Pffffffffffff wat een helse nacht zeg! Kleine draak is tot half 11 aan het brullen geweest! Toen maar bij me in bed genomen hij is lekker in slaap gevallen en mijn man heeft hem terug in bed gelegd.. Daarna werd ie wakker wéér brullen dus weer bij papa en mama in bed.. En toen vond ie t leuk om om half 5 wakker te worden en niet meer te gaan slapen. Toen was ik het zat beker melk gegeven in zn eigen bed gelegd en nu slaapt ie nog! En ik... Ik ben VERROT!!!!!!!!
@ Dooo - kun je niet al een echo laten maken? Dan kunnen ze in ieder geval zien of het op de goede plek zit... @ Saja - heb je vandaag een drukke dag? Na zo'n nacht hoop ik dat je vanmiddag even tijd hebt voor een powerdutje!! Succes!
Goedemorgen! Haha ik mag eindelijk lekker naar mijn bedje. Maar eerst had ik hier even bijgelezen! @babbelbol Veel kwaaltjes zeg! @Emm82 Ik werk als Verpleegkundige @Mixedbeeb Ik heb het alleen aan mijn chef gemeld. Een vrouw en kan heel goed met der dus dat scheelt. Ze was heel blij. Heb het zo vroeg vertelt omdat in de zorg ook risicovolle dingen zijn die je liever niet wil doen als je zwanger bent. Dus dan word daar rekening mee gehouden. En sowieso prettig als iemand het weet vind ik zelf. Dus wie weten het: mijn ouders en zijn ouders, mn zusje en mijn chef verder niemand!
Hey allemaal, Ik mag ook op de lijst. Uitgerekende datum is 7 september! Ik heb al een mooie dochter van bijna 3 jaar en zijn al een tijdje bezig voor een tweede kindje. Vorig jaar dezelfde tijd (toen was ik 9 sept. uitgerekend) was ik ook zwanger alleen toen kreeg ik een MA, het was gestopt met 6+1 en uiteindelijk kwam de miskraam niet dus heb ik bij 9,5 week ofzo een curretage gehad. Helemaal niet leuk en nu vrees ik dus continue de eerste echo. Ben erg bang voor geen hartactie! Verder probeer ik er een beetje van te genieten, maar ik heb iedere dag meer last van misselijkheid, honger, rugpijn en vermoeidheid. Op zich een goed teken maar voel me er wel belabberd door helaas. De echo heb ik staan op woensdag 23 januari om 17 uur en de VLK moet ik nog bellen voor een afspraak. Gefeliciteerd allemaal!!
Emm mooie testjes meid! En ik werk op n BSO Saja: jee sterkte meid! Ik ken t gevoel Dooo: lijkt.me niet te weinig toch?. Hcg verdubbelt ONGEVEER iedere 2 dagen... Op 3 had je 200 op dag 5 dus 400 en dag 7 800! Is toch goed? Ik ben n leek maar lijkt mij prima. Als t je onzeker maakt zou ik de gyn bellen die weet er meer van dan n HA!
Ja als het weer oor ontsteking is dan vraag ik een verwijsbrief naar de kno arts want dit is dan al de 6e keer in 1 jaar tijd!
Sterkte saja Wie werkte er ook nog maar bij de ns? Of was dat ergens anders (fijn zwangerschapsdementie) Marktplaats.nl - tekoop treinbed - Kinderkamer | Bedden Een stoer bedvhaha
Ja.mijn zoontje had 9 x.oorontsteking gehad voor zn 1e verjaardag en totaal 15x. Toen buisjes en nooit meer ontstekingen gehaf!
Zo dat is vaak babbelbol! Sterkte Saja! Hopelijk is alles in orde. Groot gelijk dat je lekker thuis blijft. Ik vind een dag al vermoeiend met 8 uur slaap, laat staan met 3 Ik ga zo ff naar de kapper. Even vragen wat zij zeggen van haar verven. Al die tegenstrijdige berichten! Als ik mijn haar 8 maanden niet mag verven loop ik straks echt voor lul.
Kapper verft.mijn haar gewoon hoor! En oortjes: ja dat was n afschuwelijk jaar. Hij was altijd ziek leek t wel. Bah
Hoi ik mag ook op de lijst. 7 september al mama van een Prachtig meisje en 3 vlindertjes. Ben 31 jaar. Zal nog niet actief Meekletsen want wil eerst wat bevesteging van een echo die op de 22e staat. Verder heb ik al een echte buik mn darmen puilen echt uit, vaak vlagen van Misselijk zijn en krampjes onder in de buik.