Niet leuk dit. Dus Ik ga ff Heel hard voor mezelf duimen dat het snel weer over is.
Hey meiden, Het gaat lekker met de kwaaltjes! Ik ben zo verschrikkelijk moe. Tijdens zwangerschap van mijn dochter nooit gehad. Kan flink uitslapen, maar moet morgen toch echt weer aan de bak. Wat ik zo raar vind is dat ik tijdens mijn zwangerschappen altijd op mijn linkerzij of buik slaap. Dochter opgeknapt maar slaapt onwijs slecht. Dat is nu dus een groot probleem. Morgen dus weer beginnen met werken. Vanavond dus maar weer vroeg naar bed. Eigenlijk halve dag, maar heb cursus.
Ziet er goed uit hoor Honey!!! Veerr: Hahaha tandarts overleefd, gelukkig!! Vrouwtje: Hoe was de 1e schooldag? Koetje gefeliciteerd met je dochter! Mijn zoon wordt in juni 4! Florabella: Alleen als t gaat meid, eerst aan jezelf denken hoor! Ieuw vis!! In mijn zwabgerschappen gruwel ik juist van vis Eten:Het enige wat ik echt goed naar binnen krijg is fruit... Jane: Mooie spullen meid!!! ik heb ook al bij prenatal geshopt indd hahaha. Ik heb dat zwarte jurkje met roosjes! Buik: Nou echt ik lijk echt al 20+ weken... pfffff niet normaal! Ik kan altijd al snel mn broeken niet aan omdat het zeer doet. Mijn buik is heel gevoelig als ik zwanger ben, door de verzakking. Dus daarom al positiekleding! Werk: Ik werk op een BSO en blijf dat ws wel doen! Maar dan gecombineerd met gastouderschap Emm: Ziet er prima uit hoor voor 4 weken!! Misselijk: Nou pfffff zo erg heb ik t nog niet gehad hoor... *burp* Huidieren: 2 cavia's hahaha. Die mn zoon Cola en Konijn heeft genoemd ♥ Ior: Anders bij de HA tabletten halen hoor!! Is ook niet goed voor je kindje als je te weinig binnenkrijgt/houdt MvM: Ze is al hier geweest en ze zegt: Hmm misschien krijg je wel een tweeling! hahahaha en dat is mijn gevoel ook steeds Superleuk!!!!