1-15 september mama's.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door annie1979, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susan84

susan84 Niet meer actief

Poeh, al een hoop geschreven in dit forum. Heb het toch maar niet allemaal terug gelezen... Leuk dat iedereen hier zo dicht op elkaar zit met de zwangerschap. Kunnen we een hoop van elkaar leren...

2. honey23

honey23 Actief lid

29 nov 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    susan- welkom en gefeliciteerd

net de hond even te eten gegeven dat ging bijna niet goed, lag
    er bijna wat anders in het bakje

hier hele erge lage rugpijn verder niks

hadden jullie trouwens vanaf 4 weken al een harde onderbuik
    of later of helemaal niet?mijn vriendin wel toen weet wel niet vanaf wanneer maar ik heb het niet.

3. susan84

susan84 Niet meer actief

Dank je :)
    Ik heb geen harde buik, wel al een week een opgezette buik, ook buikpijn vanwege het uitrekken van de baarmoeder. Verder gelukkig weinig kwaaltjes. Alleen bij vermoeidheid misselijk, verder niet.

Wat zijn jullie kwaaltjes zo de eerste weken?

4. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    echt heel moe en misselijk met zweet aanvallen en als ik dat niet heb barstende hoofdpijn.... vind het wel al vroeg vorige keer pas vanaf 8 weken er last van.... nu ook 4 dagen voor nod al positief getest...

5. honey23

honey23 Actief lid

29 nov 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    opgezet heb ik ook alleen als ik onder in me buik voel is die wel gewoon zacht indrukbaar zeg maar verder heb ik grote eetlust vaak koude voeten om de paar uur lichte krampen in onderbuik lage rugpijn, pijnlijke tepels, gespannen borsten ,en soms misselijk
    warm en dan koud en voel me de hele tijd stressig . dat was het

6. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Haha nou dat is bijna niks joh Honey! Hele waslijst :p maar heel normale dingen volgens mij.

7. honey23

honey23 Actief lid

29 nov 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahah

8. susan84

susan84 Niet meer actief

Haha, ja je had een hele mooie opsomming...

9. LizzyWizzy

4 feb 2012
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    Behalve het stress gevoel en het warm zijn (ik heb het alleen maar steenkoud :D) zou dit ook exact mijn rijtje zijn, hahahaha.

@buiken: heb dus ook al een flinke opgezette buik, broeken beginnen te knellen... best lastig op het werk!

10. Liefjes

Liefjes Actief lid

17 okt 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ondertussen ook goed misselijk geworden. Gisteren was het het ergst, gelukkig was ik thuis. Avondeten maar geskipt, een boterham gegeten (zielig voor man die lekker gekookt had...). Vanavond beetje pasta gegeten, dat ging wel, maar niet van harte. En dat terwijl ik normaal elke dag wel pasta kan eten :(. Niks smaakt me eigenlijk...
    Hoe doen jullie dat met werken? Ik voel me gewoon de hele dag door misselijk... Collega's vroegen al of ik me wel lekker voelde :)

En koud inderdaad... Zit soms gewoon te rillen!

Buikpijn valt mee, af en toe wat trekkerig gevoel

11. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Vandaag weer 1e werkdag na een week vakantie bleh...
    Voel me nog steeds misselijk, maar hoef gelukkig niet te spugen.
    We hadden vanochtend bespreking over het afgelopen administratieve jaarwerk wat we hebben afgeleverd en hoe we dat dit jaar beter gaan doen. Ook moesten we de zomervakanties gaan plannen. Haha als ze weten dat ik zwanger ben ben ik vanaf de zomer met zwangerschapsverlof en ben ik er niet met het jaarwerk!

@buik: jee je kunt al goed een buik zien zeg! Heb van mezelf een buik, dus het zal bij mij niet zo snel opvallen.

12. vrouwtje80

vrouwtje80 Actief lid

15 mrt 2008
    325
    0
    0
    @doo; heb je al wat vernomen van de huisarts over je waarden? Hoop dat alles goed was!

@hier: morgen belangrijke dag voor ML (en dus ook mij). Gaat niet helemaal lekker met zijn bedrijf en hij heeft extra krediet nodig. Wordt dit niet verleend dan wordt het waarschijnlijk einde verhaal en krijgen wij het de komende tijd financieel een stuk zwaarder.

13. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hier ook aan het spugen en duizelig, lekker op je werk -) en steenkoud de hele dag

Ik mag 30-1 naar de vk voor de 1e echo!

Hier twee grote ridgeback honden, twee katten, twee paarden aan huis, een veulen in de opfok en twee sportpaarden op een stal. En een aap van een dochter ;) Lekkere dierentuin dus

14. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    MvM is hier weer weg. Foto lukt ff niet, maar een mooie dikke vette streep op de test! Ook zo'n fijne wikkeldoek, en een tas-sieraad omdat ik zelf de flessen weg moet brengen.

Omdat ik jullie "vanaf wanneer plassen" discussie al gelezen had, heb ik ff geïnformeerd. Ze had een kaartje bij met de verloop van de hCG aanmaak. En ze hebben de grens bij 6 weken gelegd, omdat je vanaf dan (gemiddeld gezien) genoeg hCG in je urine hebt zitten om te verwerken tot Pregnyl, daar voor en daar na (na de 16 weken) is het gewoon niet de moeite voor hun om het te verwerken.

Ik heb vandaag eigenlijk wel een goede dag gehad, alleen krijg steeds meer last van mn broeken, echt buikpijn aan t eind van de dag, dus toch maar ff een positieboek scoren denk ik...

En wie herkent dit??? Sinds gister avond heb ik steekjes in mn tepel. Alsof iemand vanaf de binnenkant stiekjes schiet tegen mn tepel, echt een rot gevoel!

15. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Spannend, Vrouwtje! Hoop dat het positief uitpakt!

@susan: welkom en nogmaals gefeliciteerd!

@kwaaltjes: bij vlagen steekjes in onderbuik (denk in baarmoeder), gevoelige tepels/borsten, aderen zichtbaar in borsten, beetje moe, beetje maagzuur.
    Ben nog niet misselijk maar dat ben ik bij T. en L. ook niet geweest, hoop dat het nu ook wegblijft. Voor de rest nergens last van...

@hier: vanmiddag bezoek gehad van MvM, ik mag de 17e beginnen, heb al wel de kratten in huis. En ik heb ook zo'n mooie wikkeldoek gekregen, leuk!
    De test was mooi duidelijk, geen knaller maar dat had ik ook niet verwacht. Van het weekend ga ik nog een Clearblue digital doen en dan ben ik wel klaar met testen:D.

16. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    @florabella: leuk, zo'n dierentuin:D. En paarden aan huis, super! Is echt een droom voor mij. Mijn paardje staat op een pensionstal, ook prima hoor;)...

@firsttimemom: dat voel ik dus ook! Volgens mij zijn het melkklieren die zich aan het voorbereiden zijn;).

17. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    @koetje, mijn sportpaarden staan ook op een pensionstal. We hebben geen bak aan huis en aangezien ik veel concours rijd moet ik toch oefenen ;)

18. vrouwtje80

vrouwtje80 Actief lid

15 mrt 2008
    325
    0
    0
    @koetjte: bedankt! hopen ook dat het positief uitpakt, aan de andere kant, zal wel kut worden maar ja dat overleven we ook wel weer

@MvM; had ook graag weer meegedaan met MvM ondanks de niet te harden lucht van de bussen. Heb alleen met mijn 1e een ks gehad en de dag erna opnieuw een operatie omdat mijn bm niet wilde zakken en hier heel veel bloed in echter bleef. Mijn HB was vervolgens gekelderd naar 2.7 waardoor ik 4 zakken bloed heb gekregen en tja naast het feit dat je geen bloed meer mag geven na een transfusie maar je ook geen urine geven voor MvM.

@Paarden; jeetje wat veel paardenliefhebbers. Tot mijn 21e ook een eigen paardje gehad. Mis het wel weer een beetje.
    "hoop" dan ook op een dochtertje kan ze lekker op paardrijles en kan mama lekker mee.

19. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier geen eigen paard gehad maar wel lang gereden en uit eindelijk een lease paard genomen!

20. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    @vrouwtje: ik heb mijn meiden al aardig besmet:D, ze willen constant mee naar de paarden en ik mag de oudste absoluut niet meer vasthouden als ze er op zit:p. Hoop dat het zo blijft, vind het erg gezellig!

Deel Deze Pagina