hier zit ook alles strak maar ik moet ook alles onder me buik dragen want anders krijg ik zo opgeblazen gevoel
Het is toch 4 september! Ik zag in jullie banners dat ik iets verder ben. Sorry mensen van de 7e, jullie zijn weer met zn 5en. Heb ook op andere site gekeken en daar wordt de uitgerekende datum berekend op basis van je laatste menstruatie, dus de 4e klopt beter. Ben nu 6 weken zwanger.
@bibinijmegen het is mijn derde. T gaat wel sneller hoor maar ja duurt toch weer 9 maanden. Ik kan me ook niet meer herinneren bij de andere twee wanneer ik de vk gebeld had
Meiden, is het misschien een idee, om net als bij de andere maanden van de bevallingslijsten de titel te veranderen naar 1-15 september? Ander zitten we zo aan de 100 dames, das ook niet echt overzichtelijk, toch? Hier vandaag een goede dag, wat me dan ook weer aan t denken zet, of alles nog wel goed zit... Wat een ongelooflijke doos voel ik me dan toch!
Trouwens even een gekke vraag. Maar hebben jullie ook zo'n last van obstipatie? Ik ben serieus al bijna 5 dagen niet geweest en heb er nu toch wel echt buikpijn van
Heb je ff Ben moe Heel de dag misselijk Heb zuur Mn borsten doen zeer Soms buikpijn Bandenpijn Obstipatie.