Oh en ben sinds een week ofzo ook gewoon echt dom aan het worden! Doe vreemde dingen, vergeet een hoop etc. Van de week had ik bijvoorbeeld het volgende: Als ik 's nachts naar de wc moet, doe ik onze hondjes altijd even in de achtertuin zodat ze eventueel even een plasje kunnen doen. Dus ik ging naar de wc, onze 2 hondjes in de tuin. Ik ben klaar, hondjes weer naar binnen, ik naar boven. Kom ik er daar achter dat ik er 1 mis. Dus ik boos op ML omdat ik dacht dat er 1 in bed lag, wat dus niet zo was. Dus deur naar beneden weer open en roepen...geen reactie... Ik vet sjaggie naar beneden en weer roepen, weer geen reactie... Kijk ik naar buiten in de achtertuin, staat ze nog buiten heel zielig bij de achterdeur te wachten! Hoezo dom?! Hihi, was altijd wel een emotionele muts, maar dit sloeg echt alles! Stond er zelf van te kijken, hahaha!
De dames met PND, heftig hoor! Wel goed om te horen dat jullie weer overeind gekrabbeld zijn en er sterker uit gekomen zijn! Diep respect voor!
Babbelbol ik mag sowieso niet thuis bevallen vandaar extra overnachting in het ZH op aanraadde van de vlk. Vind het ook niet erg hoor wil alleen het liefst in het kraamhotel bevallen dan blijf ik daar wel een extra nachtje
Aaaaaaaaah lief NoLi!! Gelukkig voor mij alweer een hele poos geleden Saja: Nou ja een eerste nachtje met ondersteuning van de VP is niet mis Maar ik blijf lekker thuis denk ik... mits mn kindje niet te groot is ivm diabetes dit keer... Ik ga ook slapen zo. Welterusten!!!! ♥
Nou vind het superknap van jullie en gelukkig is alles goed gekomen. Gun iedereen dat het allemaal mooi mag verlopen. Zwanger zijn en daarna je kind is een groot wonder daar moet je van kunnen en mogen genieten! Zo naar als dat niet kan.
Haha ik ook! lekker janken, mijn hub zegt al jij bent echt erg... hij snapt niks van die vrouwen hormonen. lol
zo dames ik ben voor de verandering misselijk en pijnelijke tepels borsten mijn vriend kan ze niet meer aanraken en het alarm gaat al af hahaha.. lekker means girls aan het kijken ,van jankbuien nog geen last van.