Uuuuhhh.... Dan worden de bussen voor eerst geleverd. En dan ben ik ook 6 weken misschien maakt dat nog uit?? Dom maar niet precies gevraagd.
Ok, hier mocht ik wel beginnen maar ze had maar 4 flessen mee, dus nu 1 per 2 dagen. Het loopt storm op t moment zei ze tegen mij. Dat vind ik toch wel mooi om te horen.
Ja hier had zij ook heel veel aanmeldingen. Leuk hoor! Ik heb ook hulp gekregen dus doe graag wat terug. En anders is het toch zonde je urine is toch afval.
Leuk leuk leuk.. Beter te vroeg dan te laat. Hier, tot net eigenlijk een weeïg gevoel gehad, jeej eindelijk een symptoom Lekker huis aan kant boodschapjes gedaan en nu wachten tot lief thuis komt. Morgen weer een dagje werken, ben er nu 4 vrij geweest en ow wat was dat lekker. Verder even in de tas van Noah* gekeken die ik tegen kwam tijdens het opruimen en even wat traantjes laten rollen, erg confronterend om de testen tegen te komen, komen meteen alle herinneringen naar boven samen met al het verdriet
Ja denk het Jill! Zit ook een gele sticker op haha. Heb ook maar 10 tabletjes gekregen. En Jane snap dat het idd confronterend is. Had ik ook met de testen van de mk. Heb ze alleen allemaal weggegooid toen ik wist dat ik niet meer zwanger was..
Hopenlijk moet je lijf even wennen en neemt het daarna af.. Ik had daar zo last van met menstuatie opwekkers! Blah ook heel duizelig. Maar als alles goed blijft gaan hoef ik die niet meer! Volgens MvM ben ik vandaag 5 weken en 2 dagen.
Manlief wilde ze bewaren. Alles zat in die tas, inclusief een rompertje die ik gekocht heb, heel toepasselijk, met treintjes erop. We werken allebei bij de ns dus tsja fan moet je wel hè, dus die heb ik er even uitgevist en de rest gooi ik morgen weg.
Heerlijk je huisje aan kant en je boodschappen binnen! Ik moet alleen nog boodschappen doen. Maar ja zo gaar als een klontje! Slecht geslapen na mijn nachtdienst, tot 12:00 maar vanaf 8:00 Dus hopenlijk nog lekker tukje op de bank vanavond.
Zo Dames wat staat er bij jullie op het menu vanavond? Hier lekker prei met aardappels en een schnitzel!
Gaaf Saja, je hebt gewoon al een datum voor de geslachtsbepaling! Jane, lijkt me inderdaad erg moeilijk om de spullen tegen te komen. Jullie, het kan zijn dat MvM de test nog iets te licht vond dus iets te weinig hcg. Daarom begin je waarschijnlijk iets later. Hij is iig vet positief meid! Heerlijk hè die wikkeldoek?! Ik heb hem ook. Jane, dacht dat je niet urine van twee dagen in een fles mocht doen. Ik tenminste niet. Zou het ook niet halen hoor, pies ze aardig vol Eten, mmmm, al weer zin in! Wij eten pasta-kipfilet alla romana. Oh dat vind ik zo lekker. Ben weer niet vooruit te branden. Toen dochter naar psz was even snel de bedden verschoond. Nu weer kapot, gaaaaaaappppp.
Ik eet bak sla want heb vanmiddag lekker kibbeling gegeten! En manlief krijgt hamburger gebakken aard en speciebonen op verzoek. Ik had toch nog maar even gebeld met de contactpersoon die ik had van MvM maar ze zegt had niks met test te maken. Ze beginnen hier gewoon vanaf zes weken zwangerschap. Zo staat het ook op de site trouwens. Nemen jullie ook visolie?
nieuwe zwangeren- gefeliciteerd en welkom babbelbol- mooi buikje!! en echte knaller op mvm test saja- ja daar ben ik ook bang voor voor de echo dan zit je de hele tijd in spanning of het wel allemaal goed zit. jill85- nog zoon mooie mvm test em82- mooie testen!! komt goed veer- ben ook de laatste tijd vroeg wakker en kom moeilijk in slaap echt vervelend!! jane-leuke diertjes heb je. ik heb een hondje super lief ze plakt de hele dag aan me kan geen kant op hahah. vandaag alleen een beetje misselijk geweest en beetje last van boobs maar stuk minder. heb net al gegeten rijst met sate en groentes.
Anne1979, tsja moet van de Mw. van MvM dus dan zal t wel goed zijn. Eten, hier simpel, rijst met gemarineerde kipblokes, ui, paprika en champignons in ketjapsaus.