Ja ik zat net al te janken toen ze hem weer voor het eerst zag na 10 mnd.. Tjeee het zal je maar gebeuren zeg!
Nou! Wat een vreselijke situatie! Je zou dat kereltje toch onder je arm meenemen en hup naar huis gaan!
Echt verschrikkelijk Dat ze zolang moeten wachten op rechtszaken enzo. Dat kindje is zijn leven niet zeker bij die vader
Ha dames, hier geen ontvoerd, geen idee wat man nu aan het kijken is! Goed om te horen van de afscheiding. Ik maak me elke keer toch zo druk als ik iets voel ofzo. Dacht toen ik de afscheiding voelde meteen: ja hup, daar gaan we weer... Oh en welkom Pinkiepink. Testen zijn zeker donkerder geworden! Ben benieuwd naar je CB. Ik ga m morgen ook kopen!!
hoi pinkiepink ( hoop dat ik het goed zet, anders begrijp je het wel wie ik bedoel ) welkom meissie, morgen heb jij ook een foto van cb hoor!!!!! hier hele middag weggeweest dus heel erg afwezig geweest sorry daarvoor.... afscheiding: jemig was echt bang dat het iets anders was gelijk naar wc gerend maar was vals alarm dus heb dat '' probleem'' ook.... baksteen: in buik pffff lijkt net alsof ik vierkant ga worden , had dit vorige zwangerschap niet, en knallende koppijn sow hehe dat lucht op gezellig meiden, leuk dat we ervaringen kunnen uitwisselen en hopen op een gezonde beeb!
Ja ik inderdaad ook hoofdpijn. Sinds ik gestopt ben met de pil geen last meer van gehad. Hoort er allemaal bij!
gelukkig, ben nu wel wat geruster erin... vond het zo raar maar ml zei al van oooo dat heb je de vorige x ook gehad maar je schrikt toch even als je wat voelt
Meiden, ik vertrek naar mijn bedje. Morgen laatste inkopen doen en dan de kerstdagen! Zo leuk met ons geheimpje.
Ik denk dat we meer voelen bij een tweede kindje. Die banden zijn al een keertje opgerekt. Geen idee Pinkiepink.